H BMW πέτυχε το στόχο

Η υπόσχεση τηρήθηκε: Το BMW Group εκπλήρωσε την υπόσχεσή του να παραδώσει 100.000 ηλεκτρικά οχήματα μέσα στο 2017.

Μία εντυπωσιακή φωτεινή εγκατάσταση θα σηματοδοτήσει το γεγονός – ορόσημο στη μετάβαση μιας νέας εποχής, με τον πασίγνωστο ‘Τετρακύλινδρο’ Πύργο όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία του BMW Group, βόρεια του Μονάχου, να μεταμορφώνεται σε μπαταρία. Το BMW Group επέλεξε αυτό το λαμπερό σύμβολο για να σηματοδοτήσει την τεχνολογική αλλαγή που διαδραματίζεται στον κόσμο της μετακίνησης.

Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα σημαντικό στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT, που εδραιώνει περαιτέρω το BMW Group ως κορυφαίο πάροχο ατομικής premium μετακίνησης και σχετικών υπηρεσιών. Μέχρι το 2025, η εταιρία θα προσφέρει 25 πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο. Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης και μπαταριών, που διατίθεται από το 2021, χρησιμοποιεί κλιμακούμενα, αρθρωτά κιτ εξηλεκτρισμού που θα μπορούν να τοποθετούνται σε όλες τις σειρές μοντέλων. Για την ηλεκτρική μάρκα, BMW i, που ιδρύθηκε το 2011, η εταιρία έχει ήδη εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα για την ονοματολογία των μοντέλων από το BMW i1 μέχρι το i9, και από το BMW iX1 μέχρι το iX9. Το 2018, θα λανσαριστεί το BMW i8 Roadster, και το 2019 θα ακολουθήσει ένα πλήρως ηλεκτρικό MINI. Το 2020, θα δει το φως η πλήρως ηλεκτρική έκδοση BMW X3 και το 2021 η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα της μάρκας, BMW iNext, που θα συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με αυτόνομη οδήγηση και νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας στο εσωτερικό, για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Το BMW Group υιοθέτησε μία συνολική προσέγγιση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης από νωρίς, λανσάροντας το project i, προάγγελο της BMW i, το 2007. Μέχρι την επόμενη χρονιά, στόλοι ηλεκτρικών οχημάτων συμμετείχαν στη μεγαλύτερη, ευρείας κλίμακας δοκιμή ηλεκτρικών οχημάτων στο δρόμο που είχε υπάρξει ποτέ στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Η μαζική παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού BMW i3, μία από τις πιο πολυβραβευμένες αυτοκινητιστικές φιλοσοφίες στον κόσμο, ξεκίνησε το 2013. Από τότε, οι πωλήσεις αυξάνονται κάθε χρόνο, τις τέσσερις τελευταίες συνεχείς χρονιές.