Η ΝΔ μοιράζει σε ΜΜΕ 7, 5 εκατομμύρια ευρώ για καμπάνια εξοικονόμησης ενέργειας!

Η ΝΔ μοιράζει σε ΜΜΕ 7, 5 εκατομμύρια ευρώ για καμπάνια εξοικονόμησης ενέργειας!

Η κυβέρνηση της ΝΔ ετοιμάζει επικοινωνιακή καμπάνια για την εξοικονόμηση ενέργειας και ανοίγει την κάνουλα ρέοντος χρήματος προς ΜΜΕ. Σε μια περίοδο που ο κόσμος βιώνει την ακρίβεια, τα μισά μεροκάματα ή την αναδουλειά, την ενεργειακή φτώχεια, θα μπορούσε στο επικοινωνιακό πρόγραμμα η κυβέρνηση Μητσοτάκη να βάλει τίτλο «λαέ, σφίξε κι άλλο το ζωνάρι», «σκοτάδι στο φως» και  άλλα τέτοια που πάνε με όλα.

Ως φαίνεται δεν ήταν τυχαία η ατάκα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, τον περασμένο Μάιο όταν διαλαλούσε ότι  η  φθηνότερη ενέργεια  είναι αυτή που δεν καταναλώνεται ποτέ. Περισσεύουν και οι ορισμοί για την ενέργεια που παρατίθενται και  στον ιστότοπο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς ενημέρωση των πολιτών, όπως ότι «εξοικονομούμενη Ενέργεια είναι η ενέργεια που δεν σπαταλάται, δεν καταναλώνεται και που κατά συνέπεια δεν χρειάζεται να παραχθεί».

Πόσο όμως κοστίζει η επικοινωνιακή προβολή εξοικονόμησης ενέργειας που θα υλοποιήσει  το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας;    Ας προσδεθείτε για την …απογείωση, εξοικονομώντας ψυχραιμία.  To  πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης «Εξοικονόμηση ενέργειας» ανέρχεται στο συνολικό ποσό των επτά εκατομμυρίων τετρακοσίων ααράντα χιλιάδων ευρώ (7.440.000,00 €)!

To  πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης “Εξοικονόμηση ενέργειας” , το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Μόλις στις 3.10.2022 εγκρίθηκε από  την Προεδρία της Κυβέρνησης/την Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης το ποσό αυτό για την επικοινωνιακή προβολή του προγράμματος του Υπουργείου Περιβάλλοντος στο πλαίσιο του προγράμματος εξοικονόμησης Ενέργειας.

Έγινε δεκτό το αίτημα, με δεδομένο ότι ο φορέας πληροί την προϋπόθεση περί υποχρέωσης τήρησης του ποσοστού συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής  διαφημιστικής δαπάνης και τουλάχιστον τριάντα τοις εκατό, η οποία αν δεν τηρηθεί επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα του ευρύτερου δημοσίου τομέα διοικητικό πρόστιμο  ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται προς συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

Μετράνε αφειδώς 7.440.000,00 € για μια καμπάνια επικοινωνίας που θα προβάλλει τη φειδώ ως προς τη χρήση ενέργειας στα νοικοκυριά και επαγγελματικούς χώρους. Ούτε λόγος (η μισόλογα) για  τα υπερκέρδη των επιχειρηματικών ομίλων ενέργειας…

Πάντως, στον ιστότοπο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (https://ypen.gov.gr/energeia/energeiaki-exoikonomisi/)οι ορισμοί και το ζήτημα της εξοικονόμησης έχει την τιμητική του σαν μάθημα θεωρίας φυσικής:    Κατά τη Χρήση της Ενέργειας ως επί το πλείστον έχουμε μετατροπή της από μια μορφή σε μια άλλη. Για τη Χρήση της Ενέργειας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο βαθμός απόδοσης της μετατροπής της, από τη μορφή που τη παραλαμβάνει ο χρήστης στη μορφή που τη χρησιμοποιεί(…) .

Τα υπόλοιπα θα τα μάθουμε με τo  πρόγραμμα των  7.440.000,00 € επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης «Εξοικονόμηση ενέργειας».

Διαβάστε επίσης:

Λίστα Πέτσα: Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας αρνείται στοιχεία στο Vouliwatch επικαλούμενη «εμπορικό απόρρητο» – Κόντρα σε δικαστική απόφαση

Λίστα Πέτσα: Σφίγγει ο κλοιός για τους ενορχηστρωτές του σκανδάλου μετά από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου

Λίστα Πέτσα: Σφίγγει ο κλοιός για τους ενορχηστρωτές του σκανδάλου μετά από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter