Τι έλεγες Καραμανλή junior όταν έπιασαν τον ξαδελφό σου, Μιχάλη Λιάπη με πλαστές πινακίδες;

Όταν σήμερα ο υπουργός μεταφορών και υποδομών Κώστας Καραμανλής, τρίτη γενιά του οίκου, χαρακτηρίζει συλλήβδην όσους δεν κόβουν εισιτήριο στο μετρό, «αποβράσματα της κοινωνίας», μας ήρθε στο μυαλό και ο επίσης πρώην υπουργός, Μιχάλης Λιάπης.

Τι συνδέει τους δύο άνδρες; Εκτός από το ότι ανήκουν στην ευρύτερη οικογένεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή (ο Μιχάλης Λιάπης είναι ανιψιός του «εθνάρχη» αλλά και υπουργός και ξάδελφος του Κώστα Καραμανλή) έχουν έναν κοινό παρανομαστή: Την αλαζονεία!

Και να εξηγηθούμε:

Όταν ο Μιχάλης Λιάπης (είχε διατελέσει υπουργός Πολιτισμού και Μεταφορών), στο όχι τόσο μακρινό 2013 πιάστηκε στα πράσα να οδηγεί με πλαστές πινακίδες ανασφάλιστο πολυτελές τζιπ επικαλέστηκε την κρίση που τον έκανε να παρανομήσει (ναι σωστά διαβάζετε)!

«Κατέθεσα τις πινακίδες για οικονομικούς λόγους, για το τεκμήριο… Συνταξιούχος είμαι… Η κρίση είχε αγγίξει και μένα…» είπε μιλώντας σε δημοσιογράφους έξω από το γραφείο του εισαγγελέα στην Ευελπίδων. «Συνταξιούχος είμαι. Η κρίση έχει αγγίξει και μένα. Δεν λέω ότι είμαι φτωχός»!

Όπως διαβάζουμε στον τότε Τύπο της εποχής, κατά την εισήγησή του ο Εισαγγελέας χαρακτήρισε τον κατηγορούμενο «επικίνδυνο και με ροπή προς το έγκλημα»

Ο φτωχός συνταξιούχος και το ΕΚΑΣ

Αλλά η οικονομική κατάσταση του Μιχάλη Λιάπη εμφανιζόταν με σαφήνεια στην βαριά φορολογική του δήλωση με τα δεκάδες ακίνητα και τις τραπεζικές καταθέσεις και με εισόδημα που ξεπερνούσε τις 109.000 ευρώ.

Είκοσι ακίνητα και οκτώ οικόπεδα είχε στην κατοχή του ο Μ. Λιάπης, κάποια εκ των οποίων βρίσκονται στην κοσμοπολίτικη και πανάκριβη Μύκονο και κάποια άλλα στην αριστοκρατική Κηφισιά.

Σύμφωνα με τη φορολογική του δήλωση για το οικονομικό έτος 2009, ο ίδιος αν και δήλωνε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ως εισόδημα, φαίνεται να εισέπραξε και το ποσό των 6.434,49 ευρώ ως ΕΚΑΣ. Τότε, ο πρώην υπουργός είχε ισχυριστεί ότι οφείλεται σε τυπογραφικό λάθος του απρόσεκτου λογιστή του…

Και βέβαια δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη.

 Αλλά τότε είχε δηλώσει κάτι ο νυν υπουργός υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής;

Είχε μιλήσει για «απόβρασμα» ή κάτι ανάλογο; 

Εμείς δεν βρίσκουμε τίποτα! Το μόνο που διαβάζουμε είναι για τον πρώην πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή που… κούνησε το κεφάλι του όταν έμαθε τα καθέκαστα και είπε (λέει) και μερικά «γαλλικά».

Για την ιστορία μάλιστα τα δημοσιεύματα τότε έλεγαν πως το γυαλί μεταξύ του Κώστα Καραμανλή (πρωθυπουργού) και του Μιχάλη Λιάπη, είχε «ραγίσει» όταν τον Ιανουάριο του 2009 ο τότε πρωθυπουργός τον άφησε εκτός κυβέρνησης, υπό το βάρος και των καταγγελιών που είχαν δει εκείνη την εποχή το φως της δημοσιότητας για το σκάνδαλο της Siemens (πάλι η Siemens μπροστά μας).

Για τον νυν υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή junior δεν διαβάζουμε λέξη… Δεν είχε σχολιάσει καθόλου τον Μιχάλη Λιάπη. 

Αλλά αν συνδέει κάτι τον Μιχάλη Λιάπη και τον Κώστα Καραμανλή, πέραν του τζακιού (που τους προστάτευε) είναι η αλαζονεία. Η αλαζονεία της Εξουσίας και της «μοναδικότητας»!

Γιατί μόνον ως αλαζονεία μπορούμε να χαρακτηρίσουμε την ισοπεδωτική δήλωση και βέβαια άδικη όπου ο Κώστας Καραμανλής junior θεωρεί όλους όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό «αποβράσματα της κοινωνίας» (σημερινές δηλώσεις στο ΣΚΑΪ).

Κύριε Καραμανλή junior, σε αντίθεση με τον Μιχάλη Λιάπη οι αντιμετωπίζοντες πρόβλημα λόγω κρίσης, ανεργίας, πενιχρών μισθών και συντάξεων… δεν έχουν ούτε ετήσιο εισόδημα 100 χιλιάδες ευρώ ούτε ακίνητα στην Κηφισιά και τη Μύκονο. Ούτε τρία αυτοκίνητα…

Ναι, μπορεί να υπάρχουν τζαμπατζήδες λόγω θέσης, αλλά ξέρετε, κύριε υπουργέ, υπάρχουν και εκείνοι που το εισιτήριο του 1,40€ ή τα 30 ευρώ (κάρτα το μήνα) είναι περιουσία. Ναι, είναι περιουσία κύριε Καραμανλή junior! Και δεν ξεχνάμε πως ο ΣΥΡΙΖΑ θεσμοθέτησε το ελεύθερο στις αστικές συγκοινωνίες για τους μακροχρόνια άνεργους…

Τα 30 ευρώ, κύριε Καραμανλή junior είναι 50 φρατζόλες ψωμί…

Ξέρετε μιλάμε για τις φτηνές φρατζόλες, τις λαϊκές, τις διατιμημένες. Όχι το βαρύ γερμανικό πολύσπορο που ίσως προτιμάτε…

Υ.Γ. Για την ιστορία ο Μιχάλης Λιάπης διεγράφη από τη ΝΔ στις 19 Δεκεμβρίου 2013