Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
i-smailos connected

Service με ένα application

Μπορεί ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων να εξυπηρετηθεί χρησιμοποιώντας απλά μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο; Η απάντηση είναι: Ναι μπορεί και η εφαρμογή της θα ξεκινήσει άμεσα.

Μόλις πριν μερικούς μήνες, με μια παρέα φίλων, που ο καθένας από τους οποίους έχει διαφορετικό ρόλο και αντικείμενο ενασχόλησης ξεκίνησε την υλοποίηση μιας ιδέας. Η αρχική ιδέα ήταν, πως ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο.

Η υλοποίηση του project είχε φτάσει σε ένα μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης όταν μεγάλη Ρουμανική εταιρία που δραστηριοποιείται στο κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και παράλληλα επενδύει σε start up επιχειρήσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην όλη προσπάθεια.

Η συνεργασία της Ελληνικής Ομάδας με την Ρουμανική εταιρία επιτάχυνε την τελική διαμόρφωση του application και μπορούμε να μιλάμε για μια προσπάθεια, στα πρότυπα μιας start up, που είναι έτοιμη να εισάγει το προϊόν στην αγορά.

Πώς λειτουργεί αυτή η εφαρμογή;

Στην αρχική οθόνη της υπάρχουν τέσσερις επιλογές, η πρώτη έχει να κάνει με την «Εύρεση Λύσης» στην οποία ο χρήστης μπορεί να αλληλοεπιδρά με τα συνεργεία στέλνοντας ερωτήματα, απορίες, παρατηρήσεις είτε με την χρήση φωτογραφιών, είτε με απλού κειμένου είτε και συνδυαστικά.

Το κλειδί σε αυτό είναι πως 24 ώρες θα υπάρχει back office και θα απαντά στο οτιδήποτε προκύψει. Για παράδειγμα, εάν σε ένα όχημα ανάψει ένα λαμπάκι ως ένδειξη βλάβης ο χρήστης μπορεί να το στείλει μέσω της εφαρμογής με μια φωτογραφία και να λάβει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει, ή το τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του.

Επιπλέον θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει service, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ένα αμάξι κ.α.

Η δεύτερη επιλογή είναι το «Κοντά μου» όπου χρησιμοποιώντας το όχημα του ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα κ.α.

Για όλα τα παραπάνω υπάρχει λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης με την χρήση της εφαρμογής.

Η τρίτη επιλογή που λέγεται «Τοποθεσία Στάθμευσης» αποθηκεύει το σημείο που παρκάραμε, ως στίγμα, και μπορεί με την χρήση του κινητού μας τηλεφώνου να μας οδηγήσει πίσω στο όχημα μας.

Τέλος η τέταρτη επιλογή είναι το «Επείγον» όπου κάνει άμεση κλίση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός – πελάτης.

Σύμφωνα με τον κο Πάνος Ισμαήλο, μέλος της ομάδας που δημιούργησε την εφαρμογή

«To application που δημιουργήσαμε έχει ως σκοπό να μπορεί ένας dealer αυτοκινήτων να «επικοινωνεί» και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες ενός πελάτη διαμέσου της εφαρμογής. Ένας πελάτης premium μάρκας από την αγορά του οχήματος και μόνο είναι ξεχωριστός Εμείς θέλαμε με την εφαρμογή αυτή να κάνουμε την εμπειρία του γύρω από την εταιρεία μας ξεχωριστή προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο, υπεράξια στην σχέση πελάτη-αντιπροσώπου. Βέβαια σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κλειδί βρίσκεται στην χρηστικότητα του προϊόντος που δημιουργήσαμε, και αυτό είναι και το μεγάλο μας στοίχημα. Η τάση στην παγκόσμια αγορα ειναι ολες οι αναγκες να εξυπηρετουνται με την χρηση του κινητου τηλεφωνου».

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.