Χάρης Αθανασιάδης: Περικεφαλαίες και ντουλαμάδες

Ο Εγγονόπουλος και ο Παπαρρηγόπουλος, η «γενιά του ’30» και ο Τσαρούχης, η χαλκευμένη συνέχεια της ελληνικότητας και η εθνικιστική μας παράκρουση. Το 1977, στα ύστερά του, ο υπερρεαλιστής ποιητής και ζωγράφος Νίκος Εγγονόπουλος φιλοτέχνησε µια ελαιογραφία µε τίτλο: «Οι δύο Μακεδόνες. Μέγας Αλέξανδρος και Παύλος Μελάς». Ο Αλέξανδρος, σύµβολο ρώµης µάλλον παρά ιστορικό πρόσωπο, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Χάρης Αθανασιάδης: Περικεφαλαίες και ντουλαμάδες.