Μείωση χρόνων στο Moto2 από τη Dunlop

Η μείωση αυτή οφείλεται και στην εισαγωγή ενός νέου φαρδύτερου πίσω ελαστικού από το ισπανικό γκραν πρι κι έπειτα.

Η αλλαγή σε κινητήρες Triumph έχει μειώσει τους χρόνους ανά γύρο πάνω από 1δλ. στις περισσότερες πίστες του Moto2, κάτι που σημαίνει πως ο κινητήρας ωθεί τις μοτοσικλέτες να εξέρχονται των στροφών γρηγορότερα. Ακόμα ένας παράγοντας για τη μείωση των χρόνων, είναι η είσοδος νέων ελαστικών από την Dunlop από το ισπανικό γκραν πρι κι έπειτα.

Στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν, η εταιρεία προμήθευσε τις ομάδες με το οπίσθιο ελαστικό πλάτους 195mm, αλλά στη Χερέθ εμφανίστηκε αυτό των 200mm. Η σειρά επιδεικνύει διαρκή απόδοση, κάτι που σημαίνει πως οι ταχύτεροι γύροι μπορούν να γίνονται προς τα τελευταία στάδια του αγώνα.

Πρόσφατα, η Dunlop δοκίμασε στο Red Bull Ring μερικά από τα πλάνα της για το 2020. Οι επόμενες δοκιμές με τα ελαστικά νέων προδιαγραφών θα γίνουν μετά το τέλος της σεζόν.

Πηγή: Dunlop

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.