Μένουμε σπίτι και απογειώνουμε τον μεταβολισμό μας

Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά πως η καθιστική ζωή λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα με την σωστή λειτουργία του μεταβολισμού μας. Κοινώς, όσο πιο πολύ καθόμαστε τόσο αδρανοποιούμε τον μεταβολισμό μας και δεν κάνει καύσεις.

Η αναγκαστική για την προστασία της υγείας μας παραμονή στο σπίτι, δεν πρέπει να μας καθηλώσει στους καναπέδες μας με junk food και αναψυκτικά, γιατί όπως χαλαρώνουμε εμείς, χαλαρώνει και ο ρυθμός που καίμε θερμίδες και αυτό δεν το θέλουμε.

Παρακάτω βλέπουμε τρόπους για να δώσουμε ένα boost στον μεταβολισμό μας και να φτάσουμε στο επίπεδο να δουλεύει εκείνος για εμάς, ακόμα και όταν ξεκουραζόμαστε.

1. Ενυδάτωση τώρα: Μήπως έχεις κάνει τον οργανισμό σου να πει το νερό … νεράκι; Ένας μέσος άνθρωπος χρειάζεται τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα για να ενυδατωθεί επαρκώς και ναμπορεί ο μεταβολισμός του να λειτουργεί σωστά. Θα σε βοηθήσει να έχεις δίπλα σου ένα μπουκάλι νερό που θα σε ακολουθεί παντού (σχεδόν) μέσα στο σπίτι, ώστε να μην ξεχνάς να πιεις. Μπορείς να προσθέσεις και μερικές σταγόνες λεμόνι για γεύση, που θα σε βοηθήσουν επίσης στο να αποβάλλεις τις τοξίνες (το junk food που λέγαμε παραπάνω…). Πράσινο τσάι, χυμοί φρούτων και λαχανικών, smoothies χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη και γλυκαντικά, μπορούν να συμβάλλουν στην ενυδάτωσή σου. Μπορείς ακόμη να κατεβάσεις κάποιες από τις εφαρμογές που κυκλοφορούν στο κινητό σου, ώστε να καταγράφεις πόσο νερό πίνεις και να το αντιμετωπίσεις σαν challenge!

2. Τρώμε συχνά και σωστά: Αν είσαι των άκρων, δηλαδή μένεις πολλές ώρες χωρίς φαγητό ή τσιμπολογάς συνεχώς, τότε το πιο πιθανό είναι να έχεις απορρυθμίσει τον μεταβολισμό σου. Στην πρώτη περίπτωση ο οργανισμός σου φοβάται πως θα πεινάσει και αποθηκεύει τα πάντα σε λίπος, ακόμα και το πιο απλό γεύμα ενώ στην δεύτερη περίπτωση η υπερπρόσληψη θερμίδων και η αύξηση των κιλών είναι μονόδρομος. Επομένως, προσπάθησε να τρως 5 γεύματα την ημέρα από όλες τις ομάδες τροφίμων, περιόρισε αλάτι και ζάχαρη, πρόσθεσε πιπέρι, προτίμησε τρόφιμα ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ψάρια, ξηρούς καρπούς, πράσινα λαχανικά και μην το παρακάνεις με το λάδι στη σαλάτα! Όπως και με το νερό, έτσι και εδώ μπορείς να κατεβάζεις στο κινητό σου εφαρμογές για να καταγράφεις τα γεύματά σου και να ελέγχεις τις θερμίδες σου.

3. Γυμναστική: Συνδύασε την αερόβια άσκηση με βάρη και κάνε τον μεταβολισμό σου να πάρει φωτιά. Ιδέες για να γυμναστείς στο σπίτι σου με ή χωρίς εξοπλισμό μπορείς να δεις σε προηγούμενο άρθρο πατώντας εδώ. Αν βαριέσαι αυτού του είδους τις ασκήσεις χόρεψε!Βάλε δυνατά την αγαπημένη σου μουσική και χόρεψε όσο πιο πολύ μπορείς, όπως όταν ήσουν παιδί.

4. Κοιμήσου κι άσε τον μεταβολισμό σου να δουλεύει: Οι λίγες ώρες κι η κακή ποιότητα ύπνου διαταράσσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάς περισσότερο και να λαχταράς πλούσιες σε λιπαρά τροφές. Αντίθετα, ο βαθύς , ποιοτικός ύπνος, θα σε βοηθήσει την επόμενη μέρα να να ξυπνήσεις με καλή διάθεση και όρεξη για δραστηριότητες ενώ θα μπορέσεις ευκολότερα να ακολουθήσεις το σωστό για σένα διατροφικό πλάνο.

Με λίγη προσπάθεια και επιμονή θα δεις το σώμα σου και την διάθεση σου να αλλάζει προς το καλύτερο. Κι αυτό είναι πολύτιμο, ειδικά αυτές τις μέρες! Το σώμα μας είναι το σπίτι μας, μην το ξεχνάς…

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.