Μεγαλύτερη ασφάλεια για τα επαγγελματικά οχήματα της Mercedes

Με νέα συστήματα ασφαλείας εφοδιάζει τα επαγγελματικά της οχήματα η Mercedes, καθιστώντας τα ακόμα πιο ασφαλή για όλους τους χρήστες του δρόμου.

Safety Ride Trucks

Μόνο με τη διεύρυνση των δυνατοτήτων του συστήματος Predictive Powertrain Control, το νέο Actros καταναλώνει 3% λιγότερο καύσιμο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας κι αυτοκινητόδρομους και 5% λιγότερο καύσιμο εκτός πόλης, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

MirrorCam

Το σήμα κατατεθέν του νέου μοντέλου είναι το MirrorCam, ένα σύστημα καμερών στο βασικό εξοπλισμό του φορτηγού που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέφτες και βελτιώνει αισθητά την περιμετρική ορατότητα. Μέσω δύο οθονών 15 ιντσών τοποθετημένων στις κολόνες Α μέσα στην καμπίνα, ο οδηγός έχει άριστη ορατότητα ακόμα και διαγώνια προς τα εμπρός, πέρα από την κολόνα Α.

Sideguard Assist

Το σύστημα αυτό ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο επικίνδυνου ατυχήματος στην πλευρά του συνοδηγού κατά την αλλαγή πορείας ή λωρίδας προς τα δεξιά. Στο νέο Actros το MirrorCam και το Sideguard Assist συνεργάζονται στενά και το σύστημα προειδοποίησης έχει εξελιχθεί περισσότερο ώστε να παρέχει καλύτερη προστασία για τους πεζούς και τους ποδηλάτες.

Active Drive Assist

Για την αυτόνομη επαναφορά του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, το Active Drive Assist χρησιμοποιεί το νέο σύστημα διεύθυνσης Servotwin με ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Το Active Drive Assist δεν διευκολύνει απλώς τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα, αλλά επιπλέον επιβραδύνει το φορτηγό, αν πλησιάσει υπερβολικά ένα προπορευόμενο όχημα. Το Active Drive Assist μπορεί με άλλα λόγια να διευθύνει, να επιβραδύνει και να επιταχύνει αυτόματα το όχημα υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Active Brake Assist 5

Η επόμενη γενιά του συστήματος υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης, είναι το μοναδικό σύστημα υποβοήθησης ασφάλειας στην αγορά που αντιδρά σε ανίχνευση διερχόμενου πεζού με πλήρη πέδηση μέχρι να ακινητοποιηθεί το όχημα.

Ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης

Το νέο ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης με λειτουργία HOLD συνδυάζει ευκολότερο χειρισμό και αυξημένη ασφάλεια. Αυτό «δένει» αυτόματα με το σβήσιμο του κινητήρα ή χειροκίνητα αν για κάποιο λόγο έτσι θέλει ο οδηγός, τραβώντας το ή πατώντας το πλήκτρο «P» στη βάση του.

Multimedia Cockpit

Όλες οι ενδείξεις, τα όργανα και οι διακόπτες έχουν αντικατασταθεί από δύο έγχρωμες οθόνες. H κύρια οθόνη υψηλής ανάλυσης αντικαθιστά το κοινό όργανο πολλαπλών ενδείξεων και προβάλλει όλες τις πληροφορίες για τη διαδρομή και τις λειτουργίες του οχήματος. Η δευτερεύουσα οθόνη είναι πολλαπλής αφής και λειτουργεί σαν smartphone. Περιλαμβάνει ενσωματωμένο σύστημα ραδιοφώνου και infotainment και ελέγχει ρυθμίσεις όπως το σύστημα θέρμανσης/κλιματισμού ή διάφορες εφαρμογές που βοηθούν στην καθημερινή εργασία. Η έγχρωμη οθόνη, όπως και η οθόνη αφής, ελέγχονται επίσης από το νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.

Safety Ride Vans

Το νέο Sprinter μπορεί να εξοπλιστεί με μια ολόκληρη σειρά βασικών και προαιρετικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης τα οποία, μέχρι σήμερα, προορίζονταν αποκλειστικά για τις σειρές επιβατικών μοντέλων της Mercedes-Benz.

Active Brake Assist

Αποτρέπει πιθανό ατύχημα ή μειώνει τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Όταν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα είναι πολύ μικρή, η ενεργή υποβοήθηση πέδησης Active Brake Assist προειδοποιεί οπτικά τον οδηγό. Όταν ανιχνεύεται κίνδυνος σύγκρουσης, εκπέμπεται μια ηχητική προειδοποίηση. Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει το φρενάρισμα του οδηγού και να μειώσει αυτόνομα την ταχύτητα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει.

Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας

Επεμβαίνει τόσο στο σύστημα φρένων όσο και στη διαχείριση του κινητήρα. Αξιολογεί συνεχώς τα δεδομένα μετρήσεων του αισθητήρα γωνίας τιμονιού, του αισθητήρα αριθμού στροφών, του αισθητήρα εγκάρσιας επιτάχυνσης και του αισθητήρα ποσοστού γυροσκοπικής επιτάχυνσης. Σε κλάσματα του δευτερολέπτου, το ESP μπορεί να επεμβαίνει στοχευμένα στο ηλεκτρονικό σύστημα του κινητήρα και το σύστημα φρένων και υποστηρίζει τον οδηγό. Άλλες λειτουργίες είναι το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR και η υποβοήθηση πέδησης BAS, η οποία σε περίπτωση πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορεί να αυξάνει την πίεση φρένων.

Ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC

Στο Sprinter διατίθεται επίσης για πρώτη φορά το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC. Για να χρησιμοποιήσει αυτό το σύστημα, ο οδηγός ρυθμίζει μια επιθυμητή ταχύτητα, από 20 χ.α.ω. και πάνω και το σύστημα διατηρεί αυτόματα μια ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Αν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειωθεί, το σύστημα μειώνει την ταχύτητα κίνησης έως και με το 50% της μέγιστης ισχύος πέδησης. Αν χρειαστεί, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης επιβραδύνει το Sprinter μέχρι να ακινητοποιηθεί. Το Sprinter επανεκκινεί αυτόματα αν έχει παραμείνει σταματημένο για λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα. Αν παραμείνει σταματημένο για περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα, πρέπει να πατηθεί στιγμιαία το πεντάλ γκαζιού ή να «επανενεργοποιηθεί» το σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC από τα κουμπιά του τιμονιού. Όταν ανιχνεύεται κίνδυνος σύγκρουσης, παρεμβαίνει η ενεργή υποβοήθηση πέδησης Active Brake Assist.

Rear Cross Traffic Alert

Προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά όταν ανιχνεύει διασταυρούμενη κυκλοφορία κατά την έξοδο με όπισθεν από χώρο στάθμευσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις και εφόσον απαιτείται, το σύστημα μπορεί να εκκινήσει αυτόματα πέδηση έκτακτης ανάγκης.

Σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας

Προειδοποιεί τον οδηγό όταν ανιχνεύει ότι η αλλαγή λωρίδας θα προκαλούσε κίνδυνο σύγκρουσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό μέσω ενός κόκκινου προειδοποιητικού σήματος στο κρύσταλλο του εξωτερικού καθρέφτη. Αν ο οδηγός αγνοήσει αυτή την προειδοποίηση και ενεργοποιήσει το φλας, για να αλλάξει λωρίδα, ακούγεται και μια ηχητική προειδοποίηση.

Σύστημα προειδοποίησης εξόδου από το όχημα

Παραμένει ενεργό για τρία λεπτά μετά την απενεργοποίηση του διακόπτη κινητήρα. Αν είναι επικίνδυνο να ανοίξει η πόρτα λόγω των επερχόμενων οχημάτων, εμφανίζεται ένα κόκκινο προειδοποιητικό σήμα στο κρύσταλλο του εξωτερικού καθρέφτη και εκπέμπεται μια ηχητική προειδοποίηση.

Πακέτο στάθμευσης με λειτουργία Drive Away Assist

Υποστηρίζει τον οδηγό κατά την εκκίνηση του οχήματος και συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων που προκαλούνται αν επιλεγεί λάθος ταχύτητα ή πατηθεί το πεντάλ φρένου αντί του πεντάλ γκαζιού. Επιπλέον, αν ανιχνευτεί εμπόδιο στην πορεία του οχήματος ή γύρω από αυτήν, το σύστημα περιορίζει την ταχύτητα σε 3 χ.α.ω. για το πρώτο μέτρο.

Πηγή: Mercedes-Benz

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.