«Υγιεινά» προϊόντα που πρέπει να προσέχετε λόγω της ζάχαρης

Mε νέα κατευθυντήρια γραμμή ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει σε ενήλικες και παιδιά την μείωση της ημερήσιας πρόσληψης ζάχαρης κατά λιγότερο από 10% από την συνολική πρόσληψη ενέργειας.

Οι καραμέλες, τα ντόνατς, τα αναψυκτικά, οι χυμοί και άλλα προϊόντα είναι κύριες πηγές πρόσθετης ζάχαρης. Το ίδιο ισχύει με το σιρόπι που χρησιμοποιείται στην παρασκευή ή την επεξεργασία κάποιων τροφίμων. Θα εκπλαγείτε με το πόσες γλυκαντικές ουσίες περιέχουν τα αγαπημένα σας σνακ και οι τροφές που καταναλώνετε για πρωινό.

Διαβάστε τη συνέχεια στο runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.