Και πλασιέ κολεγίων ο Αδωνης

Από νανογιλέκα μέχρι μαγιό, από ιδιωτικά_x000D_
εκπαιδευτήρια με τεράστιες οφειλές προς το δημόσιο μέχρι ξενοδοχεία κι εσχάτως_x000D_
ιδιωτικά κολέγια… 

Η τακτική της γκρίζας διαφήμισης που ακολουθεί με συνέπεια μέσω των προσωπικών λογαριασμών του στα social media ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης φαίνεται να μην έχει τέλος αλλά ούτε και όριο. Σε κάποιες περιπτώσεις δεν διστάζει να εκθέσει ακόμη και το ανήλικο παιδί του στα social media προκειμένου να εκφράσει τον ενθουσιασμό του για ένα μαγιό, ενώ σε άλλες περιστάσεις ο θαυμασμός του δεν φαίνεται να σκοντάφτει σε… λεπτομέρειες όπως τα χρέη εκατομμυρίων ευρώ προς το δημόσιο.

Το πιο πρόσφατο «χτύπημα» του κ. Γεωργιάδη αφορούσε το ιδιωτικό κολέγιο BCA, για το οποίο έγραψε στο προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Το BCA College ξεκινά σε νέο υπέροχο κτίριο στη λεωφόρο Αλεξάνδρας το νέο ακαδημαϊκό έτος. Πραγματικό κόσμημα! Καλή καλή επιτυχία σε ένα Κολέγιο που εξασφαλίζει εργασία σε κάθε απόφοιτό του και αναβαθμίζει τις Σπουδές στην Ελλάδα».

Η διαφήμιση αυτή έχει ενοχλήσει σύμφωνα με πληροφορίες και στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, τα οποία σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις σχολιάζουν ότι δεν είναι δυνατόν ο αντιπρόεδρος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης να κάνει μέσα από τον λογαριασμό του στα social media διαφήμιση ιδιωτικού κολεγίου. Επισημαίνουν μάλιστα ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχει βουλευτής κόμματος ο οποίος να έχει κάνει ποτέ τέτοιου είδους διαφημίσεις.

Αβανταδόρος… οφειλετών του δημοσίου

Δεν είναι η πρώτη φορά όμως που ο κ. Γεωργιάδης ασχολείται με την ιδιωτική εκπαίδευση της χώρας και τα «κοσμήματά της». Οπως είχε γράψει το Κουτί της Πανδώρας, το 2011 ο κ. Γεωργιάδης ήταν ένας από τους βασικούς ομιλητές στην τελετή αποφοίτησης του Mediterranean College, μια από τις επιχειρήσεις του ομίλου Ξυνή. Ισως να μην υπήρχε τίποτε το μεμπτό στην παρουσία του στη συγκεκριμένη εκδήλωση αν ο εν λόγω όμιλος δεν είχε απασχολήσει από το 2010 την επικαιρότητα με αφορμή πλήθος δημοσιευμάτων που έκαναν λόγο για χρέη εκατομμυρίων ευρώ προς το ελληνικό δημόσιο και για ελέγχους αναφορικά με πλαστογραφία παραστατικών εις βάρος του δημοσίου. Μάλιστα στην ομιλία του ο κ. Γεωργιάδης έπλεξε το εγκώμιο του ομίλου και των ιδιοκτητών του. Ενός ομίλου ο οποίος απασχόλησε ξανά την επικαιρότητα το 2016 όταν το υπουργείο Παιδείας ανακάλεσε τις άδειες των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ΙΕΚ Ξυνή και Mediterranean College (Β. Ελλάδος) για «λόγους δημόσιου συμφέροντος» ενώ μέλη της οικογένειας Ξυνή παραπέμφθηκαν με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών στη Δικαιοσύνη για πλαστογραφίες κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση σε βάρος του δημοσίου.

Μαγιό

Οι προτιμήσεις του κ. Γεωργιάδη ωστόσο δεν εξαντλούνται στους εκπαιδευτικούς ομίλους. Πριν από λίγο καιρό φωτογραφήθηκε μαζί με τον μικρό του γιο αγκαλιά ενώ φορούσαν το ίδιο μαγιό. Και πάλι η φωτογραφία θα μπορούσε ίσως να αποτελεί ένα χαριτωμένο στιγμιότυπο που αποτυπώνει τις πιο… καθημερινές και προσωπικές στιγμές ενός προσώπου με παρουσία στην πολιτική ζωή της χώρας. Ωστόσο, στη φωτογραφία που ανέβασε στο προσωπικό της προφίλ στα social media η κ. Μανωλίδου έγραφε «Ο Αλκαίος ενθουσιάστηκε, είμαστε ίδιοι με τον μπαμπά», ευχαριστώντας την εταιρεία και προσθέτοντας πως έχει πανέμορφα καλοκαιρινά ρούχα και πολύ καλή ποιότητα τα οποία η ίδια συστήνει ανεπιφύλακτα! Και κάπως έτσι, μια «προσωπική στιγμή ευτυχίας» μετατράπηκε σε γκρίζα διαφήμιση, στην οποία μάλιστα εκτίθεται και το ίδιο το παιδί τους.

«Θαυματουργά» νανογιλέκα

Εξάλλου, ποιος μπορεί να ξεχάσει το φιάσκο με τα «θαυματουργά» νανογιλέκα που διαφήμιζε ο κ. Γεωργιάδης στην τηλεοπτική εκπομπή του; Παίρνοντας τη… σκυτάλη από τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ διαφήμιζε τις ιδιότητές τους, λέγοντας μάλιστα και πώς είχαν θεραπεύσει τους μυοσκελετικούς πόνους του αδερφού του, Λεωνίδα! Ο ίδιος βέβαια επέλεξε συνειδητά να αδιαφορήσει για τα όσα είχε αποκαλύψει από το 2012 το Hot Doc σε ρεπορτάζ με τίτλο «Το γιλεκάκι του Καματερού». Μεταξύ άλλων, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που υπέγραφαν ο Κώστας Βαξεβάνης και ο Στέφανος Γώγος, ύστερα από ανάλυση του νανογιλέκου της Νanobionic σε μικροσκόπιο, φασματογράφο και ακτίνες Χ είχε διαπιστωθεί πως δεν υπάρχει δημοσιευμένη επιστημονική τεκμηρίωση που να υποστηρίζει ότι το συγκεκριμένο προϊόν κάνει καλό στην υγεία. Ακόμη, είχε καταρριφθεί ο βασικός ισχυρισμός της εταιρείας πως τα υφάσματά της εγκλωβίζουν τις υπέρυθρες ακτίνες στο σώμα και τις κάνουν να δρουν ευεργετικά. Ολα αυτά μάλλον ήταν… λεπτομέρειες για τον κ. Γεωργιάδη, ο οποίος δεν φάνηκε να πτοείται από την επιστημονική κατάρριψη όλων των ισχυρισμών της εταιρείας και επέμενε πως «η εταιρεία έχει διάφορους ισχυρισμούς και μελέτες που λένε πολλά ωραία πράγματα για τα προϊόντα της, εγώ δεν είμαι ειδικός, είπα ότι το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εγώ το χρησιμοποιώ και μου αρέσει. Τί να κάνουμε τώρα;».

Πάντως, οι έντονες αντιδράσεις και η σκληρή κριτική που είχε προκαλέσει η διαφήμιση των νανογιλέκων οδήγησαν τον κ. Γεωργιάδη στην απόφαση να ανακοινώσει πως σταματά τις τηλεπωλήσεις. Ισως κάποια στιγμή κάνει το ίδιο και με τις έμμεσες διαφημίσεις άλλων προϊόντων…