Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Τελευταίο και κλασσικό

F1 Grand Prix Βρετανίας

Η σκληρή γόμα P Zero Ice Blue κάνει το ντεμπούτο της στην γρήγορη πίστα του Silverstone στην Αγγλία. Πρόκειται για μια πίστα που είναι γνωστή ως «έδρα του Βρετανικού μηχανοκίνητου αθλητισμού».

Μολονότι η σκληρή ‘Ice Blue’ μπλε γόμα είναι νέα για τη φετινή σεζόν, το ανάλογό της πέρυσι ήταν η μέση γόμα. Έτσι ο φετινός συνδυασμός γομών της σκληρής με τη μέση και τη μαλακή γόμα είναι αντίστοιχος με τον περσινό. Το Βρετανικό Grand Prix ολοκληρώνει την πρώτη τριπλέτα συνεχόμενων αγώνων στην ιστορία της Formula 1. Η ομάδα της Pirelli θα παραμείνει στην πίστα μετά τον αγώνα για δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών του 2019.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

• Το Silverstone είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της χρονιάς όσον αφορά στα ελαστικά. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της αλληλουχίας παρατεταμένων γρήγορων καμπών όπου μεταφέρονται μέσω των ελαστικών υψηλά ενεργειακά φορτία.

• Η πίστα έχει φέτος εντελώς νέο οδόστρωμα, η άσφαλτος είναι ταχύτερη με υψηλή πρόσφυση αλλά χαμηλά ποσοστά πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης. Ως συνέπεια τα ελαστικά θα έχουν μειωμένο πάχος κατά 0.4 mm. Αυτά τα ελαστικά που μειώνουν την υπερθέρμανση θα χρησιμοποιηθούν για τελευταία φορά φέτος (χρησιμοποιήθηκαν επίσης σε Ισπανία και Γαλλία).

• Παρότι η περσινή επιλογή γομών ήταν η πιο μαλακή που είχε γίνει ποτέ στο Silverstone, ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα πραγματοποιώντας μόνο μια αλλαγή ελαστικών.

• Ο Βρετανικός καιρός φημίζεται για την αστάθειά του: Οτιδήποτε μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

• Η πίστα χρησιμοποιείται συχνά κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οπότε η γόμα στρώνεται σχετικά εύκολα.

Μάριο Ίζολα – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Το Silverstone αποτελούσε πάντοτε μεγάλη πρόκληση για τα ελαστικά λόγω των πλευρικών φορτίσεων που φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 5g. Ακριβώς γι’ αυτό αποφασίσαμε να φέρουμε για πρώτη φορά τη σκληρή γόμα στο Silverstone ώστε ν’ αντιμετωπίσουμε μερικές από τις πιο υψηλές απαιτήσεις της σεζόν. Παραταύτα καθώς όλη η γκάμα είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από πέρυσι, ο φετινός συνδυασμός γομών είναι ισοδύναμος με τον περσινό. Το νέο οδόστρωμα θα οδηγήσει σε ταχύτερους χρόνους όπως έχουμε ήδη διαπιστώσει από τα δεδομένα που μαζέψαμε από τους αγώνες του προγράμματος GT racing στο οποίο συμμετέχουμε. Επίσης θα δούμε μεγαλύτερα ποσά ενέργειας να μεταφέρονται μέσω των ελαστικών. Γι’ αυτό δεν επιλέξαμε πιο μαλακό συνδυασμό γομών από πέρυσι. Όλα αυτά χωρίς να υπολογίσει κανείς τον απρόβλεπτο Βρετανικό καιρό που μπορεί να μας δώσει από λιακάδα μέχρι βαριά βροχή. Οι ομάδες πρέπει να είναι έτοιμες για όλα”.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;

• Η άσφαλτος που στρώθηκε εκ νέου στην αρχή της χρονιάς.

• Το πρόγραμμα εξέλιξης των ελαστικών Pirelli για το 2019 θα συνεχιστεί μετά το Βρετανικό Grand Prix. Οι ομάδες των Red Bull, Haas και Williams θα δοκιμάσουν σλικ ελαστικά την Τρίτη και την Τετάρτη.

• Οι περισσότερες ομάδες επέλεξαν ως επί το πλείστον σετ μαλακής γόμας για το Σίλβερστον. Υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση όσον αφορά στον αριθμό σετ μέσης και σκληρής γόμας.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.