Στέλιος Παππάς για ΟΑΣΘ: Αδιάβαστη η Μαρία Σπυράκη εκτοξεύει απειλές

Στέλιος Παππάς για ΟΑΣΘ: Αδιάβαστη η Μαρία Σπυράκη εκτοξεύει απειλές

Στις δηλώσεις της ευρωβουλευτή της ΝΔ, Μαρίας Σπυράκη για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης απάντησε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς.

«Η κ. Σπυράκη αντί να εκτοξεύει απειλές για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών, ας μιλήσει ανοιχτά για το σχέδιο της ΝΔ», αναφέρει ο Στέλιος Παππάς και ερωτά μεταξύ άλλων:

«Αντί να εκτοξεύει απειλές η κ. Σπυράκη, ας απαντήσει καθαρά: Θα εφαρμόσει η ΝΔ το Ν. 4482/2017 που προβλέπει δημόσιο φορέα συγκοινωνιών (ΑΣΥΘ); Γιατί μας το κρατάει μυστικό; Μήπως έχει δώσει υποσχέσεις σε ιδιώτες;

Την ενημερώνουμε ότι για πρώτη φορά στα 62 χρόνια λειτουργίας του Οργανισμού δημοσιεύτηκε, σε δύο εφημερίδες της Αθήνας και δύο της Θεσσαλονίκης, ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσης τα οποία συνιστούμε να τα προσέξει διότι την διαψεύδουν.

Είμαστε πρόθυμοι να την ενημερώσουμε, αφού γνωριζόμαστε άλλωστε, για να μην ξαναπιαστεί αδιάβαστη…»

Όλη η ανακοίνωση:

«Σήμερα η ευρωβουλευτής της ΝΔ Μαρία Σπυράκη με ανακοίνωσή της, ενημέρωσε ότι «η κυβέρνηση ετοιμάζεται να παραδώσει χάος στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».

Είναι προφανές ότι απειλεί:

• Απειλεί τους εργαζόμενους του Οργανισμού, η θέση εργασίας των οποίων είναι διασφαλισμένη με το Ν. 4482/2017 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που έβαλε τέλος στο κρατικοδίαιτο σκάνδαλο του ΟΑΣΘ.

• Απειλεί τους ανέργους, οι οποίοι διά στόματος του εκλεκτού της ΝΔ για το δήμο Θεσσαλονίκης Νίκου Ταχιάου, δεν θα πρέπει να μετακινούνται δωρεάν.

• Απειλεί το επιβατικό κοινό, για το οποίο η προηγούμενη κυβέρνηση και οι ιδιώτες μέτοχοι σχεδίαζαν διπλασιασμό στις τιμές των εισιτηρίων.

Η κ. Σπυράκη αντί να εκτοξεύει απειλές για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών, ας μιλήσει ανοιχτά για το σχέδιο της ΝΔ.

Όσο για τον δήθεν «μονόδρομο» ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών από το 2019 που επικαλούνται, τους απαντάμε ότι είναι τουλάχιστον… αδιάβαστοι.

1. Όπως αναφέρει ρητά το Άρθρο 4 του Κανονισμού 1370/2007 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η κάθε κυβέρνηση «μπορεί να αποφασίζει να παρέχει η ίδια δημόσιες υπηρεσίες επιβατικών μεταφορών ή να αναθέτει συμβάσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας…».

2. Ο Ν. 4568/2018 έχει κοινοποιηθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση και εξαιρεί τη Θεσσαλονίκη. Άλλωστε για τη Θεσσαλονίκη υπάρχει ο Ν. 4482/2017.

Αντί να εκτοξεύει απειλές η κ. Σπυράκη, ας απαντήσει καθαρά: Θα εφαρμόσει η ΝΔ το Ν. 4482/2017 που προβλέπει δημόσιο φορέα συγκοινωνιών (ΑΣΥΘ); Γιατί μας το κρατάει μυστικό; Μήπως έχει δώσει υποσχέσεις σε ιδιώτες;

Την ενημερώνουμε ότι για πρώτη φορά στα 62 χρόνια λειτουργίας του Οργανισμού δημοσιεύτηκε, σε δύο εφημερίδες της Αθήνας και δύο της Θεσσαλονίκης, ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσης τα οποία συνιστούμε να τα προσέξει διότι την διαψεύδουν.

Είμαστε πρόθυμοι να την ενημερώσουμε, αφού γνωριζόμαστε άλλωστε, για να μην ξαναπιαστεί αδιάβαστη…»

Η δήλωση της Μαρίας Σπυράκη:

Σε ανακοίνωσή της η ευρωβουλευτής της ΝΔ, Μαρία Σπυράκη τονίζει ότι σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό 1370/2007 στις 3 Δεκεμβρίου του 2019 λήγει και η μεταβατική περίοδος όποτε απελευθερώνονται οι αστικές συγκοινωνίες. Προσθέτει, δε, ότι σε ερώτηση που κατέθεσε, η Επίτροπος Μπουλκ της απάντησε ότι “οι υπηρεσίες της Επιτροπής δεν έχουν ενημερωθεί από την ελληνική κυβέρνηση για το προβλεπόμενο σχέδιο λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη (σ.σ. Θεσσαλονίκη) μετά τις 3 Δεκεμβρίου 2019”.

“Σε απόλυτη αντίθεση με όσα προβλέπονται στο ν.4482/2017, σύμφωνα με τον οποίο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2019 έπρεπε να έχει οριστικοποιηθεί η ετοιμότητα της ΑΣΥΘ να αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης και με δεδομένη την 3η Δεκεμβρίου ως καταληκτική ημερομηνία για την απελευθέρωση των συγκοινωνιών, η κυβέρνηση κατεβάζει μολύβια και ουσιαστικά ετοιμάζεται να παραδώσει χάος στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της, η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter