Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

Η εισαγωγή στον κόσμο της άσκησης και του τρεξίματος πρέπει να γίνεται με ομαλό τρόπο, καθώς οποιαδήποτε αναποδιά μπορεί να έχει άσχημα αποτελέσματα.

Ενας αρχάριος δρομέας δεν γίνεται να μην κάνει λάθη, όμως καλό θα είναι να επιλέξει να μην κάνει τις παρακάτω κακές επιλογές.

Στατικές διατάσεις

Το ζέσταμα που κάναμε στην Γυμναστική στο σχολείο δεν ήταν και το καλύτερο πράγμα του κόσμου. Ερευνες έχουν δείξει ότι οι στατικές διατάσεις δεν βοηθούν τόσο στην ενεργοποίηση των αντανακλαστικών όσο και στον διασκελισμό.Προτιμήστε την δυναμική προθέρμανση, καθώς οι μύες ενεργοποιούνται καλύτερα.

Φαγητο πριν το τρέξιμο

Μπορεί να είναι προφανές, όμως αρκετοί θεωρούν ότι όσο και να φάνε θα το κάψουν κατά τη διάρκεια της άσκησης. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς η διαδικασία της πέψης επιβραδύνεται, δημιουργώντας κίνδυνος για τραυματισμό. Σε μικρής διάρκειας προπόνηση ενδέχεται να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα ακόμα και με άδειο στομάχι. Γενικότερα, τα πολλά και μικρά γεύματα είναι ιδανική λύση.

Να μην ακούει το σώμα του

Αρκετοί ξεκινούν με ενθουσιασμό το τρέξιμο, με αποτέλεσμα να το παρακάνουν. Καλό θα είναι να ακούς το σώμα σου. Αν αισθανθείς κουρασμένος, ξεκουράσου. Δεν χρειάζεται να βιάζεσαι. Εχεις όλο τον χρόνο να φτιάξεις το πρόγραμμά σου για να κάνεις την καλύτερη προπόνηση και να πετύχεις τους στόχους σου.

Πηγή: runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.