Τα χρήματα που έλαβαν τα ΜΜΕ από τις τράπεζες το 2019 - Γύρισε μπούμερανγκ η προβοκάτσια εναντίον του Documento

Μπούμερανγκ γύρισε στον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα η χθεσινή του απόφαση να στήσει προβοκάτσια εναντίον του Documento. 

Κι αυτό γιατί μπορεί να επιχείρησε μέσω "στημένης" ερώτησης του δημοσιογράφου της εφημερίδας Φιλελεύθερος και του newsit.gr, Αιμίλιου Περδικάρη, να δημιουργήσει εντέχνως την εικόνα ότι το Documento υπήρξε κρατικοδίαιτο μέσο κατά την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, -ο εκδότης του Documento Κώστας Βαξεβάνης είχε γράψει στον λογαριασμό του στο Twitter λίγα λεπτά νωρίτερα πως θα υπάρξει σχετική ερώτηση, όπως και τελικά έγινε-, εντούτοις η πραγματικότητα τον διαψεύδει.

Σε σημερινό δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών, δημοσιεύεται λίστα με τα ποσά που δόθηκαν σε ΜΜΕ από τράπεζες το 2019. Συνολικά οι τέσσερις συστημικές τράπεζες έδωσαν στα ΜΜΕ την περασμένη χρονιά 33.383.085 ευρώ. Στα μέσα που έλαβαν τα επίμαχα κονδύλια συγκαταλέγεται και η "Φιλελεύθερος Εκδοτική Α.Ε.", του Θανάση Μαυρίδη, που εκδίδει την εφημερίδα Φιλελεύθερος και διαχειρίζεται την ιστοσελίδα liberal.gr, στο οποίο εργάζεται ο Α. Περδικάρης. Ενώ λοιπόν ο κ. Περδικάρης είχε ιδιαίτερη αγωνία να μάθει για το... πόσα πολλά χρήματα έλαβε το Documento επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ο όμιλος του μέσου στο οποίο εργάζεται, έλαβε περισσότερα χρήματα από τις τράπεζες το 2019 σε σχέση με το Documento. Μια χρονιά που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε τη διακυβέρνηση για επτά μήνες κι ενώ οι τραπεζίτες έχουν παραμείνει οι ίδιοι και μετά την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Μάλλον ο Α. Περδικάρης θα έπρεπε να συμβουλευτεί τον εργοδότη του προτού κάνει την επίμαχη ερώτηση στον κυβερνητικό εκπρόσωπο... Να σημειωθεί πως ο Κ. Βαξεβάνης προ ολίγων ημερών έγραψε ότι ο όμιλος Μαυρίδη έλαβε για τη διαφημιστική καμπάνια για τον κορονοϊό 323.000 ευρώ, ενώ το newsit.gr στο οποίο επίσης εργάζεται ο Α. Περδικάρης 869.000 ευρώ, γεγονός που δεν έχει διαψευστεί αφού ούτε τα συγκεκριμένα μέσα, ούτε η κυβέρνηση έχουν δώσει στη δημοσιότητα το ποσό που έλαβαν.

Διαβάστε επίσης

Την πόρτα της εξόδου βλέπει ο Στέλιος Πέτσας

Συγκεκριμένα, ο όμιλος του Θ. Μαυρίδη έλαβε συνολικά το 2019 από τις τράπεζες 310.966 ευρώ, ενώ το Documento 278.600 ευρώ. Κι όλα αυτά ενώ ο Θ. Μαυρίδης έλεγε παντού και έγραφε ότι δεν καρπώνεται κρατική διαφήμιση την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ... Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι ο όμιλος Μαυρίδη καρπώνεται περισσότερα χρήματα και από άλλα μέσα όπως είναι η Εφσυν, η zougla.gr, το newsit.gr, η Lifo, το ΑΠΕ, η Αυγή, τα Παραπολιτικά και η Ναυτεμπορική. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα bankingnews.gr έλαβε το ιδιαίτερα υψηλό χρηματικό ποσό των 261.000 ευρώ το 2019 από τις τράπεζες, ενώ η εταιρεία Ελευθερία του Τύπου Εκδοτική Α.Ε. (Παραπολιτικά), όσο και η εταιρεία Παραπολιτικά Εκδόσεις Α.Ε. (Κουρτάκης), λαμβάνουν συνολικά το ποσό των 682.902 ευρώ.

Δεν είναι βέβαια η μοναδική χρονιά που ο όμιλος Μαυρίδη έλαβε υψηλό χρηματικό ποσό από τις τράπεζες, αφού κάτι αντίστοιχο συνέβη και το 2018. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας thebest.gr ο όμιλος του Θ. Μαυρίδη έλαβε συνολικά από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες το 2018 το ποσό των 364.695 ευρώ. Όπως χαρακτηριστικά σημείωνε ο δημοσιογράφος του συγκεκριμένου ρεπορτάζ του thebest.gr, "το ποσό μπορεί να είναι πολύ χαμηλότερο σε σύγκριση με τα παραπάνω, αλλά η καθημερινή εφημερίδα "Φιλελεύθερος" πουλάει μόλις 2.500 φύλλα ενώ και ο διαδικτυακός ιστότοπος liberal.gr δεν έχει την επισκεψιμότητα που να δικαιολογεί ένα τέτοιο ποσό. Όπως είχα επισημάνει και στο άρθρο της Κυριακής, τόσο ο Φιλελεύθερος όσο και το liberal.gr αποτελούν κάτι σαν ανεπίσημα έντυπα της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη, οπότε συνάγεται το συμπέρασμα πως έπαιξε ενδεχομένως κι αυτό κάποιον ρόλο".

Αναφορικά με τα ποσά που δόθηκαν στα υπόλοιπα ΜΜΕ από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες για το 2019, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Εφσυν, ο Antenna tv έλαβε 2.900.184 ευρώ, ο ΣΚΑΪ 2.324.771 ευρώ, η ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ του Β. Μαρινάκη 2.142.651 ευρώ, το Πρώτο Θέμα και οι Εκδόσεις Νέο Χρήμα Α.Ε. (Εταιρείες Πρώτου Θέματος) 2.041.641 ευρώ, ο Alpha 1.994.259 ευρώ, η Καθημερινή 1.991.064 ευρώ, το STAR 1.648.129 ευρώ, η REAL MEDIA 826.899 ευρώ, η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. (Open tv) μαζί με την Dimera Εκδοτική Α.Ε. 615.593 ευρώ, η ΕΣΤΙΑ 525.446 ευρώ, η Ελευθερία του Τύπου Εκδοτική Α.Ε. (Παραπολιτικά) 471.790 ευρώ, το capital.gr 461.651 ευρώ, το iefimerida.gr 376.530 ευρώ, η SABD Εκδοτική (Ελεύθερος Τύπος) 319.313 ευρώ, το zougla.gr 291.095 ευρώ, η Εφσυν 286.185 ευρώ, το newsit.gr 257.506 ευρώ, τα Παραπολιτικά Εκδόσεις Α.Ε. 211.112 ευρώ, η Athens Voice 175.048 ευρώ, η Lifo 174.990 ευρώ, η Αθανασιάδης και ΣΙΑ Α.Ε. (Ναυτεμπορική) 161.245 ευρώ, το ΑΠΕ 127.800 ευρώ, η Κόντρα 126.900 ευρώ, η Δέσμη Εκδοτική Α.Ε. (Αθηνόραμα) 116.599 ευρώ, το Πρόταγκον 94.004 ευρώ, η Αυγή 86.868 ευρώ και ο Εθνικός Κήρυξ Νέας Υόρκης 65.440 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.