Υπουργός σε ρόλο διαφημιστή: Η επιχείρηση «Φόρτις», ο Σκρέκας και οι δουλειές με τον «Μασούτη»

Νερό στο όνομα του… σούπερ μάρκετ «Μασούτης» φαίνεται πως πίνει ο Κώστας Σκρέκας. Και πώς να κρυφτούν οι συμπάθειες άλλωστε; Πρωί πρωί την Τετάρτη έπιασε στασίδι στην ΕΡΤ και η τοποθέτησή του, με τον μανδύα του… τιμωρού της ακρίβειας, θύμιζε περισσότερο διαφημιστικό σποτ της αλυσίδας σούπερ μάρκετ παρά υπουργό που τοποθετείται σοβαρά για τις τιμές – φωτιά στα ράφια. Υπάρχει μία οικειότητα, είναι ολοφάνερο. Και πώς να μην υπάρχει άλλωστε αφού πριν λίγο καιρό, η εταιρεία της οικογένειας Σκρέκα, η «Φόρτις» είχε και μία… προωθητική ενέργεια στον «Μασούτη».

Διαβάστε περισσότερα: Εικονική πραγματικότητα Σκρέκα για την ακρίβεια – Είδε τις τιμές στα σούπερ μάρκετ να μειώνονται

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Ευθύς εξαρχής το πρωί της Τετάρτης, ο Κ. Σκρέκας στην τοποθέτησή του, είπε… 7 φορές τη λέξη «Μασούτης». Ωστόσο, κανείς δεν έπεσε από τα σύννεφα με τα λεγόμενα του Κώστα Σκρέκα. Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που δείχνει ιδιαίτερη… ζέση και συμπεριφέρεται σαν υπουργός σε ρόλο διαφημιστή, κάνοντας τις αντίστοιχες προσπάθειες του Άδωνη Γεωργιάδη από τον οποίο πήρε τη σκυτάλη να ωχριούν.

Ο κ. Σκρέκας σαν να διαβάζει διαφημιστικό σποτ συνεχίζει: «Έχω τη λίστα από το πρώτο σούπερ μάρκετ». Αφού ξεπέρασε το πρώτο αμήχανο σαρδάμ συνεχίζει: «Έχουμε λοιπόν το γιορτινό καλάθι από το σούπερ μάρκετ Μασούτης».

Ο υπουργός Σκρέκας λοιπόν που, εξ όσων διαφαίνεται δεν δείχνει να ορρωδεί προ ουδενός, πριν από περίπου έναν μήνα και συγκεκριμένα στις αρχές Νοεμβρίου είχε επισκεφθεί ένα κατάστημα «Μασούτης» στο… «πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Μόνιμη Μείωση Τιμής”». Οι συμπάθειες δεν κρύβονται άλλωστε. Όμως τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα απ’ όσο δείχνουν.

Επίσκεψη του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα στον Μασούτη

Η εταιρεία «Φόρτις» του Σκρέκα και… ο «Μασούτης»

Στο «πόθεν έσχες» του 2022 ο υπουργός Ανάπτυξης παρουσιάζεται ως μέτοχος (χρήση 2021) στην εταιρεία «Φόρτις Εμπορική Ανώνυμος Εταιρεία» από το 2001 με ποσοστό 6,51% και κεφάλαιο εισφοράς 110.880 ευρώ. Η Φόρτις είναι θυγατρική της MANTIS SA.

Στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου είναι ο πατέρας του υπουργού, Θεόδωρος Κ. Σκρέκας:

Η εικόνα της είναι αυτή στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το αντικείμενό της είναι… ιδιαίτερα ευρύ. Από Χονδρικό εμπόριο κολάν, καλσόν έως… μπαταρίες.

Σύμφωνα λοιπόν με την επίσημη ιστοσελίδα, εταιρεία της οικογένειας Σκρέκα είναι μία από τις δύο που ανακοινώνουν ότι ελέγχουν το «σύνολο των προϊόντων μία πολύ γνωστής εταιρείας μπαταριών. Της Energizer.

Και η σύνδεση

Ωστόσο, η εταιρεία «Φορτις» του υπουργού διαφημιστή, που δεν κρύβει την αγάπη του για τον «Μασούτη», πριν από λίγες ημέρες είχε κάνει μία συνεργασία μέσω της εταιρείας Energizer. Μία προωθητική ενέργεια. Ειδικότερα, πριν από λίγο διάστημα δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα τους το εξής: «Όροι διαγωνισμού mas card ενέργειας Energizer, φυλλάδιο λιανικής Σεπτεμβρίου Β 13/9-2/10/2023».

 

«Στην παρούσα προωθητική ενέργεια με διαγωνισμό-κλήρωση δώρων που διοργανώνει η εταιρία ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε. ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, που εδρεύει στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, 14ο χλμ Θεσσαλονίκης – Βασιλικών, τηλ. 2310803803, φαξ 2310803804, email info@masoutis.gr (εφεξής «ΜΑΣΟΥΤΗΣ») για το διάστημα 13/9-2/10/2023 μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι της Ελλάδος (φυσικά πρόσωπα) που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, έχουν πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα και είναι κάτοχοι της κάρτας πιστότητας mas card σύμφωνα με τους παρακάτω αναλυτικούς όρους. Δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό οι εργαζόμενοι της εταιρίας Μασούτη, οι οποίοι εξαιρούνται αυτόματα καθώς και οι εργαζόμενοι της εταιρίας «ΦΟΡΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΕ».

Η εταιρία ΦΟΡΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΕ που εδρεύει στην Αθήνα, Κηφισιάς 14 & Χαλεπά, Μαρούσι, τηλ. 2108774300, ΤΚ 15125 (εφεξής καλούμενη ως «ΦΟΡΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΕ» ή/και «Δωροθέτης») αποδίδει στην «ΜΑΣΟΥΤΗΣ» το κόστος των πόντων – δώρων (πόντοι mas card) που συνολικά θα πιστωθούν στους τυχερούς του διαγωνισμού, ήτοι 50.010 πόντοι που αντιστοιχούν σε αξία 1500€. Η εταιρία «ΜΑΣΟΥΤΗΣ», ως Διοργανώτρια του διαγωνισμού διαθέτει τα καταστήματα λιανικής όπου θα πραγματοποιηθούν οι σχετικές αγορές των προϊόντων, διαχειρίζεται νόμιμα το αρχείο αναγκαίων προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες διενέργειας του παρόντος διαγωνισμού, διεξάγει την ηλεκτρονική κλήρωση για την ανάδειξη των νικητών/αναπληρωματικών του διαγωνισμού και τέλος αναλαμβάνει τη διαδικασία παράδοσης των δώρων (πίστωση πόντων) στους τυχερούς του διαγωνισμού», αναφέρει στην ιστοσελίδα της η εταιρεία «Μασούτης».

Τα συμπεράσματα δικά σας…