Τομ Χόλαντ: Ο Βρετανός Σπάιντερμαν μιλάει στο Documento

Τομ Χόλαντ: Ο Βρετανός Σπάιντερμαν μιλάει στο Documento

Έχουν περάσει 58 χρόνια από τη «γέννησή» του και ο Πίτερ Πάρκερ εξακολουθεί_x000D_
να παραµένει έφηβος. 

Τον Αύγουστο του 1962 ο άνθρωπος-αράχνη εµφανίστηκε για πρώτη φορά στο 15ο τεύχος του «Amazing Fantasy» διά χειρός Σταν Λι και Στιβ Ντίτκο. Ο πρώτος ηθοποιός που φόρεσε την κόκκινη αραχνοΰφαντη στολή ήταν ο Νίκολας Χάµοντ στη σειρά του CBS για δύο σεζόν (1977-79) κι ενώ είχε προηγηθεί ο κινηµατογραφικός πιλότος του µε τίτλο «Spider-Man: Ο άνθρωπος αράχνη» το 1977. Ακολούθησαν ο Τόµπι Μαγκουάιρ, ο Αντριου Γκάρφιλντ και εσχάτως ο Βρετανός Τοµ Χόλαντ, που πήρε το βάπτισµα του πυρός ως Πίτερ Πάρκερ/Σπάιντερµαν το 2016 µε την απαράµιλλη εµφάνισή του στο «Captain America: Εµφύλιος πόλεµος». Το 2017 απέκτησε τη δική του σόλο ταινία µε το «Spider-Man: Η επιστροφή στον τόπο του», ακολούθησε η συµµετοχή του στο διπλό επικό φινάλε των «Εκδικητών» και πλέον ήρθε η ώρα για να ταξιδέψει «Μακριά από τον τόπο του» κουβαλώντας τη βαριά κληρονοµιά του Τόνι Σταρκ.

Αν και έχετε µεγαλώσει αρκετά από την πρώτη φορά –το 2016– που υποδυθήκατε τον Πίτερ Πάρκερ (ο Χόλαντ έκλεισε τον περασµένο µήνα τα 23), εκείνος παραµένει έφηβος 16 ετών. ∆εν θα τον δούµε ποτέ να µεγαλώνει;

Η αλήθεια είναι πως όλα αυτά που συνέβησαν την τελευταία τριετία στην οικογένεια των Αvengers έχουν ελάχιστη χρονική απόσταση µεταξύ τους αλλά λόγω των κινηµατογραφικών συνθηκών και αναγκών ο χρόνος µετρά αντίστροφα. Και ναι, ο Πίτερ είναι ακόµη ένας µπερδεµένος έφηβος 16 χρόνων που ψάχνει να βρει όχι απλώς τον δρόµο του αλλά και την αλήθεια γύρω από το ποιος είναι και αν πράγµατι έχει τη δύναµη να αντεπεξέλθει στις ευθύνες που έπεσαν ξαφνικά πάνω του.

Πάντως λόγω ηλικίας και ανωριµότητας είναι κάπως αταίριαστος µε όλη αυτή την οικογένεια των ενήλικων υπερηρώων. Eτσι δεν είναι;

Είναι αλήθεια αυτό. Προσωπικά θεωρώ όλη αυτή την κατάσταση µε τον πιτσιρικά που κανείς από τους µεγάλους δεν του δίνει πραγµατική σηµασία (ίσως µόνο ο Σταρκ το έκανε και φυσικά για τους δικούς του προσωπικούς λόγους) τη λεπτοµέρεια που κάνει τη διαφορά σε αυτό το σύµπαν των υπερηρώων.

Από το «Επιστροφή στον τόπο του» στο «Μακριά από τον τόπο του», τι καινούργιο έχει προκύψει στη ζωή όχι µόνο του ήρωα αλλά και τη δική σας;

Ολο αυτό το σχήµα έχει εξαιρετικά ειρωνική διάσταση για µένα. Οταν έκανα το πρώτο µου σόλο φιλµ ως Σπάιντερµαν τα γυρίσµατα έγιναν χιλιάδες µίλια µακριά από τον τόπο µου. Τώρα που το σίκουελ έχει τίτλο «Μακριά από τον τόπο του» κάποια από τα γυρίσµατα έγιναν στο αγαπηµένο µου Λονδίνο και µόλις σαράντα λεπτά από εκεί όπου βρίσκονται το σπίτι και οι δικοί µου άνθρωποι.

Ποιες διαφορές υπάρχουν ανάµεσα στις δύο αυτές ταινίες;

Στην πρώτη ταινία ουσιαστικά ισχύει αυτό που λέει κάποια στιγµή ο Πίτερ: «Είµαι ο Σπάιντερµαν της γειτονιάς». Η δράση είναι περισσότερο περιορισµένη και το βάρος πέφτει στο να µάθουµε τα βασικά στοιχεία της προσωπικής ζωής του Πάρκερ. Στο σίκουελ το άνοιγµα είναι σε πολλά επίπεδα. Οχι µόνο ο χαρακτήρας του εξελίσσεται, αλλά από πολλές απόψεις το θέαµα στο «Μακριά από τον τόπο του» είναι σαφέστατα πιο εντυπωσιακό και χορταστικό.

Η αλήθεια είναι ότι βλέπουµε τον Σπάιντερµαν να κάνει µερικά εξωφρενικά κόλπα σε κάποιες θεαµατικές σκηνές δράσης. Είχατε µεγάλη συµµετοχή σε αυτά ή οι κασκαντέρ τα ανέλαβαν ολοκληρωτικά;

Υπήρξαν πράγµατα που δεν θα µπορούσα ποτέ να τα πετύχω. ∆εν µπορώ να κάνω τα πάντα στο φιλµ και χαίροµαι που ο… σωσίας µου τα καταφέρνει πολύ καλύτερα. Υπάρχουν σκηνές που για το καλό της ταινίας είναι ιδιαίτερα σηµαντικό να τις αναλαµβάνουν εκείνοι που θα τις υλοποιήσουν καλύτερα και ο ρόλος των κασκαντέρ είναι εξαιρετικά κρίσιµος για την αληθοφάνειά τους.

Η συνεργασία του Πίτερ µε τον Νικ Φιούρι (Σάµιουελ Τζάκσον) στην ταινία παρουσιάζει αρκετά προβλήµατα λόγω των ειδικών καταστάσεων και της µάλλον γεµάτης αµφιβολίες γνώµης του ηγέτη της ΑΣΠΙ∆ΑΣ για τον Σπάιντερµαν. Υπάρχει κάτι ξεχωριστό που θυµάσαι από τα γυρίσµατα µαζί του;

Ο άνθρωπος είναι θεός. Τον θαύµαζα από παλιά κι όχι µόνο από την εποχή που ανέλαβε τον χαρακτήρα του Φιούρι. Ειδικά στο «Pulp fiction» ήταν απίστευτος. Σε πολλά σηµεία µου θυµίζει τη συνεργασία µου µε τον Ρόµπερτ Ντάουνι Τζούνιορ. Στην ειρωνεία ειδικά είναι ολόιδιοι. Μόνο που ο Σαµ είναι πιο τροµακτικός!

Ξέρουµε όµως ότι υπήρχαν και σκηνές που πέσατε στο πάτωµα από τα γέλια…

Ναι. Είναι µια σκηνή ειδικά µε τον Τζέικοµπ (σ.σ.: Τζέικοµπ Μπάταλον, ο κολλητός συµµαθητής του ήρωα) και τη Ζεντάγια που δεν µπορώ να σας αποκαλύψω, βρίσκεται κάπου στη µέση του φιλµ και είµαστε οι τρεις µας. Αυτά που κάνει ο Τζέικοµπ είναι τόσο αστεία και ειδικά στο close up του κι εγώ και η Ζεντάγια που υποδύεται την MJ δεν µπορούσαµε να σταµατήσουµε να γελάµε.

Υπάρχει όµως κι άλλος ένας σταρ µε κυρίως καλλιτεχνικό προφίλ που έχει ρόλο-κλειδί στην ταινία. Μιλάµε για τον Τζέικ Γκίλενχαλ ο οποίος υποδύεται τον µυστηριώδη Μπεκ ή απλώς Mysterio!

Οταν ξεκινούσα την καριέρα µου ως ηθοποιός ο ατζέντης µου µου είχε δώσει µια λίστα µε τέσσερις πέντε ηθοποιούς που έπρεπε οπωσδήποτε να συνεργαστώ µαζί τους. Ο ένας από αυτούς ήταν ο Τζέικ. Είναι πραγµατικά εντυπωσιακός ο τρόπος µε τον οποίο προσεγγίζει τον ρόλο του. Μπορώ να πω ότι έµαθα πολλά δίπλα του.

Ο σκηνοθέτης Τζον Γουότς είχε αναλάβει και την πρώτη ταινία το 2017. Στο σίκουελ εντοπίσατε κάποιες διαφορές σε σχέση µε τη σκηνοθετική του προσέγγιση;

Το βασικό χαρακτηριστικό του Τζον είναι ότι καταφέρνει να αποφορτίσει όλη την ένταση και να φτιάξει το κατάλληλο περιβάλλον για τον ηθοποιό. Η ηρεµία του µεταδίδεται σε όλους. ∆εν είναι από τους σκηνοθέτες που θα κάνουν είκοσι φορές την ίδια σκηνή µέχρι να πετύχουν το ιδανικό αποτέλεσµα. Από τη µικρή µου εµπειρία αλλά µιλώντας και µε άλλους πιο έµπειρους ηθοποιούς ξέρω ότι αυτό σπάνια επιτυγχάνεται. Οµως ο Τζον κάνει κάτι άλλο. Σε αφήνει να χαλαρώνεις και να κάνεις για κάνα εικοσάλεπτο πράγµατα που ίσως και να µη βγάζουν νόηµα ή να µην υπάρχουν στο σενάριο αλλά στο τέλος σου δείχνει ένα πλάνο τριάντα δευτερολέπτων που είναι πραγµατικά µαγικό!

Οι 4 πρωτιές του Σπάιντερμαν

1962 Πρώτη εμφάνιση στο χαρτί, στο «Amazing Fantasy» #15. Το εξώφυλλο σχεδίασε ο Τζακ Κίρμπι και χρωμάτισε ο Στιβ Ντίτκο

1963 Ο Σπάιντερμαν αυτονομείται και τον Μάρτιο κυκλοφορεί το πρώτο τεύχος του περιοδικού «The Αmazing Spider-Man»

1977 Tο πιλοτικό επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς «The Amazing Spider-Man» αρχικά διανεμήθηκε εκτός Ηνωμένων Πολιτειών από την Columbia Pictures. Στις ΗΠΑ έκανε πρεμιέρα στις 14 Σεπτεμβρίου 1977 στο CBS. Ο Νίκολας Χάμοντ υποδύθηκε τον αραχνάνθρωπο

2002 Υστερα από πολύχρονα σχέδια που έμειναν απραγματοποίητα και αφού έγιναν διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην Columbia Pictures και την MGM, η πρώτη τροχοδρόμησε τη διανομή της πρώτης κινηματογραφικής εκδοχής του ήρωα της Marvel Comics. Σκηνοθέτης ο Σαμ Ράιμι και αραχνάνθρωπος ο Τόμπι Μαγκουάιρ

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter