Αύξηση ωφέλιμου φορτίου για το Ford Transit

Θέτοντας σε εφαρμογή μια μέθοδο κατά την οποία πολλά εξαρτήματα μειώθηκαν σε βάρος, το Ford Transit είναι ελαφρύτερο κατά 80 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό του. 

Αξίζει να τονιστεί πως το νέο καπό από αλουμίνιο εξοικονομεί 5,4 κιλά και μάλιστα, υποβλήθηκε σε δοκιμές αντοχής στα χτυπήματα, επιδεικνύοντας την ίδια συμπεριφορά με ένα ατσάλινο σε θερμοκρασίες μεταξύ 30 και 800 βαθμών Κελσίου.

Ο πίσω άξονας είναι κι αυτός ελαφρύτερος κατά 14,7 κιλά στο πισωκίνητο μοντέλο, ενώ ένα νέο τροπέτο από συνθετικό, ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό, εξοικονομεί άλλα 4,4 κιλά. Αναφορικά με τους τροχούς, μαζί με τη ρεζέρβα, εξοικονομούν 5,5 κιλά, χάρη στην κατασκευή με τεχνικής φυγοκέντρησης και με τη χρήση λιγότερης ποσότητας μετάλλου.

Η κατανάλωσή του είναι βελτιωμένη έως και 7%, χάρη σε ένα νέο σύστημα κίνησης, που περιλαμβάνει την γκάμα κινητήρων 2,0 λίτρων EcoBlue diesel, μιας ισχυρότερης έκδοσης 185 ίππων και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων για τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσης διατίθεται και με μια έκδοση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBlue Hybrid 48-volt, που βελτιώνει την κατανάλωση του 2λιτρου μοτέρ κατά 8%.

Πέραν των παραπάνω, άλλα χαρακτηριστικά που μειώνουν την κατανάλωση, είναι το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPAS) για πρώτη φορά στο Transit, η χρήση ελαστικών χαμηλής αντίστασης κύλισης και οι αεροδυναμικές βελτιώσεις. Συν τοις άλλοις, η τεχνολογία Auto Start-Stop παραμένει στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το EcoGuide βοηθά τους οδηγούς μέσω GPS για την επίτευξη βέλτιστης κατανάλωσης.

Όσον αφορά στο νέο ηλεκτρικό Transit, θα κυκλοφορήσει το 2021.

Από εκεί και πέρα, για πρώτη φορά, οι οδηγοί του Transit έχουν στη διάθεσή τους προγράμματα οδήγησης και αυτά είναι τα Eco Mode, Slippery Mode, Mud/Rut Mode για τα μοντέλα AWD και Tow/Haul Mode, για ομαλή ανάπτυξη της ισχύος κατά τη ρυμούλκηση μεγάλων τρέιλερ ή σκαφών που ζυγίζουν πάνω από το απόβαρο του οχήματος.

Μεταξύ των συστημάτων που βοηθούν τον οδηγό κατά την πορεία του, είναι τα Blind Spot Information System με σύστημα Trailer Tow, Intelligent Adaptive Cruise Control, Enhanced Lane-Keeping System, Pre-Collision Assist με Ανίχνευση Πεζού (Pedestrian Detection), Εμπρός και Πίσω Ευρυγώνιες Κάμερες, μία ψηλά τοποθετημένη κάμερα οπισθοπορείας, Parking Aid, καθώς και το αναβαθμισμένο με πρόσθετους, πλαϊνούς αισθητήρες, Park-Out Assist και Cross Traffic Alert.

Πηγή: Ford

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.