Αλλαγή φιλοσοφίας για την Corvette C8 Sting Ray

Αλλαγή φιλοσοφίας για την Corvette C8 Sting Ray

Ο νέος αλουμινένιος Small Block V8 των 6,2 λίτρων φωλιάζει πλέον πίσω από τα καθίσματα και εμπρός από τον πίσω άξονα, στοχεύοντας στην επίτευξη κορυφαίας αναλογίας βάρους μεταξύ των δύο αξόνων.

Η απόδοσή του φτάνει τους 502 ίππους και φέρει ξηρό κάρτερ, δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, μεταβλητό χρονισμό, απεμπλοκή κυλίνδρων. Είναι ατμοσφαιρικός και περιστρέφεται μέχρι τουλάχιστον τις 6.500 σ.α.λ., η μέγιστη ροπή των 637 Nm επιτυγχάνεται στι 5.150 σ.α.λ. και φέρει σπορ σύστημα εξάτμισης.

Νέο είναι επίσης το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των οκτώ σχέσεων, με κοντή πρώτη και δύο οverdrive. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό Z51 πακέτο και το σπορ πρόγραμμα οδήγησης επιτυγχάνει, ανεπίσημα, το 0-100 χ.α.ω. σε κάτω από 3 δλ. επιταχύνοντας έως και πάνω από τα 300 χ.α.ω.

Όσο εντυπωσιακά κι αν είναι τα στοιχεία αυτά, η νέα Chevrolet Corvette C8 Sting Ray στη συγκεκριμένη εκδοχή δεν μπορεί να περάσει τα όρια της Ευρώπης λόγω προδιαγραφών ρύπων. Για το λόγο αυτό, εξελίσσονται ταχέως δύο ακόμη σύνολα, ένα turbo 4,0 λίτρων και ένα υβριδικό. Το τελευταίο με απόδοση πάνω από 900 ίππους.

Η νέα Corvette C8 Sting Ray διαθέτει ένα εντελώς νέο πλαίσιο. Το μήκος φτάνει τα 4,63 μέτρα, το πλάτος τα 1,93 και το ύψος, μόλις, τα 1,23 μ. Το μεταξόνιο εκτείνεται έως τα 2,72 μέτρα, ενώ το καθαρό βάρος περιορίζεται στα 1.530 κιλά.

Χυτοπρεσαριστά μέρη αλουμινίου συνθέτουν το νέο πλαίσιο, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα διαμορφώνεται από μέρη Carbon και υαλονήματα. Το κάλυμμα του κινητήρα είναι από πλεξιγκλάς, διαφανές. H νέα διάταξη, με τον κινητήρα στη μέση, έχει «σπρώξει» την καμπίνα των επιβατών προς τα εμπρός.

Την πρόσφυση των πίσω τροχών υποστηρίζει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ η ανάρτηση είναι επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, πνευματική. Μέχρι τα 40 χ.α.ω. προφυλάσσει το εμπρός μέρος από ανωμαλίες του οδοστρώματος, ανυψώνοντάς το αυτόματα έως και κατά 4 εκ. Τα φρένα επίσης αναβαθμίζονται και προέρχονται από την Brembo.

H παραγωγή της νέας String Ray θα ξεκινήσει προς το τέλος του 2019 και η αναμονή για να αξιολογηθεί η νέα οδική της συμπεριφορά είναι σίγουρα μεγάλη.

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter