Τροφές που μας κάνουν καλό, αλλά αυξάνουν το βάρος μας!

Υπάρχουν αρκετές τροφές, υψηλής διατροφικής αξίας, ωστόσο έχουν πολλές θερμίδες και μπορούν να μας βγάλουν εκτός διατροφικού πλάνου. Θα ήταν καλύτερα, λοιπόν, να τις καταναλώνουμε με μέτρο.

Για παράδειγμα η κινόα είναι μια πλήρης πρωτεΐνη αφού έχει εννέα αμινοξέα. Ανήκει στην κατηγορία με τις τροφές ολικής άλεσης. Ένα φλιτζάνι κινόα μας προσθέτει 225 θερμίδες. Προστατεύει την καρδιά και ελέγχει το διαβήτη χάρη στα αυξημένα ω-3 λιπαρά οξέα και τις φυτικές ίνες.

Υγιεινές τροφές που πρέπει να αποφεύγετε όταν είστε άρρωστοι

Το μάνγκο περιέχει υψηλά ποσοστά βιταμινών Α, Β6 και C και επιπλέον κάλιο και μαγνήσιο. Κάνει καλό στην όραση, βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς και προσδίδει υγεία στο δέρμα. Ένα μάνγκο έχει 130 θερμίδες.

Στοιχεία όπως βιταμίνες Β6 και Ε, λουτεΐνη, φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο και φολικό οξύ κάνουν το αβοκάντο μια πανίσχυρη τροφή. Βοηθάει στη μείωση της κακής χοληστερόλης και προστατεύει από καρδιακές παθήσεις. Ένα αβοκάντο αντιστοιχεί σε 275 θερμίδες.

Η γκρανόλα είναι μια υπερτραφή φτιαγμένη από σιτάρι ολικής άλεσης και συμπιεσμένους ξηρούς καρπούς. Επιπλέον, περιέχει μελάσα, νέκταρ αγαύης και μέλι. Ένα φλιτζάνι γκρανόλα μας δίνει 595 θερμίδες. Πλούσια σε αιθέρια έλαια και φυτικές ίνες, μειώνει την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερίνη, προλαμβάνει την αναιμία και βοηθάει στην πέψη. Στην ουσία μισό ποτήρι του νερού γκρανόλα αντιστοιχεί σε ένα πλήρες γεύμα.

Όλες οι παραπάνω τροφές χρειάζονται προσοχή, αφού αν καταναλωθούν σε μεγαλύτερη από την ενδεδειγμένη ποσότητα, μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα.

Πηγή: runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.