Η ισχυρότερη Cayenne είναι υβριδική

Η Porsche συνεχίζει να επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση, με την Cayenne να ακολουθεί τον δρόμο της Panamera.

Η Cayenne Turbo S E-Hybrid και η Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé διαθέτουν συνδυαστική ισχύ 500 kW (680 PS), μέσω του 4λιτρου V8 (404 kW/550 PS) κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα που έχει ενσωματωθεί στο 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S. Η ισχύς του δεύτερου είναι 100 kW/136 PS και η μέγιστη ροπή των 900Nm παρέχεται αμέσως. Αμφότερα τα μοντέλα επιταχύνουν έως τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 3,8δλ., με την τελική να αγγίζει τα 295. Παρούσα είναι και η νέα Cayenne E-Hybrid Coupé με ισχύ 340 kW (462 PS) και ροπή 700Nm, με ηλεκτρική αυτονομία 43 χιλιομέτρων.

Έως τα 135 χ.α.ω. με ηλεκτρική ενέργεια

Στα μοντέλα Cayenne Turbo S E-Hybrid, ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ανάμεσα στον V8 κινητήρα και το 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S. Τα δύο μοτέρ συνδέονται μέσω ενός ξεχωριστού συμπλέκτη, που ονομάζεται Electric Clutch Actuator (ECA). Στο πρόγραμμα E-Power, ο ηλεκτροκινητήρας ωθεί το αυτοκίνητο έως τις ταχύτητες των 135 χ.α.ω. και μπορεί να ενισχύσει το συμβατικό μοτέρ σε άλλα προφίλ. Αυτά επιλέγονται από το στάνταρ Sport Chrono Package (Hybrid Auto, Sport και Sport Plus), με την εν λόγω τεχνολογία να έχει παρθεί από την 918 Spyder.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου βρίσκεται κάτω από τον χώρο φόρτωσης και έχει χωρητικότητα 14,1kWh. Μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε 2,4 ώρες με τον AC φορτιστή 7,2kW, χρησιμοποιώντας παροχή 400 volt. Όσον αφορά στην οικιακή φόρτιση, ο χρόνος αγγίζει τις έξι ώρες. Η φόρτιση είναι εφικτή επίσης μέσω του Porsche Communication Management (PCM) ή του Porsche Connect app (για smartphones και Apple Watch).

Σύστημα ακαμψίας, αερανάρτηση και κεραμικά φρένα, στάνταρ

Οι Cayenne Turbo S E-Hybrid και η Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé εξοπλίζονται με: Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), τροχούς 21 ιντσών από αλουμίνιο σε σχέδιο Aero με τις επεκτάσεις των τόξων στην απόχρωση το αμαξώματος, Power Steering Plus και πακέτο Sport Chrono. Διατίθεται επίσης προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών σταδίων, με τους τροχούς έως 22 ίντσες και 4διεύθυνση, να προσφέρονται προαιρετικά.

Πλήρης συνδεσιμότητα και βοηθητικός κλιματισμός, στάνταρ

Τα μοντέλα επωφελούνται από την online πλοήγηση με ενημέρωση κυκλοφορίας σε πραγματικές συνθήκες, φωνητικές εντολές και τις υπηρεσίες Porsche Connect. Επιπρόσθετες επιλογές είναι το ασύρματο Apple CarPlay, οι θύρες USB-C και η επαγωγική φόρτιση του κινητού. Όλες οι υβριδικές Porsche διαθέτουν σύστημα βοηθητικού κλιματισμού στον βασικό εξοπλισμό, ο οποίος μπορεί να λειτουργήσει μέσω του PCM ή της εφαρμογής Porsche Connect, επιτρέποντας στην καμπίνα να είναι ζεστή ή δροσερή, ακόμα και αν το μοτέρ δεν έχει τεθεί σε λειτουργία.

Όλες οι Cayenne διαθέτουν προβολείς LED, cruise control με όριο ταχύτητας, κάμερα για τον εντοπισμό πεζών και Park Assist και κάμερα οπισθοπορείας για την Cayenne Coupé. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται προβολείς LED matrix, head-up display, Night Vision με θερμική κάμερα και ψηφιακός συνοδηγός Porsche InnoDrive, συμπεριλαμβανομένων προσαρμοζόμενου cruise control, διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, active lane guidance, junction assistant και πέδησης εκτάκτου ανάγκης.

Διπλό ντεμπούτο

Με την Cayenne Coupé η Porsche προσθέτει μια σπορ πινελιά στην οικογένεια των SUV της. Οι γραμμές είναι πιο δυναμικές, το πίσω σπόιλερ ρυθμιζόμενο, ενώ η πίσω σειρά καθισμάτων μπορεί να είναι δύο ή 2+1 θέσεων. Η οροφή έχει δύο τύπους. Η πρώτη είναι στάνταρ από κρύσταλλο και η δεύτερη προαιρετική από ανθρακόνημα. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε δύο υβριδικές εκδόσεις σε συνδυασμό με τον 4λιτρο V8 biturbo κινητήρα και τον 3λιτρο V6 turbo. Η νέα Cayenne E-Hybrid Coupé έχει ισχύ 340 kW (462 PS) με ροπή 700Nm και σε συνδυασμό με το στάνταρ Sport Chrono Package επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 5,1δλ. (5,0 με το ελαφρών εξαρτημάτων σπορ πακέτο). Η τελική ανέρχεται στα 253 χ.α.ω.

Τιμές

Αρχίζουν από τις 91.684 ευρώ για την Cayenne E-Hybrid, από τις 95.968 ευρώ για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από τις 172.604 ευρώ για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από τις 176.293 ευρώ για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

Πηγή: Porsche

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.