Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Τι έγραψε στο Facebook

Η Μαρία Δεναξά επανέρχεται: Μικρογραφία της ελληνικής νοοτροπίας οι αντιδράσεις για την ταβέρνα στη Σύρο

Ένα νέο επεισόδιο ήρθε να προστεθεί στο «σίριαλ» που ξεκίνησε με τις καταγγελίες της δημοσιογράφου Μαρίας Δεναξά εναντίον ταβέρνας στη Σύρο λόγω του «φουσκωμένου» λογαριασμού.

Η υπεύθυνη του μαγαζιού απάντησε μέσω Facebook στη γνωστή δημοσιογράφο ισχυριζόμενη πως όποιος θέλει να τρώει καλά και μισό μέτρο χταπόδι, το πληρώνει, ενώ στο κείμενο της ανέφερε πως αν η δημοσιογράφος ήθελε θα μπορούσε να καλέσει τις αρμόδιες αρχές, αλλά δεν το έκανε γιατί ήθελε να διαφημιστεί.

Η απάντηση της Μαρίας Δεναξά ήρθε μετά από λίγες ώρες, επίσης από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, όπου, χωρίς να αναφερθεί καθόλου στα όσα έγραψε για εκείνη η υπεύθυνη της ταβέρνας, γράφει ότι της έκανε εντύπωση το γεγονός πως συντοπίτες της έβαλλαν εναντίον της, κατηγορώντας την ότι είχε πρόθεση να δυσφημήσει τον τόπο της, τη Σύρο. Μάλιστα, στο τέλος δημοσιεύει και κάποια από τα σχόλια που της έκαναν εντύπωση.

Αναλυτικά στην ανάρτησή της η Μαρία Δεναξά αναφέρει:

«Μικρογραφία της ελληνικής νοοτροπίας

Εκείνο που μου έκανε εντύπωση στην ανάρτηση που έκανα για το κατάστημα με τις αστρονομικές τιμές στη Σύρο, είναι ότι πολλοί ξένοι παραθεριστές που βρίσκονται στο νησί κι έτυχε να τη διαβάσουν, μου έστειλαν ευχαριστήρια μηνύματα για την προειδοποίηση.

Αντιθέτως ορισμένοι ντόπιοι το είδαν διαφορετικά κι αντί να σταθούν σε μια από τις πιο ανίατες πληγές του ελληνικού τουρισμού, έβαλλαν εναντίον μου, κατηγορώντας ότι πρόθεση ήταν να δυσφημήσω τον τόπο μου τον οποίο υπεραγαπώ, επειδή στη χώρα όπου η δικαιοσύνη πολλές φορές έχει αποδειχθεί τυφλή και παράλογη, δεν «έδωσα» το όνομα του καταστήματος, που όμως μέσα από την περιγραφή «φωτογραφίζω», έγραψε μεταξύ άλλων η Μαρία Δεναξά.

«Μάλιστα κατ΄εκείνους έπρεπε να αποσιωπηθεί το περιστατικό και να καταγγελθεί μόνο στις αρμόδιες υπηρεσίες -όπως και προηγουμένως έγινε- αλλά οι αρχές επέδειξαν πλήρη αδιαφορία. Αυτό στάθηκε και η αφορμή για την ανάρτηση την οποία έκανα κατόπιν παρότρυνσης του συζύγου μου, ο οποίος είναι ξένος.

Επιθυμία μας μπροστά στη γενικότερη αδιαφορία και απραξία της ελληνικής πραγματικότητας, ήταν όχι να βρούμε το μπελά μας, αλλά να καταγγείλουμε την καταχρηστική συμπεριφορά κάποιων που βλάπτουν εξαιρετικούς εστιάτορες της Σύρου, στους οποίους έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη και ήταν ο κύριος λόγος που στο εν λόγω κατάστημα δεν επιμείναμε για να μας φέρουν τιμοκατάλογο.

Άλλωστε πόσες φορές σε ταβερνάκια οι βιαστικοί σερβιτόροι δεν λένε: να σας φέρω κατάλογο ή να σας πω τι έχω;

Πουθενά μέσα στο κείμενο δεν κατηγορώ ή δυσφημώ τη Σύρο, αλλά έναν καταστηματάρχη που με τις πρακτικές του εξαπατά καθημερινά ανυποψίαστους τουρίστες, οι οποίοι αν νιώσουν δυσαρεστημένοι από τον τόπο που επισκέπτονται, να είστε σίγουροι ότι δεν θα ξαναγυρίσουν και θα τον δυσφημίσουν όπου βρεθούν κι όπου σταθούν, εντός κι εκτός Ελλάδας.

Τελικά σε μια κοινωνία, σε έναν τόπο, σε μια χώρα που θέλει να εξαφανίσει τέτοιες απαράδεκτες νοοτροπίες και να πάει μπροστά, ποιος κάνει περισσότερο κακό; Εκείνος ο οποίος θέλει να τις αποσιωπήσει...να τις κρύψει κάτω από το χαλάκι ή εκείνος που τις καταγγέλλει; .

ΥΓ. Μας εξέπληξε επίσης το γεγονός ότι οι παραθεριστές εντόπισαν με ιδιαίτερη ευκολία μέσα από την περιγραφή το κατάστημα, ενώ ορισμένοι συμπατριώτες μου που με κατηγορούν για δυσφήμιση, φαίνεται να το ψάχνουν ακόμα…», έγραψε στη συνέχεια.

Μικρογραφία της ελληνικής νοοτροπίας Εκείνο που μου έκανε εντύπωση στην ανάρτηση που έκανα για το κατάστημα με τις αστ...

Posted by Maria Denaxa on Samstag, 19. August 2017
Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.