Στέλιος Παππάς: Δεν έχουμε καμία αναστολή στο να εξυγιάνουμε τον ΟΑΣΘ

Δεν έχουμε καμία αναστολή στο να εξυγιάνουμε τον ΟΑΣΘ, τόνισε ο πρόεδρός του Στέλιος Παππάς σε εκδήλωση για τις αστικές συγκοινωνίες, στο Πολιτιστικό Κέντρο Πυλαίας, παρουσία του προέδρου του ΣΑΣΘ Κώστα Αμπατζά και του προέδρου της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Δίκτυο Ενεργών Πολιτών» του δήμου Πυλαίας -Χορτιάτη, Απόστολου Αντωνούδη.

Ο κ. Παππάς ανακοίνωσε τις μειώσεις εξόδων, περί τα τεσσεράμισι εκατομμύρια ευρώ, που επιτεύχθηκαν στο τρίμηνο (Αυγούστου – Οκτωβρίου), μετά την αλλαγή καθεστώτος στον ΟΑΣΘ και την ανάληψη των καθηκόντων από τη νέα διοίκησή του, συγκριτικά με το ίδιο τρίμηνο του 2016. Προανήγγειλε, επίσης, περικοπές «προκλητικών» μισθών εργαζομένων στο πλαίσιο της επικείμενης υπογραφής της νέας συλλογικής σύμβασης, ενώ άφησε αιχμές και για τον τρόπο με τον οποίο διακινούνταν οι μετοχές.

«Αν σας πω τις τιμές των συμβολαίων που έχουμε στα χέρια μας, των μικρομετόχων, είναι της τάξεως των τριακοσίων πενήντα ευρώ (το 1/8ο της μετοχής), των επτακοσίων ευρώ (το 1/4ο της μετοχής) και άλλες περιπτώσεις, τα οποία μπορεί να τα έχουν αγοράσει οι άνθρωποι, κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Αυτό όμως δεν αφορά τον οργανισμό. Γιατί αυτές, οι δεκάδες χιλιάδες, δεν φτάσανε ποτέ μέσα στον οργανισμό. Κι έχει μια σημασία να βρούμε τη διαδρομή του χρήματος».

«Για μας είναι υποχρέωση, υποχρέωση ακόμη σε αυτούς που αυτή τη στιγμή μας κατηγορούν και μας κάνουν επερωτήσεις στη Βουλή, για το τι γίνεται και εάν λαμβάνουμε υπόψη μας τους μικρομετόχους» πρόσθεσε ο κ. Παππάς, απευθυνόμενος στο ακροατήριο, ανάμεσα στο οποίο υπήρχαν και πρώην μικρομέτοχοι του ΟΑΣΘ.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ υπογράμμισε ότι όλα αυτά τα χρόνια, παρατύπως, δεν δημοσιεύονταν ισολογισμοί του οργανισμού και επομένως, μεταξύ άλλων, δεν ήταν δυνατόν να διαπιστωθεί ούτε η φερεγγυότητα του από την αγορά, ούτε η υγεία του, ούτε και η αξία της μετοχής του. «Έχουν γίνει σημεία και τέρατα σε αυτό το επίπεδο, σημεία και τέρατα» είπε ο κ. Παππάς. Πρόσθεσε, δε, ότι το μέρισμα δεν αποδίδονταν, όπως προβλέπεται, στο τέλος των χρήσεων, ενώ το επιχειρηματικό κέρδος καταχωρούνταν στα έξοδα. Αμφισβήτησε, ακόμη και ότι επρόκειτο στην ουσία για «ιδιωτική επιχείρηση», τονίζοντας ότι ήταν «ένας φορέας του οποίου το μάνατζμέντ ασκούσαν ιδιώτες».

«Έκαναν διαχείριση ενός φορέα, στον οποίο τα κεφάλαια ήταν και είναι του δημοσίου. Όταν το δημόσιο βάζει κάθε χρόνο εκατό εκατομμύρια και το μεταφορικό σου έργο είναι πενήντα» σχολίασε ο κ. Παππάς και συνέχισε :

«Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, ότι δεν π.χ. είναι ένα προβληματάκι διαχείρισης, είναι ένα ζήτημα το οποίο θα κριθεί βεβαίως και ως προς τη νομιμότητα του, ήδη έχουν κάποιοι, αγαπητοί φίλοι, προσφύγει στο ΣτΕ, εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα, ίσα, ίσα. Αλλά κι εμείς έχουμε υποχρέωση την εντολή που πήραμε, να υπερασπίσουμε το δημόσιο συμφέρον, να τη φέρουμε σε πέρας».

«Όσα εμπόδια κι αν θελήσουν να βάλουν μπροστά μας, η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει» είπε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε: «Έχει πολλούς κόμπους το κουβάρι… έναν, έναν, θα τους λύνουμε».

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ υπογράμμισε ότι στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης εντάσσεται και η επικείμενη υπογραφή της νέας συλλογικής σύμβασης με τους εργαζομένους, την οποία, όπως είπε, «είμαστε προ των πυλών να υπογράψουμε, κόβοντας μισθούς, οι οποίοι ήταν προκλητικοί για τον πολίτη».

«Και το λέω μετά λόγου γνώσης, δεν έχω καμία αναστολή ως προς αυτό» πρόσθεσε ο κ. Παππάς και συνέχισε: «Δεν έχουμε αναστολή να κόψουμε τους μισθούς που ήταν προκλητικοί, δεν έχουμε καμία αναστολή στο να αποκαλύψουμε τη διαδικασία με την οποία κινούνταν οι μετοχές. Δεν έχουμε καμία αναστολή στο να εξυγιάνουμε αυτό το φορέα. Δεν έχουμε καμία αναστολή στο να αποδώσουμε αυτό το φορέα στη Θεσσαλονίκη».

Ετικέτες