Ford Puma Titanium X

Το νέο Puma Titanium X είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, τα οποία πλένονται.

Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία, τα καθίσματα φέρουν λειτουργία οσφυϊκού μασάζ για άνεση στο ταξίδι.

Το Ford Puma Titanium X διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό πολλές ακόμα προηγμένες τεχνολογίες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η ασύρματη φόρτιση για συσκευές smartphone, την πρώτη στην κατηγορία πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία, καθώς κι ένα ηχοσύστημα της B&O.

Το Puma Titanium X διαθέτει δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις γύρω από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων, καθώς και κομψά υφασμάτινα ένθετα στα εσωτερικά πάνελ των θυρών.

Μία βάση ασύρματης φόρτισης κάτω από τον πίνακα οργάνων μπορεί να επαναφορτίζει συμβατά smartphones, καταργώντας έτσι την ανάγκη για σύνδεση μέσω καλωδίων φόρτισης – κάτι που απελευθερώνει τις δύο διαθέσιμες θύρες USB του νέου Puma.

Οι συσκευές μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένες μέσω Bluetooth στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, ενώ είναι σε εξέλιξη η ασύρματη φόρτιση, επιτρέποντας στους οδηγούς να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και τα συνδεδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto.

Στη λίστα του βασικού εξοπλισμού άνεσης περιλαμβάνεται επίσης 2ζωνικός, ηλεκτρονικός αυτόματος έλεγχος της θερμοκρασίας (dual-zone Electronic Automatic Temperature Control), καθαριστήρες παρμπρίζ με αισθητήρα βροχής και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.

Το εξωτερικό διακρίνεται από τα προτεταμένα τόξα θόλων τροχών που φιλοξενούν ζάντες αλουμινίου Pearl Grey με διάμετρο 18 ιντσών και 10 ακτίνες. Γυαλιστερά μαύρα φινιρίσματα και στοιχεία χρωμίου στην κυψελοειδή μάσκα και τα «δαχτυλίδια» των προβολέων ομίχλης είναι ενσωματωμένοι στις εμπρός «αεροκουρτίνες».

Στοιχεία χρωμίου χρησιμοποιούνται και στις πλαϊνές ποδιές, ενώ ο πίσω διαχύτης και η προστατευτική ποδιά φέρουν μεταλλικά γκρι ένθετα. Οι θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος περιλαμβάνουν ενσωματωμένα φλας και ειδικό φωτισμό υποδοχής των επιβατών.

Ήπια υβριδική τεχνολογία

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost της Ford με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας είτε ως «υποκατάσταση ροπής», μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα για βελτίωση της απόδοσης έως 9% με βάση το πρωτόκολλο WLTP, είτε ως «υποβοήθηση ροπής».

Τεχνολογίες

Περιλαμβάνουν το βελτιστοποιημένο με λειτουργία Road Edge Detection σύστημα Lane-Keeping System. Αναγνωρίζει πού τελειώνει ο δρόμος και αρχίζει το πεζοδρόμιο ή το γρασίδι και εφαρμόζει ροπή στο τιμόνι για να αποτρέψει την έξοδο του οχήματος από το δρόμο. Επίσης, προσφέρονται τα συστήματα Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection, Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring, καθώς και η λειτουργία Local Hazard Information.

Πρακτικότητα

Προσφέρει ωφέλιμο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 456 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, το νέο Ford Puma μπορεί να φιλοξενήσει ένα κουτί μήκους 112 cm, πλάτους 97 cm και ύψους 43 cm, ενώ το νέο Ford MegaBox προσφέρει ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο. Η φόρτωση των αποσκευών στο Puma απλουστεύτηκε ακόμα περισσότερο, χάρη στην hands-free λειτουργία της πίσω πόρτας. Η πόρτα ανοίγει με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Πηγή: Ford

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.