Η MAHLE παρουσίασε ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης

Η εταιρεία το παρουσίασε στο Aachen Colloquium, με το ηλεκτρικό μοτέρ να μπορεί να συνεργαστεί με μια 2κύλινδρη ή 3κύλινδρη μονάδα και τα οφέλη μεταξύ άλλων να είναι η οικονομία, οι μικρές διαστάσεις του συστήματος και το μειωμένο βάρος.

Ο συμβατικός κινητήρας διαθέτει τεχνολογία port fuel injection (PFI), μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, δίχως χρονισμό βαλβίδων και δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, προκειμένου να μειωθεί το κόστος.

Επίσης, το μοτέρ επωφελείται από το σύστημα MAHLE Jet Ignition. Έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την ενέργεια ανάφλεξης που υπάρχει στον κύριο θάλαμο καύσης με τη χρήση ενός μικρού προ-θαλάμου. Αυτό δημιουργεί ζεστούς εκτοξευτήρες ανάφλεξης, οι οποίοι δημιουργούν μια πιο αποτελεσματική και σταθερή καύση εντός του κυλίνδρου, επιτρέποντας την ασφαλή αύξηση του λόγου συμπίεσης και ένα πολύ αραιό μείγμα, μέσω της χρήσης ανακυκλοφορίας αέρα ή καυσαερίων, για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Η MAHLE σημειώνει πως υπάρχει 10-20% αύξηση της θερμικής απόδοσης.

Το σύστημα είναι κατάλληλο για την γκάμα των κατηγοριών αυτοκινήτων B έως J και όταν η κατάσταση της μπαταρίας είναι καλή, δηλαδή είναι φορτισμένη, το όχημα μπορεί να λειτουργήσει ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αν δεν είναι πολύ φορτισμένη, στις μικρές ταχύτητες μπορεί να λειτουργήσει ως υβριδικό. Στις μεγαλύτερες, ο συμβατικός κινητήρας μπορεί να αναλάβει δράση.

Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει μία, δύο ή τέσσερις σχέσεις, με το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται με τους τροχούς συνεχώς.

Πηγή: MAHLE

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.