Τραγωδία Τέμπη: Ο μοιραίος σταθμάρχης είχε απορριφθεί το 2020 για μετάταξη στον ΟΣΕ – Αποκαλυπτικά έγγραφα

Αίσθηση προκαλεί η αποκάλυψη του Χρήστου Σπίρτζη κατά την ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ για την ασφάλεια στις μεταφορές. Ο πρώην υπουργός Μεταφορών έφερε στο φως μία άγνωστη πτυχή της υπόθεσης της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών καθώς, όπως τόνισε, ο μοιραίος σταθμάρχης, Βασίλης Σαμαράς, είχε απορριφθεί από τη θέση του σταθμάρχη το 2020 καθώς θεωρήθηκε από την αρμόδια υπηρεσία πως δεν διαθέτει τα νόμιμα προσόντα για να μεταταχθεί στον ΟΣΕ. Μία πτυχή που εκθέτει την κυβέρνηση Μητσοτάκη και γεννά ακόμα περισσότερα ερωτήματα για την τελική μετάταξή του λίγο καιρό αργότερα.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το έγγραφο της απόρριψης μετατάξης, με ημερομηνία 23 Ιουνίου 2020, η προϊσταμένη της αρμόδιας Διεύθυνσης Διοίκησης του υπουργείου Μεταφορών απαντά στον 59χρονο ότι δεν εγκρίνεται το αίτημά του με ημερομηνία 19 Δεκεμβρίου του 2019 που ζητούσε να μετακινηθεί στη θέση του σταθμάρχη.

Όπως επισημαίνει το σχετικό έγγραφο: «υπάλληλοι που υπηρετούσαν με την ειδικότητα του οδηγού ή μηχανοδηγού ή σταθμάρχη ή κλειδούχου ή εργάτη γραμμής ή τεχνίτη γραμμής ή μηχανικού ΠΕ και ΤΕ ή στον κλάδου ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών (προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και συνοδός) και οι οποίοι μεταφέρθηκαν ως πλεονάζον προσωπικό προς άλλους φορείς του Δημοσίου, δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 16 του ν.3891/2010 (Α’188) και 9 του ν.3920/2011 (Α’33), κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης».

Η προϊσταμένη στην απάντησή της σημειώνει: «Η ειδικότητα επιστάτης γραφείου αποσκευών με την οποία υπηρετούσατε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, δεν περιλαμβάνεται στις άνω διατάξεις, το αίτημά σας για μετάταξη από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας προς τον ΟΣΕ δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί».

Δείτε το σχετικό έγγραφο:

Σε αυτό το μήκος κύματος, ο Χρήστος Σπίρτζης τόνισε: «Το ανθρώπινο ρουσφετολογικό κράτος τον τοποθέτησε σταθμάρχη δύο με τρία χρόνια πριν βγει στη σύνταξη κατά παράβαση του νόμου και της ΚΥΑ ΣΥΡΙΖΑ. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η κυβέρνηση έχει αναλάβει πολλά ρίσκα στις μεταφορές και στις υποδομές. Αυτό συνέβη και σε άλλους κλάδους, αλλά δεν θέλω να πω περισσότερα για να μην θεωρηθεί πως κινδυνολογώ».