Τι λέει η Sky Express για την πτήση τρόμου Αθήνα - Κεφαλλονιά

Εξηγήσεις για το τι ακριβώς συνέβη κατά τη διάρκεια της πτήσης τρόμου από Αθήνα για Κεφαλλονιά την περασμένη Κυριακή έδωσε η αεροπορική εταιρεία Sky Express που λαχτάρησαν οι 90 επιβάτες.

Σύμφωνα με την εταιρεία το πρόβλημα δημιουργήθηκε αμέσως μετά την απογείωση όταν ο πιλότος διαπίστωσε βλάβη στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. 

Το αεροσκάφος απογειώθηκε με καθυστέρηση από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και δέκα λεπτά μετά ο κυβερνήτης ζήτησε να επιστρέψει στην Αθήνα λόγω τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε.

Η ανακοίνωση της Sky Express για την πτήση αναφέρει:

Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα:

Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.

Η εταιρία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.