Αγγελής στην Προανακριτική: Συζητούσαμε με τους εισαγγελείς για τους φόνους Μαυρίκου και «ντελιβερά»

Αγγελής στην Προανακριτική: Συζητούσαμε με τους εισαγγελείς για τους φόνους Μαυρίκου και «ντελιβερά»

Αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στους εισαγγελείς ήταν οι δύο φόνοι που έχουν αρκετά σημεία σύνδεσης με τη δυσώδη υπόθεση Novartis, σύμφωνα με όσα υποστήριξε στην τρίτη του κατάθεση στην Προανακριτική Επιτροπή ο Γ. Αγγελής.

«Συζητούσαμε οι εισαγγελείς για τους δύο φονους που ενδεχομένως σχετίζονται με την υπόθεση Novartis. Του Μαυρίκου και ενός άλλου, του επονομαζόμενου “ντελιβερά”» φέρεται να σημείωσε στην Επιτροπή ο αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου.

Υπενθυμίζεται πως ο αποθανών εκδότης της «Ακρόπολης» που έχει συνδεθεί με τη διαδικασία ξεπλύματος χρήματος για το σκάνδαλο Novartis κάηκε ζωντανός όταν το ΙΧ του, μάρκας Porsche, έπιασε φωτιά εν κινήσει στην Αττική Οδό τον Ιούνιο του 2016.

Ως προς τον «επονομαζόμενο ¨ντελιβερά¨», ο Γ. Αγγελής φέρεται να εννοούσε τον Γ. Χατζηδάκη, οδηγό του πρώην διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ, Θ. Παπαδημητρίου. Τα αίτια θανάτου του Γ. Χατζηδάκη είναι παρεμφερή με αυτά του Τ. Μαυρίκου. Συγκεκριμένα, στις 29 Αυγούστου 2010 η μηχανή του 28χρονου Γ. Χατζηδάκη ανεφλέγη ενώ εκείνος διέτρεχε τη λεωφόρο Ποσειδώνος. Μάρτυρες. Μάλιστα, οι αστυνομικοί Γεώργιος Παπαποστόλου και Ιωάννης Βασιλείου, οι οποίοι βρέθηκαν τυχαία στο σημείο, κατέθεσαν ότι είδαν ξαφνικά τη μηχανή να αναφλέγεται. Η μηχανή, μάρκας BMW, 1.200 κυβικών, σύρθηκε για πενήντα μέτρα πάνω στην άσφαλτο, ενώ ο αναβάτης τυλιγμένος στις φλόγες προσπαθούσε απεγνωσμένα να σωθεί. Διακομίστηκε στο ΚΑΤ με εγκαύματα στο 40% του σώματός του. Απεβίωσε στις 6 Σεπτεμβρίου, όταν κατέρρευσαν όλα τα όργανά του.

Όπως είχε αποκαλύψει από το Φεβρουάριο του 2018 το Documento, o Γ. Χατζηδάκης ήταν οδηγός του διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θ. Παπαδημητρίου. Για ανεξήγητους λόγους το ΚΕΕΛΠΝΟ είχε προχωρήσει στην προμήθεια υπερπολυτελών τζιπ και της συγκεκριμένης μηχανής που οδηγούσε ο Γ. Χατζηδάκης. Η μηχανή είχε αγοραστεί από την αντιπροσωπεία της BMW Α. Παναγιωτόπουλος ΑΕ στις 30 Ιουλίου 2009, μόλις έναν χρόνο νωρίτερα δηλαδή, αντί 16.318 ευρώ.

Η συγκεκριμένη μηχανή και ο οδηγός της ήταν στην υπηρεσία του Θ. Παπαδημητρίου όλο το 24ωρο. Ενώ όμως η μηχανή ανήκε στο ΚΕΕΛΠΝΟ, ο Γιώργος Χατζηδάκης ανήκε στο δυναμικό της εταιρείας security του ΚΕΕΛΠΝΟ.

Στις 30 Νοεμβρίου 2017 ο Θ. Παπαδημητρίου καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για την αγορά της συγκεκριμένης μηχανής αρνήθηκε ότι ήταν στη δική του υπηρεσία και είπε πως απλώς χρησιμοποιήθηκε για διάφορες εξυπηρετήσεις. Το ίδιο ισχυρίστηκε μιλώντας στο Documento, λέγοντας συγκεκριμένα: «Τη χρησιμοποιούσαμε όταν βιαζόμασταν για κάποιες δουλειές. Ισως είχα ανέβει και εγώ μερικές φορές. Ερώτηση δημοσιογράφου: Χρήματα μετέφερε; Απάντηση: Οχι, ποτέ. Εμείς τα χρήματα τα στέλναμε μέσω τράπεζας».

Η άρνηση του Θ. Παπαδημητρίου για τη σχέση του με τον Γ. Χατζηδάκη και τη χρησιμοποίησή του ως προσωπικού οδηγού δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα. Πολλοί εργαζόμενοι στο ΚΕΕΛΠΝΟ δήλωσαν στο Documento ότι ο Χατζηδάκης εκτελούσε χρέη προσωπικού οδηγού του Παπαδημητρίου, κάτι που επιβεβαιώνει ο πατέρας του άτυχου νεαρού. Δήλωσε συγκεκριμένα στο Documento: «Ολοι ξέρουν και κανένας δεν αμφισβητεί ότι ο Γιώργος δούλευε ως οδηγός του Παπαδημητρίου. Ηταν 24 ώρες το 24ωρο στην υπηρεσία του. Πήγαινε όποτε τον καλούσε». Στην ερώτηση αν συνδέει τον θάνατό του, που τότε αντιμετωπίστηκε ως ατύχημα, με τις εξελίξεις σε σχέση με τη Novartis και όσα μπορεί να γνώριζε ο Μιχάλης Χατζηδάκης απάντησε: «Το σίγουρο είναι ότι ο Γιώργος, από τη δουλειά που έκανε, τη σχέση που είχε με τον Παπαδημητρίου και τη συνεχή επαφή, γνώριζε πολλά».

Διαβάστε ακόμη

Τρίτος νεκρός που γνώριζε πολλά για τη μαφία του φαρμάκου – #Novartis_Gate

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter