Σαμοθράκη - Μαλακάσα: Ταλαιπωρία με... διόδια και ναύλα από τον πρωθυπουργό της ταξικής κανονικότητας

Μοναξιά παντός καιρού. Με σαγιονάρα στη Σαμοθράκη, με κασκόλ στη Μαλακάσα, μόνοι. Χωρίς ακραία φαινόμενα, «θεομηνίες» ή ασυνήθιστη κακοκαιρία. 

Αποκλεισμένοι στην καρδιά του καλοκαιριού, στο νησί των Καβείρων, χωρίς πλοίο της γραμμής, ενάμισι μήνα μετά την 7η Ιουλίου 2019. Ξεπαγιασμένοι στην καρδιά του πρώτου πεντάποντου χιονιού πάνω στο οδόστρωμα της εθνικής οδού, κάπου στις Αφίδνες, με την Ελλάδα να κάνει αναστροφή από ή προς την Αθηνών-Λαμίας-Αθηνών, πέντε μήνες μετά την 7η Ιουλίου 2019.

Μόνοι, απέναντι σε ένα γαλάζιο (αυτή τη φορά) κράτος που ακόμα και στα πιο εύκολα από τα δύσκολα, μένει αμετακίνητο στις φιλελεύθερες Αρχές του, με μητσοτάκεια αυστηρότητα. Ξέρει να μοιράζει «τα ιμάτια» των πολιτών, κατανεμημένα εν είδει λιτότητας, ώστε αυτά να παραδίδονται με μνημονιακή τάξη στους δανειστές, Τρόικα, θεσμούς, ΕΕ, και εντός δεσμευτικών, βεβαίως, υπογεγραμμένων, χρονικών ορίων. Ξέρει να ιδιωτικοποιεί εθνικούς δρόμους, θαλάσσιους ναύλους και να μεταβιβάζει αρμοδιότητες στην θεοποιημένη επιχειρηματικότητα. Ξέρει να ενοχοποιεί τις πορείες στους δρόμους που ενοχλούν τις …μετακινήσεις. Ξέρει να βάζει κόφτες στο απεργιακό πήγαινε-έλα με αμετακίνητη σταθερότητα στην κυβερνητική στοχοθεσία για την κανονικότητα του «Laissez-faire». Αλλά αποδεικνύει, όπως αναμενόταν άλλωστε, ότι δεν ξέρει (και δεν μπορεί με τη λογική που έχει το επιτελικό σχέδιο ταξικής διακυβέρνησής του) να διευκολύνει την καθημερινότητα και να θωρακίσει με αξιοπιστία τον μηχανισμό παροχής βοήθειας σε όσους έχουν ανάγκη.

Μόνοι. Στον πολυήμερο Αυγουστιάτικο αποκλεισμό της Σαμοθράκης λόγω της διακοπής της ακτοπλοϊκής σύνδεσης-προβληματικές συμβάσεις με πλοιοκτήτριες εταιρείες από χρόνια κλπ , αδυναμία του κρατικού μηχανισμού να διαχειριστεί καταστάσεις, αστοχίες υπουργικών επιτελείων στη διαχείριση.

Μόνοι. Στην πολύωρη ταλαιπωρία τους οι οδηγοί και οι συνεπιβάτες στα οχήματα της γιορτινής Ελλάδας, την παραμονή της παραμονής της Πρωτοχρονιάς. Μόνοι στην εθνική οδό που ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης δεν είχε αρμοδιότητα παρά μόνο, όπως είπε , ως την Μεταμόρφωση (από Αθήνα) και γύρω από τα Βίλια, που ο γγ Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς δήλωνε ότι ο κρατικός μηχανισμός είναι πλήρως προετοιμασμένος -όλα αυτά πριν γίνει φίδι 10 χιλιομέτρων η ακινητοποιημένη ουρά των οχημάτων, που η εταιρεία Νέα Οδός διασταύρωνε ξίφη με την Τροχαία για μέτρα ατελέσφορα και χαοτικά ….

Μάλιστα, λίγες ημέρες πριν, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, υπό την εποπτεία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, διαλαλούσε τη συντονιστική σύσκεψη όλων των εμπλεκομένων φορέων και εταιρειών παραχώρησης αυτοκινητοδρόμων, και την έκδοση της εγκυκλίου με το σχεδιασμό και τις δράσεις Πολιτικής για την αντιμετώπιση κινδύνων από χιονοπτώσεις και παγετό! Και το υπουργείο των …Μετακινήσεων σε αμήχανη κινητικότητα εκ των υστέρων. Τώρα, πηχυαίοι τίτλοι για καρατόμηση του επικεφαλής της τροχαίας της περιοχής. Χρυσοχοΐδης-Καραμανλής τζούνιορ, υπουργικά επιτελεία, χιονιάς. Και πολιτικές ευθύνες με κινηματογραφικό τρόπο στο …μυαλό του Μάλκοβιτς, που, στα ενδιάμεσα της προεδρικής ονοματολογίας, θα ΄χει το… εκτονωτικό ποινολόγιο-κιτάπι του υπουργικού πόιντ σύστεμ.

Αόρατη η καθημερινότητα των πολλών για τον πρωθυπουργό της ταξικής κανονικότητας.

Μοναξιά παντός καιρού, με διόδια και με ναύλα σε ιδιώτες… για το γαλάζιο (αυτή τη φορά) κράτος.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.