VW up! GTi

Η συνέχεια της παράδοσης

Ένα σπορ αυτοκίνητο με αυθεντικό GTI χαρακτήρα. Είναι ένα μικρό GTI που παρέχει την δυνατότητα στους νέους ηλικιακά οδηγούς να εκπληρώσουν ένα όνειρο και στους λίγο μεγαλύτερους να αναπολήσουν όμορφες αναμνήσεις.

Σαράντα δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο του πρώτου Golf GTI, το νέο up! GTI είναι εδώ. Ο χαρακτήρας και η απόδοση των 115 ίππων ευθυγραμμίζεται με το Golf GTI Mk1 που είχε παρουσιασθεί το 1976 με ισχύ 110 ίππων. Το νέο up! GTI αποτίει φόρο τιμής στο αρχέτυπο GTI με τις κόμπακτ διαστάσεις του, το χαμηλό απόβαρο και έναν αποδοτικό κινητήρα (συνδυασμένη κατανάλωση κατά τον κύκλο WLTP: 4,8 λίτρα / 100 χλμ.). 

Παράλληλα, διαθέτει αυξημένο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο στον πίσω άξονα, σπορ στήσιμο και με τα κλασικά χαρακτηριστικά ενός GTI (συμπεριλαμβανομένων των κόκκινων λωρίδων στη μάσκα, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων και τις καρό επενδύσεις «clark» σκωτσέζικου τύπου ταπετσαρίας των καθισμάτων. Με τελική στα 196 χλμ./ώρα το νέο up! GTI θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και δημιουργεί ένα σύνδεσμο με το ορίτζιναλ Golf GTI. Ένα τυπικό GTI χαρακτηριστικό είναι το ιδανικό στήσιμό του, που προσδίδει μία ευελιξία τύπου go-kart και ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης. 

Η έκδοση GTI είναι η πρώτη στο up! που λανσάρεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων για βενζινοκινητήρα. Χάρη στο εξελιγμένο καταλυτικό μετατροπέα το up! GTI πληροί τις νέες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro AG. Επιπλέον, το ισχυρότερο μέλος της οικογένειας up! διατηρεί ένα χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης. Όπως και στο Golf GTI Mk1, στο νέο up! GTI οι υψηλές επιδόσεις δεν σημαίνουν και υψηλές τιμές πώλησης.

Με το DNA του GTI Mk1. Με το νέο up! GTI, η Volkswagen προσφέρει στους δυνητικούς πελάτες ένα ταξίδι στον χρόνο γυρίζοντας τους τέσσερις δεκαετίες πίσω: όταν το πρώτο GTI λανσαρίστηκε την δεκαετία του 1970 για να εκδημοκρατίσει τις σπορ επιδόσεις στους δρόμους όλου του κόσμου. Μέχρι τότε μόνο τα μεγάλα πολυτελή μοντέλα και τα σπορ αυτοκίνητα μπορούσαν να προσφέρουν τέτοιες συγκινήσεις. Το καθεστώς αυτό άλλαξε η Volkswagen με το GTI Mk1. Από μπροστά η κόκκινη ρίγα στη μάσκα, οι διπλές μαύρες λωρίδες που διατρέχουν τα πλαϊνά και η μαύρη λωρίδα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ καθιστούσαν άμεσα αναγνωρίσιμο το αρχέτυπο Volkswagen GTI. 

Το απόβαρο ήταν στα μόλις 810 κιλά, υπήρχαν 110 PS με την τελική να φτάνει τα 182 χλμ./ώρα και το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 9,0 δευτερόλεπτα. Το μήκος του αμαξώματος ήταν στα 3.705 χιλιοστά και τα χρώματα με τα οποία λανσαρίστηκε είναι γνωστά ως "Mars Red" και "Diamond Silver". Αργότερα, τα White και Black επίσης καθιερώθηκαν ως GTI χρώματα. Ακόμη και σήμερα το πρώτο GTI εξακολουθεί να εμπνέει μηχανικούς και σχεδιαστές παγκοσμίως.

Ένα σύμβολο σπορ πίστης. Το νέο up! GTI έρχεται να συνεχίσει αυτό το δόγμα ενός κόμπακτ και ελαφρού GTI: με περίσσεια ισχύος, ζωηρή σχεδίαση, απολαυστική οδηγική ευχαρίστηση και υψηλή απόδοση. Το 1976 ένα κόμπακτ αυτοκίνητο όπως το Golf είχε το μέγεθος ενός σημερινού up! του 2018. Για την ακρίβεια το up! GTI έχει μήκος 3.600 χλστ., 1.478 χλστ. ύψος και 1.641 χλστ. πλάτος (δίχως τους εξωτερικούς καθρέπτες). 

Το εσωτερικό του νέου μοντέλου είναι ανάλογα ευρύχωρο με του αυθεντικού GTI. Ενισχυτικά του σπορ DNA είναι τα 200 Nm του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα που διασφαλίζει μία τελική 196 χλμ./ώρα και ένα 0-100 σε 8,8 δευτερόλεπτα. Το απόβαρο είναι στα 1.070 κιλά συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων παθητικής (αερόσακοι, χάλυβας υψηλής αντοχής) και ενεργητικής (ηλεκτρονικά συστήματα) ασφάλειας. Το νέο up! GTI αποτελεί την ιδανική αναβίωση και επιστροφή του πρώτου GTI!

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.