Σπίρτζης: Οι «εκλεκτοί» του Μητσοτάκη έχουν εγκληματήσει πάνω στις υποδομές της χώρας

Σκληρή κριτική άσκησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης στο πρόγραμμα της ΝΔ για τις Υποδομές που παρουσίασαν χθες οι κ.κ. Χατζηδάκης, Καραμανλής και Μητσοτάκης.

Ο Υπουργός Υποδομών μιλώντας στο ραδιόφωνο 24/7, είπε ότι ο κ. Μητσοτάκης εξήγγειλε έργα που είτε υλοποιούνται είτε είναι σε φάση δημοπράτησης και ως χαρακτηριστικά παραδείγματα ανέφερε την υποθαλάσσια της Σαλαμίνας, τον Ε65, τη γραμμή 4 του Μετρό, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, το ΒΟΑΚ.

Ειδικότερα για το ΒΟΑΚ, ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως μόλις χθες έδωσε συνέντευξη Τύπου από το Ηράκλειο κατά την οποία ανέλυσε διεξοδικά την πορεία του έργου, ενώ υπογράμμισε πως η διαγωνιστική διαδικασία βρίσκεται στην τελική της φάση και έχει υπογραφεί η τελική χάραξη του έργου, από τα Χανιά έως τον Άγιο Νικόλαο αλλά και με την επέκταση όπως ανακοίνωσε, προς την Κίσσαμο.

Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, η ΝΔ παρέλειψε να πει χθες κατά την παρουσίαση του προγράμματός της για τις Υποδομές , για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, η σύμβαση για το οποίο θα έρθει στη Βουλή αυτή την εβδομάδα, αλλά επίσης «ξέχασε» να αναφερθεί και σε τέσσερα μεγάλα έργα στην Κρήτη που παραδίδονται τις επόμενες ημέρες (γέφυρα Χαμεζίου, ο δρόμος προς τη Μεσαρά, ο δρόμος Χερσόνησος – Γούβες καθώς και το φράγμα Αποσελέμη).

Ταυτόχρονα, ο κ. Σπίρτζης καταλόγισε θράσος στη ΝΔ για την αύξηση των διοδίων καθώς αυτή προβλέπονταν στις αρχικές συμβάσεις Σουφλιά. Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι η αναποτελεσματικότητα της ΝΔ είναι συστατικό στοιχείο της παράταξης, είναι η παράδοση του κόμματος τα τελευταία 70 χρόνια στις Υποδομές ,αφού φρόντισαν να έχουν τεράστιες αποζημιώσεις για έργα που καθυστερούσαν, σε μια από τις συμβάσεις μάλιστα χρειάστηκε να καταβάλλουν 70 εκατ. επειδή καθυστέρησαν να υπογράψουν τη σύμβαση.

«Είναι τραγικό» πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης, «η παράταξη που οδήγησε τη χώρα να πληρώσει δισεκατομμύρια, όχι σε έργα, αλλά σε πανωπροίκια, αποζημιώσεις και καθυστερήσεις των έργων, να βγαίνει σήμερα και να μας κάνει μάθημα για το σωστό σχεδιασμό των έργων».

Ταυτόχρονα, ο υπουργός Υποδομών χαρακτήρισε τον κ. Χατζηδάκη ως «σφάχτη» του Σιδηροδρόμου αφού έσπασε το Σιδηρόδρομο σε πέντε εταιρείες, τον άφησε με 16 δισεκατομμύρια ανοιχτές υποθέσεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώθησε προς πώληση την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ, άφησε με μετατάξεις μηχανοδηγών υποστελεχωμένο το Σιδηρόδρομο , τις Αστικές Συγκοινωνίες και το Μετρό και συμπλήρωσε πως «αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι δεν είχαν καν την πρόνοια να βάλουν κάποιους άλλους ανθρώπους, νέους ανθρώπους, χωρίς άμεση εμπλοκή με τα «εγκλήματα» του παρελθόντος, να παρουσιάσουν το πρόγραμμα της ΝΔ», τους οποίες χαρακτήρισε ως «εκλεκτούς του κ. Μητσοτάκη που έχουν εγκληματήσει πάνω στις Υποδομές της χώρας».

Σε σχέση με την Στρατηγικό Σχεδιασμό της κυβέρνησης για τις Υποδομές, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι είναι έτοιμος, έχει δομή στο Υπουργείο ενώ τόνισε ότι ποτέ δεν υπήρξε Γενική Διεύθυνση αλλά ιδρύθηκε τώρα, μετά τα αναπτυξιακά συνέδρια που έγιναν σε όλη τη χώρα, με τη συνδρομή όλων των κοινωνικών φορέων για την ιεράρχηση των αναγκών των τοπικών κοινωνιών. Η μελέτη για τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό ολοκληρώθηκε, βρίσκεται σε διαβούλευση ώστε να εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί όροι, έχουν τεθεί δείκτες για την παρακολούθηση του προγράμματος για τις μεταφορές κι αν αποδίδουν τα έργα, ενώ υπάρχουν δύο σταθμοί, το 2027και το 2037 οπότε και θα ολοκληρωθεί το σχέδιο, κατέληξε ο κ. Σπίρτζης. 

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.