Βοσκοτόπια απάτης με δούρειο ίππο τις εταιρείες – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

Βοσκοτόπια απάτης με δούρειο ίππο τις εταιρείες – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville
Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας αυτοί που διαχειρίζονταν ψηφιακά αρχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ
* Από το 2014 το τρίγωνο Τράπεζας Πειραιώς – Neuropublic – Gaia Επιχειρείν έχει στα χέρια του όλο το ψηφιακό σύστημα επιδοτήσεων που φαίνεται να χρησιμοποιήθηκε για την κομπίνα
* Σαμποτάρισαν τις προσπάθειες να χειρίζεται ο κρατικός μηχανισμός το σύστημα αγροτικών ενισχύσεων
* Μεθόδευση για να περιορίσουν το πολυετές σκάνδαλο στη διετία 2022-23, το μόνο διάστημα που οι συγκεκριμένες εταιρείες απουσίαζαν από τη διαχείριση των κονδυλίων
—————-

Προανακριτική για το έγκλημα στα Τέμπη. «Πλυντήριο» ΝΔ για Καραμανλή, συμφώνησαν τελικώς στον ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη. Ανοιχτό σε υπογραφές και βουλευτών του Κινήματος Δημοκρατίας το κείμενο της Κουμουνδούρου. Οι συγγενείς των θυμάτων πιέζουν την αντιπολίτευση για κοινή στάση

—————-
Υπερταμείο. Κοψοχρονιά το «φιλέτο» της Βασιλίτσας σε ημέτερο του «σκόιλ ελικικού»
—————-

Νέα Δημοκρατία. Μητσοτάκης μεταξύ Σαμαρά, Δένδια και Αδωνη

—————-

Κων. Μενουδάκος: «Διαλεύκανση των υποκλοπών με τα πορίσματα των αρχών»

—————-

Θάνος Πλεύρης: «Έχουμε πολλά να κάνουμε για την ασφάλεια»

—————-

ΠΑΣΟΚ. Όλοι μαζί για τη Γάζα και ο Ανδρουλάκης χώρια και δεξιά

—————-
Γεωργιάδης – Αγαπηδάκη. Οι υπουργικές κόντρες προκαλούν έμφραγμα στο ΕΣΥ
—————-

Νερό. Με τα «θα» της ΝΔ η Κέρκυρα πλήττεται από τη λειψυδρία

—————-
Παραϊατρείο. Λαβράκι έβγαλε η ΕΔΕ για τον Εξαδάκτυλο
—————-
Τουρκία. Ο Ερντογάν σε ρόλο Κεμάλ
—————-

Κόκκινα δάνεια. Πλειστηριασμούς με τη σέσουλα ετοιμάζουν funds και κυβέρνηση

—————-

Κρίστιαν Γκολομέεβ. Βρόμικα νερά, ψεύτικα ρεκόρ, γεμάτο πορτοφόλι

Γιώργος Κωνσταντίνου: «Αν αποσυρόμουν δεν θα ζούσα»

Ο αγαπημένος ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτου Γιώργος Κωνσταντίνου ζει μια δεύτερη άνθιση στην πολύχρονη καριέρα του. Ακμαίος, δημιουργικός και ειλικρινής, μίλησε στο Docville και στην Κατερίνα Αγγελιδάκη για την αναβίωση του «Εκείνος κι Εκείνος», τους αποκλεισμούς που βίωσε, για τις αδικίες που δεν αντέχει αλλά και για την πίστη του στους νέους.

Από τους δράκους μέχρι τον καραγκιόζη Mad Max. Δέκα προτάσεις για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Γράφει η Ειρήνη Δρίβα.

Μύθοι και αλήθειες για τον μινωικό πολιτισμό. Όσα τελικά γνωρίζουμε για τους Μινωίτες και τη θέση της γυναίκας στην Κρήτη της εποχής εκείνης και όσα είναι σύγχρονη φαντασίωση μιας παθιασμένης «κρητομανίας». Μια ψύχραιμη προσέγγιση στο θέμα, με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV «Οι γυναίκες της Κνωσού», από τον καθηγητή αρχαιολογίας Δημήτρη Πλάντζο.

Κάποιο λάκκο έχει η φάβα στην… «ιερακοθηρία». Περιβαλλοντικές οργανώσεις αντιδρούν στην εγγραφή της αμφιλεγόμενης πρακτικής του κυνηγιού με γεράκια στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Στο κείμενο ο Στάθης Γκότσης.

Ποιήτρια φτιαγμένη από αιθέρα. Μόλις κυκλοφόρησε η μελέτη της Ελενας Χουζούρη για τη ζωή και το έργο της Θεσσαλονικιάς μεσοπολεμικής λογοτέχνιδας Ανθούλας Σταθοπούλου – Βαφοπούλου, μιας αξιοσημείωτης προσωπικότητας των γραμμάτων με έργο που μέχρι πρότινος είχε χαθεί στη λήθη. Στο κείμενο η Εμυ Ντούρου.

 

Ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης γράφει για την παράσταση «Οσα παίρνει ο άνεμος» της Ιόλης Ανδρεάδη που φέρνει στο προσκήνιο την αποσιωπημένη ιαχή των μαύρων της Αμερικής, αλλά δεν φέρνει μαζί και τον άνεμο της ανατροπής.

Οι Rainbow Mermaids άναψαν φάρο ελπίδας. Τη σημαία της διαφορετικότητας και της ορατότητας κρατούν ψηλά δύο drag queens από τη Θεσσαλονίκη, οι Mystic van Rouge και Katina Bella. Συνέντευξη στον Αντώνη Μποσκοΐτη.

Φιλότιμο με παστέλ. Το «Φοινικικό σχέδιο» είναι η νέα ταινία του Γουές Άντερσον που μας έρχεται αμέσως μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ των Κανών. Η κριτική της ταινίας από τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη.

Η Μαριάν Φέιθφουλ τραγουδάει ξανά. Ακούσαμε το πρώτο μεταθανάτιο άλμπουμ της ιέρειας του ροκ με τίτλο «Burning moonlight», που κυκλοφορεί εξήντα χρόνια μετά το δισκογραφικό ντεμπούτο της. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Η αυτοκρατορία  των ψευδαισθήσεων. Επιθετικότητα, πολυπλοκότητα και μελωδία χαρακτηρίζουν το ντεμπούτο του αθηναϊκού progressive/djent/groove metal σχήματος Herta με τίτλο «Crossing the illusion». Στο κείμενο ο Γιάννης Πούλλος.

Μια ιστορία από την μουσική. Η βαθιά φιλία του τραγουδιστή Χρήστου Λεττονού με τον ποιητή Γιώργο Μαρκόπουλο. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Ετικέτες

Documento Newsletter