Η Pirelli με τις μαλακές γόμες στο Μονακό

Στο Μονακό δίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, με την Pirelli να προμηθεύει τις ομάδες με τις μαλακές γόμες, τη C3 λευκή σκληρή, τη C4 κίτρινη μεσαία και τη C5 κόκκινη μαλακή.

Ο αγώνας στο Μονακό είναι ο πιο αργός, αλλά παράλληλα ο πιο δημοφιλής της σεζόν και από το 1920, όταν και διεξήχθη ο πρώτος, η πίστα χαρακτηρίζεται στενή, με τις - κοντινής απόστασης - μπαριέρες να μην αφήνουν περιθώρια για λάθη.

Χαρακτηριστικά της πίστας

-Το Μονακό είναι ο αγώνας των... αρνητικών. Έχει τον πιο αργό μέσο όρο ταχύτητας και την πιο αργή στροφή του πρωταθλήματος. Η μέγιστη μηχανική απόδοση είναι αυτή που απαιτείται, αλλά και οι πιο μαλακές γόμες.

-Μερικά σημεία της πίστας έχουν ασφαλτοστρωθεί, αλλά επειδή πρόκειται για τμήματα που χρησιμοποιούνται από τους καθημερινούς κατοίκους, δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά.

-Η στρατηγική ενός πιτ-στοπ είναι η πιο φυσιολογική στο Μονακό και για να αλλάξει αυτή, θα πρέπει να συμβούν ασυνήθιστα πράγματα. Το χρονικό σημείο ενός πιτ-στοπ είναι σημαντικό, καθώς το προσπέρασμα εκεί είναι περίπλοκη υπόθεση.

-Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι χαμηλά σε συνδυασμό με τη χρήση της πίστας, καθώς είναι γνωστό πως κατά τη διάρκεια της παρουσίας των ομάδων εκεί, οι δρόμοι είναι ανοικτοί κάθε βράδυ και όλη την ημέρα, την Παρασκευή. Επίσης, η στενότητα του χώρου κάνουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, πιθανή.

-Σε αντίθεση με το σιρκουί στους δρόμους του Μπακού, στο Μονακό τα ελαστικά «δουλεύουν» συνεχώς, καθώς η μια στροφή διαδέχεται την άλλη. Είναι εύκολο λοιπόν να ζεσταθούν γρηγορότερα.

Πηγή: Pirelli

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.