Αυτοκίνητο: Η ώρα της επιλογής

Η_x000D_
πρώτη ερώτηση που κάνω σε όποιον με ρωτήσει τι αυτοκίνητο να αγοράσει, είναι τι_x000D_
ακριβώς θέλει να κάνει με αυτό. 

Πρόκειται για ερώτηση… παγίδα, καθώς από πίσω της ακολουθούν μια σειρά διευκρινιστικές ερωτήσεις που φτάνουν μέχρι την οικογενειακή κατάσταση, τις προσωπικές συνήθειες, αλλά και τις οικονομικές δυνατότητές του. Ξεκινώντας από την καθημερινότητά του και το περιβάλλον που θα κινείται, για να συνεχίσουμε με το αν έχει οικογένεια, παιδιά και τι ηλικίας είναι τα παιδιά ή τέλος πάντων πόσους ανθρώπους χρειάζεται να μεταφέρει σε τακτική βάση, με το αν θα κάνει ταξίδια και πόσα ταξίδια το χρόνο θα κάνει, με το αν του αρέσουν οι εκδρομές στο βουνό και η αναζήτηση της φύσης στο δασικό οδικό δίκτυο. Προφανή πράγματα θα πείτε, ωστόσο υπάρχουν λεπτομέρειες που δεν τις συνειδητοποιεί κανείς, παρασυρμένος πολλές φορές από την αισθητική κάποιου μοντέλου, που έχει ήδη κατακτήσει την καρδιά του. Τέτοια λεπτομέρεια είναι το γεγονός ότι όταν έχεις μωρά παιδιά χρειάζεσαι μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ απ’ ότι όταν αυτά μεγαλώσουν, ενώ στην ίδια φάση της ζωής σου, το να έχεις ψηλό αυτοκίνητο (π.χ. κάποιο SUV) αποδεικνύεται σωτήριο για τη μέση σου – και σκεφτείτε στο σημείο αυτό το σκύψε – βάλε – στο καθισματάκι – δέσε το μωρό. Το να κινείσαι συχνά στο κέντρο σε κάνει να σκέφτεσαι ότι “small is beautiful”, ενώ το να φεύγεις κάθε βδομάδα ή κάθε 15 μέρες για το χωριό, γράφοντας περισσότερα από 15.000-20.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ σε σπρώχνει προς την πλευρά του ντίζελ. Αν πάλι μιλάμε για ταξίδια μια φορά το χρόνο, τότε γίνεται πιο συμφέρουσα η επιλογή ενός οικονομικού βενζινοκίνητου μοντέλου, που κοστίζει και φθηνότερα κατά την αγορά του κ.ο.κ. Τελευταίο βήμα, η οικονομοτεχνική ανάλυση ή με απλά λόγια τι παίρνεις για τα χρήματα που δίνεις στη μια ή την άλλη περίπτωση, γιατί κάποιες φορές η ορθότητα μιας επιλογής κρίνεται στα σημεία… 

Ετικέτες