Αποκαλύφθηκε η περιορισμένη έκδοση του Ford GT Mk II

Το GT Mk II αποκάλυψαν στο Goodwood οι Ford και Multimatic, ένα όχημα που προορίζεται για αποκλειστική χρήση στην πίστα και εφοδιάζεται με τον κινητήρα 3,5 λίτρων EcoBoost της Ford, που αποδίδει 700 ίππους.

Το αυτοκίνητο έχει δανειστεί μερικά στοιχεία από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτοκινήτων αντοχής και το IMSA, αλλά δεν υπόκειται στους κανονισμούς που διέπουν τα παραπάνω πρωταθλήματα.

Η παραγωγή είναι περιορισμένη στις 45 μονάδες και έρχεται να πλαισιώσει το αγωνιστικό GT που επικράτησε στην κατηγορία του στον αγώνα Λε Μαν το 2016, όπως επίσης και την πολιτική έκδοσή του.

Μεγάλη βάση έχει δοθεί στο αεροδυναμικό πακέτο και στον κινητήρα, που είναι βελτιωμένος. Η πίσω πτέρυγα έχει στόχο την παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης, ενώ ο διαχωριστής ροής αέρα και ο διαχύτης, συνδυάζονται με νέα φτερά και σπόιλερ, εξισορροπώντας την πρόσθετη αεροδυναμική πίεση που αναπτύσσεται στο πίσω μέρος.

Το αποτέλεσμα είναι παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης κατά 400% σε σχέση με το Ford GT. Σε συνδυασμό με τα σταθερά αεροδυναμικά βοηθήματα, την αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport, το όχημα μπορεί να αναπτύξει πλευρικές δυνάμεις που ξεπερνούν τα 2g.

Το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ και ευέλικτο. Το σύστημα ride height της ανάρτησης και τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης έχουν αφαιρεθεί, εξοικονομώντας πάνω από 90 κιλά βάρους, ενώ τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ DSSV 5-δρόμων, συνεργάζονται με μια χαμηλότερη ανάρτηση.

Το μοτέρ αποδίδει 200 ίππους παραπάνω σε σχέση με εκείνο της αγωνιστικής έκδοσης και συνεργάζεται με το ίδιο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει βελτιστοποιηθεί για να αποδίδει στην πίστα. Για το μοτέρ έχει εφαρμοστεί νέα τεχνολογία ψύξης, που περιλαμβάνει ψεκασμό νερού, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα μεγάλο εξωτερικό intercooler. Ο ψεκασμός νερού είναι αυτόματος σε υψηλές θερμοκρασίες. Στην ψύξη βοηθά και η εισαγωγή στην οροφή, ώστε να τροφοδοτείται με φρέσκο αέρα ο κινητήρας, το σύστημα αποσύμπλεξης και το κιβώτιο.

Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, χρησιμοποιεί κεραμικά φρένα της Brembo με δίσκους 393mm εμπρός και 358mm πίσω. Οι σφηρύλατες ζάντες 19 ιντσών εξοπλίζουν το αυτοκίνητο και «φορούν» ελαστικά Michelin Pilot Sport GT.

Εντός καμπίνας, το κάθισμα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών της Sparco με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται και με το σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC, προοριζόμενο για χρήση στην πίστα. Χρησιμοποιείται και ως οθόνη για την πίσω κάμερα.

Πηγή: Ford

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.