ΣΥΡΙΖΑ: Η Ν.Δ. «παίζει» με τη δημόσια Υγεία, τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ και το δημόσιο χρήμα

«Οι κύριοι Καραμανλής και Μητσοτάκης ευθύνονται απόλυτα για την υποβάθμιση των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών, τα φαινόμενα συνωστισμού στα ΜΜΜ, εν μέσω πανδημίας και την επισφάλεια που βιώνουν οι εργαζόμενοι».

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, η τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, και ο αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Γιαννούλης, είχαν σήμερα συνάντηση με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας, Θεμιστοκλή Αμπλά, και το μέλος της διοίκησης του συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ και θυγατρικών εταιρειών, Ηλία Γκιουλάκη.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν τόσο η κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι αστικές συγκοινωνίες από την πολύμηνη αδράνεια Καραμανλή-Μητσοτάκη, ειδικότερα ως προς την ενίσχυση του στόλου των οχημάτων και την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας, όσο και ως προς το καθεστώς εργασίας των εργαζομένων σε αυτές.

Οι δύο πλευρές κατέληξαν ότι οι πρωτοβουλίες του αρμόδιου υπουργείου για την αύξηση των δρομολογίων, είτε μέσω της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ είτε με την προμήθεια μεταχειρισμένων οχημάτων, όχι μόνο δεν συμβάλουν στη δραστική μείωση των φαινομένων συνωστισμού στα ΜΜΜ, αλλά και δεν διασφαλίζουν το δημόσιο συμφέρον.

Σε δήλωσή τους, μετά τη συνάντηση, οι Νίκος Παππά, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και Χρήστος Γιαννούλης ανέφεραν:

«Οι κύριοι Καραμανλής και Μητσοτάκης ευθύνονται απόλυτα για:

  • Την υποβάθμιση των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών.
  • Τα φαινόμενα συνωστισμού στα ΜΜΜ, εν μέσω πανδημίας, που ενέχουν κινδύνους εξάπλωσης του κορωνοϊού σε επιβάτες και εργαζόμενους.
  • Την επισφάλεια που βιώνουν οι εργαζόμενοι ως προς την υγειονομική κρίση και την επιβάρυνσή τους λόγω της έλλειψης προσωπικού.
  • Την κατασπατάληση εκατομμυρίων ευρώ μέσω ακριβών συμβάσεων με ιδιώτες, αφού πρώτα “πάγωσε” διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για την προμήθεια 750 νέων λεωφορείων και αδιαφορεί για την ενίσχυση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών με τη συντήρηση/επισκευή δεκάδων οχημάτων.

Η Ν.Δ. «παίζει» με τη δημόσια Υγεία, τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ και το δημόσιο χρήμα.

Η υγειονομική κρίση, όμως, δεν μπορεί να αποτελέσει “κερκόπορτα” ιδιωτικοποίησης των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών και αφαίρεσης των δικαιωμάτων των εργαζομένων».

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.