Σύγκρουση λεωφορείων: Η οδηγός βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια, αποκαλύπτει η ΔΑΣ ΟΑΣΑ

Σύγκρουση λεωφορείων: Η οδηγός βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια, αποκαλύπτει η ΔΑΣ ΟΑΣΑ
Σύγκρουση λεωφορείων στην Βούλα, Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025. (ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

Η οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω σε άλλο λεωφορείο στην περιοχή της Βούλας δούλευε 16ωρη βάρδια! Τις αποδείξεις για τον εργατικό μεσαίωνα της εντατικοποίησης της εργασίας, που είχε αποτέλεσμα τον τραυματισμό 47 ανθρώπων φέρνει στη δημοσιότητα η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία (ΔΑΣ) ΟΑΣΑ με φωτογραφίες από τις λίστες με τις βάρδιες.

Σύμφωνα με τις βάρδιες των εργαζομένων που αποκαλύπτει, η οδηγός μέσα σε 4 μέρες δούλεψε δυο 16ωρα και δύο 8ωρα!

Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται και παρακάτω στις φωτογραφίες, την Τρίτη 1η Ιούλη δούλεψε 16 ώρες, την Τετάρτη 2 Ιούλη δούλεψε 7 ώρες, την Πέμπτη 3 Ιούλη δούλεψε 8 ώρες και σήμερα είχε βάρδια από τις 8 π.μ. ως τις 11 μ.μ!

Διαβάστε σχετικά: Σύγκρουση λεωφορείων: 12 τραυματίες συνεχίζουν να νοσηλεύονται – Σοβαρά τραυματισμένη μία 38χρονη

Η καταγγελία της ΔΑΣ ΟΑΣΑ:

«Το σοβαρό τροχαίο ατύχημα μεταξύ δύο λεωφορείων της κοινοπραξίας των ιδιωτών στην οποία έχει παραχωρηθεί συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, με δεκάδες τραυματίες, αναδεικνύει με τον πιο επώδυνο τρόπο, τις επικίνδυνες συνέπειες της εντατικοποίησης της εργασίας με απάνθρωπα ωράρια και της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης κοινωνικών αναγκών, όπως οι συγκοινωνίες.

Συγκεκριμένα έχουμε αποδείξεις ότι τις τελευταίες μέρες η συνάδελφος οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω στο σταθμευμένο όχημα, εργαζόταν εναλλάξ 16 ώρες τη μια μέρα και 8 ώρες την επόμενη.

Σήμερα μάλιστα που έγινε το ατύχημα βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια!

Μιλάμε για συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα.

Ήταν δηλαδή θέμα χρόνου να συνέβαινε ένα τέτοιο ατύχημα. Και αν σκεφτούμε και τα αραιά δρομολόγια που έχουν ως αποτέλεσμα, να “παστώνονται σαν σαρδέλες” οι επιβάτες, μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε ότι μόνο από τύχη δεν είχαμε νεκρούς.

Αποδεικνύεται ότι η εργοδοσία για μια ακόμα φορά δεν διστάζει να βάλει σε κίνδυνο ακόμα και ανθρώπινες ζωές μπροστά στην κερδοφορία της.

Το σημερινό ατύχημα ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα.

Είναι εγκληματίες!

Όλα αυτά συμβαίνουν μάλιστα τώρα που η κυβέρνηση έχει στα σκαριά ένα αντεργατικό νομοσχέδιο – τερατούργημα που θέλει να βάλει οριστική ταφόπλακα στο 8ωρο, νομοθετώντας 13ωρο σε ένα εργοδότη. Αποδεικνύεται με το σημερινό έγκλημα που οδηγεί αυτή η πολιτική.

Επιπλέον, το σημερινό τροχαίο, έρχεται να επιβεβαιώσει τις τραγικές συνέπειες της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης των συγκοινωνιών και με τραγικό τρόπο να αποδείξει ότι δυστυχώς τα Τέμπη είναι εδώ. Τώρα είναι απαραίτητο όσο ποτέ να δυναμώσει ο αγώνας εργαζομένων στις συγκοινωνίες και λαού για αποκλειστικά δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες και συχνές αστικές συγκοινωνίες.

Τώρα να δώσουμε μαζικά τη μάχη να μην περάσει το αντεργατικό έκτρωμα της κυβέρνησης που γυρίζει το χρόνο αιώνες πίσω. Ευχόμαστε σε όλους τους τραυματίες γρήγορη ανάρρωση».

Διαβάστε επίσης:

Εύβοια: Μεγάλη φωτιά τώρα στα Μεσοχώρια – Κίνδυνος για κατοικίες

Απότακτος αστυνομικός και γνωστός λιμενικός σε κύκλωμα προστασίας στον Πειραιά

Δολοφονία στην Αγία Παρασκευή: Τι αναφέρουν αυτόπτες μάρτυρες – Αναζητείται ο δράστης (Photo)

Θεσπρωτία: Συλλήψεις 14 τελωνειακών – Έπαιρναν χρήματα για να μην κάνουν ελέγχους

Χίος: Σύλληψη άνδρα για την καταστροφική φωτιά – Τι ανακοίνωσε η Πυροσβεστική

Documento Newsletter