Στρατηγική συνεργασία Google Ελλάδος – Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών

Στρατηγική συνεργασία Google Ελλάδος – Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών

Τη σύμπραξή τους με στόχο να στηριχθεί όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται ο κλάδος του λιανεμπορίου, ανακοίνωσαν η Google Ελλάδος και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, σε διαδικτυακή εκδήλωση του Συλλόγου.

Στο πλαίσιο της σύμπραξης, η Google θα στηρίξει τα χιλιάδες μέλη του Συλλόγου προσφέροντας δωρεάν ατομικές διαδικτυακές συναντήσεις με συμβούλους της εταιρείας, οι οποίοι μεταξύ άλλων:

1. Θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα προφίλ μέσω του οποίου θα προβάλλεται η επιχείρησή τους δωρεάν στην αναζήτηση και στους χάρτες της Google μέσα από την υπηρεσία Google My Business. Οι επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν σημαντικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών εξυπηρέτησης όπως πχ παράδοση χωρίς επαφή και παραλαβή έξω από το κατάστημα.

2. Θα τους εξηγήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να δημιουργούν έσοδα.

3. Θα τους καθοδηγήσουν στις σωστές κινήσεις για να καταρτίσουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακού marketing με εργαλεία όχι μόνο της Google αλλά και άλλων εταιρειών του χώρου, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής τους.

Η σύμπραξη με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης συνεργασίας της Google με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, που ανακοινώθηκε τον προηγούμενο μήνα, για ένα πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.

Το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία περιλαμβάνει κυρίως δωρεάν ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια ψηφιακής εκπαίδευσης, είναι τόσο μεγάλο ώστε, μέσα σε 4 μόλις εβδομάδες, περισσότεροι από 4.000 εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Γιάννης Τσακίρης, δήλωσε σχετικά: «Μετά το εξαιρετικά επιτυχημένο πρόγραμμα που ανακοινώσαμε μαζί με την Google Ελλάδος πριν από έναν μήνα, με περισσότερες από 4.000 συμμετοχές έως σήμερα, έρχεται τώρα μια ακόμη πολύ σημαντική πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, για την περαιτέρω στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου και τη δυναμική τους ανάκαμψη την επόμενη μέρα. Σε αυτήν τη συλλογική προσπάθεια για την ενίσχυση και την επιτάχυνση του ψηφιακού τους μετασχηματισμού, το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων συνεχίζει σαφώς να είναι εδώ, με τη νέα δράση του ΕΣΠΑ (ΕΠΑνΕΚ), το e-λιανικό, την έναρξη της οποίας θα ανακοινώσουμε τις επόμενες μέρες».

Η διευθύντρια Marketing της Google για την Ν.Α. Ευρώπη, Μαρία Φουντά, ανέφερε από την πλευρά της ότι «η πρωτοβουλία αυτή εκφράζει τη σταθερή δέσμευση της Google να συμβάλει έμπρακτα στην επιτάχυνση της ανάκαμψης της χώρας μας και την ανάπτυξή της μέσα από την τεχνολογία.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις συνεργασίες μας, όπως αυτή με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθώς και τη σημερινή σύμπραξή μας με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών. Τα προγράμματα μας για δωρεάν ψηφιακή εκπαίδευση και εργαλεία, θα βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου να επωφεληθούν από τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και να μπορέσουν να αναπτυχθούν, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και πέραν αυτής».

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ευτυχής που ο ισχυρότερος σύλλογος της χώρας αποτελεί τον σύνδεσμο μεταξύ των χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων της και μιας παγκόσμια καταξιωμένης ψηφιακής πρότασης, η οποία μπορεί να συμβάλει στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους. Αναμένω την περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων και την ανάληψη κοινών δράσεων Ε.Σ.Α και Google προς όφελος των υγειών παραγωγικών δυνάμεων της χώρας, δημιουργώντας ευκαιρίες και προοπτική για τα «νέα μυαλά» της Ελλάδος».

Η ανάγκη της ψηφιακής λειτουργίας των επιχειρήσεων υπαγορεύεται και από τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ, σύμφωνα με τα οποία σημειώνεται στη χώρα μας σημαντική και σταθερή άνοδος στις ηλεκτρονικές αγορές.

Πλέον, ένας στους δύο χρήστες (50%) του διαδικτύου κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά, όταν η αντίστοιχη αναλογία το 2019 ήταν ένας στους πέντε (21%). Η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του λιανεμπορίου μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην άμεση ανακούφιση του τομέα, θέτοντας ταυτόχρονα στέρεες βάσεις για τη μελλοντική ανάκαμψη και ανάπτυξή του.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter