Ιδού η μαφία σας κ. Μητσοτάκη – Την Κυριακή στο Documento – Μαζί το Docville

Υπόλογος ο πρωθυπουργός για τον στραγγαλισμό του Documento

-Η κυβέρνηση να απαντήσει για τα χαλκεία: Ποιος έδωσε την εντολή για την κατασκευή στοιχείων στον φορολογικό έλεγχο; Ξεσκεπάζουμε όλο το κύκλωμα της ΑΑΔΕ,  προσφεύγουμε στη Δικαιοσύνη

-Ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στη Βουλή: «Η κυβέρνηση θέτει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς σε αποστολή οικονομικής και πολιτικής δολοφονίας»

ΤΕΜΠΗ – «Μόνο οι συμμορίες συγκαλύπτουν εγκλήματα»

H Μαρία Καρυστιανού που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα μιλάει στο Documento

Πώς είναι η ζωή με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες

Όσα μας λένε τέσσερα ομόφυλα ζευγάρια με παιδιά: «Δεν έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα. Δεν διαφέρουμε σε τίποτα από μία άλλη οικογένεια»

ΡΑΤΖΙ ΣΟΥΡΑΝΙ Ο Παλαιστίνιος δικηγόρος που νίκησε το Ισραήλ στη Χάγη εξηγεί στο Documento γιατί είναι τόσο σημαντική η απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου

26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1949 – Όταν η μικτή Μακρονήσου νίκησε τον Ολυμπιακό!

Πώς οι εξόριστοι νίκησαν τους ερυθρόλευκους και το καθεστώς

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΚ Φτώχεια και αποκλεισμοί για το 30% των παιδιών

Καμπανάκι από ΕΕ για παιδιά  με αναπηρίες , Ρομά, μετανάστες

ΑΚΡΙΒΕΙΑ Οι μισοί δεν βγάζουν τον μήνα

Εκτόξευση τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης

ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ Πώς κλέβουν 236.274 επικουρικές

Παρακρατούν παράνομα από €9 έως €83 μηνιαίως

Γιώργος Μαυροψαρίδης: Ο μάγος του μοντάζ εξομολογείται

Αμέσως μετά την οσκαρική υποψηφιότητα του για το «Poor things», ο «ψαλιδοχέρης» του ελληνικού κι όχι μόνο κινηματογράφου Γιώργος Μαυροψαρίδης, σε συνέντευξη του στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη μιλάει για την τέχνη και την τεχνική του, καθώς και για το ιδιοσυγκρασιακό σινεμά του Γιώργου Λάνθιμου με τον οποίο συνεργάζεται από την πρώτη του ταινία.

Ο Τούρκος δημοσιογράφος Τζαν Ντιουντάρ που κυνηγήθηκε από τον Ερντογάν για τις αποκαλύψεις του και τόλμησε να κάνει graphic novel τον… σουλτάνο, μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για τις διώξεις και την ελευθερία του Τύπου στη χώρα του.

Η διεθνής σκηνοθέτρια Ελλη Παπακωνσταντίνου, με αφορμή  την παράσταση «Περσεφόνη» σε συνέντευξη στην Κατερίνα Αγγελιδάκη δίνει τη δική της εκδοχή στον αρχαίο μύθο της αρπαγής της Περσεφόνης.

Η Σοφία Εξάρχου η σκηνοθέτρια του βραβευμένου με Χρυσό Αλέξανδρο «Animal» συζητά με την  Ηλέκτρα Ζαργάνη για τους ήρωες της ταινίας της και την δύσκολη, και καθόλου αστραφτερή, πλευρά της τουριστικής βιομηχανίας.

Λίγες μέρες πριν από τη συναυλία τους στην Ελλάδα ο τραγουδιστής και κιθαρίστας των «Therapy?» Άντι Κέιρνς εξηγεί στον Γιάννη Πούλλο πώς το θρυλικό άλμπουμ άλλαξε τη ζωή του αλλά και τον μουσικό χάρτη των 90s.

Το βιβλίο «Μακρόνησος: Όταν η “τρέλα” απόκτησε τοπικό προσδιορισμό» του Δημήτρη Γ. Υφαντή εξετάζει τις συνθήκες εμφάνισης και εξέλιξης της ψυχικής νόσου στον τόπο εξορίας και ρίχνει φως σε ένα επώδυνο κομμάτι της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Γράφει η Έμυ Ντούρου.

«Ο νεοϊμπρεσιονισμός στα χρώματα της Μεσογείου» είναι ο τίτλος της διεθνούς έκθεσης που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή. Η Κατερίνα Αγγελιδάκη είδε την έκθεση και γράφει τις εντυπώσεις της.

Κριτική θεάτρου από τον Ηρακλή Λογοθέτη για το σατιρικό αριστούργημα του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ «Η Καρδιά του Σκύλου» που ανέβηκε στο Θέατρο Κιβωτός σε σκηνοθεσία της Έφης Μπίρμπα με τον  Άρη Σερβετάλη, τον  Αντώνη Μυριαγκό, κ.α.

Ο Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης δηλώνει λάτρης των κλασικών περιοδικών και καταγράφει την αξία τριών πολύτιμων τευχών (η 32η «Ποιητική», το νούμερο 1896 της «Νέας Εστίας» και η «Βλάβη» #3) που έπεσαν πρόσφατα στα χέρια του και κοσμούν το γραφείο του.

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για την Μέλανι Σάφκα, που πέθανε στα 76 της χρόνια, την πρώτη γυναίκα φολκ τραγουδίστρια που συμμετείχε στο θρυλικό Γούντστοκ.

Ετικέτες