Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Ζαγόρι: Το ελληνικό νερό που είναι Superbrand!

Είναι ένα από τα πιο γνωστά, αγαπημένα και… δροσερά ελληνικά brands και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι πλέον είναι και… Superbrand. 

Μιλάμε για το κορυφαίο ελληνικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, που έγινε και επίσημα πια το Superbrand της κατηγορίας του, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε έναν αρχικό κατάλογο 1.500 υποψήφιων από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Πλέον συγκαταλέγεται μεταξύ των 273 κορυφαίων εταιρικών brands της χώρας μας.

Και τι σημαίνει Superbrand; Ως Superbrand ορίζεται η εταιρεία που προσφέρει στους καταναλωτές σημαντικά συναισθηματικά ή και φυσικά πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών της. Πρόκειται μάλιστα για πλεονεκτήματα, τα οποία οι καταναλωτές – συνειδητά ή ασυνείδητα- θέλουν, αναγνωρίζουν και για τα οποία είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια ακριβότερη τιμή.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι επιλέχθηκε ως Superbrand με βάση κριτήρια που έχουν να κάνουν τόσο με την συνέπειά του ως προϊόν απέναντι στους καταναλωτές που το στηρίζουν, όσο και για την μεγάλη του αναγνωρισιμότητα στο κοινό.

Η επιλογή του ΖΑΓΟΡΙ ως Corporate Superbrand (Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα) ήταν το αποτέλεσμα ψηφοφορίας που διεξήχθη από μια Κριτική Επιτροπή εμπειρογνωμόνων, αλλά και από το καταναλωτικό κοινό, που βαθμολόγησε τις εταιρίες κατά τη διενέργεια Έρευνας Κοινής Γνώμης για το 2016, από την Marc.

Και τα κριτήρια ποικίλουν, συμπεριλαμβάνοντας από την αναγνωρισιμότητα και την αξιοπιστία της εταιρείας Χήτος, ως τις πρωτοβουλίες της στο χώρο της κοινωνίας και την προστασία του Περιβάλλοντος.

Πλέον το φυσικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι και επίσημα ένα brand που θα φέρει και την σφραγίδα Αριστείας Superbrands Seal, που επισφραγίζει την κορυφαία διάκριση αναγνώρισης και φήμης εταιρικής επωνυμίας.

Το βραβείο για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρέλαβε ο Πρόεδρος της εταιρίας, κ. Νίκος Χήτος από το μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Superbrands, κ. Γιάννη Αναστασόπουλο, Σύμβουλο Διοίκησης Εταιρίας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ).

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.