Ο ποιητικός λόγος και οι μελωδίες του Διονύση Σαββόπουλου, που έφυγε από τη ζωή την περασμένη Τρίτη, γαλούχησαν για δεκαετίες έναν ολόκληρο λαό. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης σκιαγραφεί το πορτρέτο του επιδραστικού τραγουδοποιού από τα πρώτα χρόνια του στη δισκογραφία μέχρι το τέλος.
Μουσικοί και τραγουδιστές που συνεργάστηκαν με τον Διονύση Σαββόπουλο μιλούν για εκείνον στο Docville: Μαρίζα Κωχ, Νίκος Τσιλογιάννης, Γιάννης Μπαχ Σπυρόπουλος, Λήδα Χαλκιαδάκη, Klavdia.
«Από τη στιγμή της ανακοίνωσης του θανάτου του Διονύση Σαββόπουλου έχει ανακινηθεί η γνωστή συζήτηση σχετικά με τη διαχωριστική γραμμή που έθεσε ο ίδιος με το “Κούρεμα” – πώς θα μπορούσε άλλωστε η εκδημία του να μην πυροδοτήσει νέο γύρο;». Άρθρο της Έμυς Ντούρου.
«Ζούμε έναν βαλκανικό καπιταλισμό». Ο Γιάννης Κακλέας μιλάει στην Ειρήνη Δρίβα για την πολιτική διάσταση της κωμωδίας και τη σχέση του με το θέατρο με αφορμή την παράσταση «Ράφτης κυριών» που σκηνοθετεί.
Σημαντικές επιστροφές, επίκαιρα φιλμ και μια ξεχωριστή τιμητική εκδήλωση στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που ξεκινά σε λίγες μέρες. Του Κωνσταντίνου Καϊμάκη.
Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα του εμπνευσμένου Έλληνα αρχιτέκτονα, εικαστικού και στοχαστή. Η Χριστιάνα Στυλιανού σκιαγραφεί το πορτρέτο του.
Παράνομες εργασίες από τοπικούς παράγοντες, ερήμην της εφορείας αρχαιοτήτων, προκάλεσαν μη αναστρέψιμη καταστροφή σε μεταβυζαντινό ναό της Βοιωτίας. Ρεπορτάζ του Στάθη Γκότση.
Μια ιστορία για το… Λούβρο. Οι αστικοί θρύλοι για τα φαντάσματα του γαλλικού μουσείου. Γράφει η Χριστιάνα Στυλιανού.
Η αρπαγή των Γλυπτών του Παρθενώνα: Πώς ο Έλγιν λεηλάτησε τον αρχαίο ναό. Κείμενο της Έμυς Ντούρου με αφορμή το πολυτελές δείπνο μετά μουσικής και η δημοπρασία που οργανώθηκαν πριν από λίγες μέρες στην αίθουσα που εκτίθενται τα Γλυπτά του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο.
Ο Τζέρεμι Αλεν Γουάιτ ερμηνεύει τον ρόλο του Μπρους Σπρίνγκστιν στην ταινία «Springsteen: Deliver me from nowhere» του Σκοτ Κούπερ, όταν ως νεαρός μουσικός πάλευε να συμφιλιώσει την πίεση της επιτυχίας με τα φαντάσματα του παρελθόντος του. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης είδε την ταινία.
«Οι άγριοι» του Γιώργου Παλούμπη είναι μια σκληρή αθηναϊκή ιστορία με στοιχεία θρίλερ και δυνατές ερμηνείες που σκοντάφτει σε δραματουργικές αδυναμίες. Κριτική του Ηρακλή Λογοθέτη.
To Halloween από τους Κέλτες στο Instagram. Πώς μια αρχαία παράδοση εξελίχθηκε σε φαινόμενο της ποπ κουλτούρας. Άρθρο του Γιάννη Πούλλου.
Το έργο του Βαν Γκογκ «ζωντανεύει» μέσα από την πολυδιάστατη έκθεση «Van Gogh Alive: Τhe experience», η οποία αφού επισκέφτηκε 35 μητροπόλεις, συνεχίζει το ταξίδι της στην Αθήνα. Της Ειρήνης Δρίβα.
O Ρόμπερτ ντε Νίρο μίλησε στο κανάλι MSNBC για την απειλή που ακούει στο όνομα Ντόναλντ Τραμπ. Η συνέντευξη δόθηκε με αφορμή το κίνημα «No Kings» που έβγαλε επτά εκατομμύρια Αμερικανούς στους δρόμους. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.
Το Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου που διοργανώνει ο Νίνος Φένεκ Μικελίδης θα πραγματοποιηθεί από 20-26 Νοεμβρίου σε τρεις αθηναϊκές αίθουσες. H φετινή 38η διοργάνωση επικεντρώνεται σε ένα αφιέρωμα στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης και περιλαμβάνει οκτώ αντιπροσωπευτικά φιλμ εκείνης της περιόδου. Του Κωνσταντίνου Καϊμάκη.























