Νέα ευρωπαϊκή στρατηγική για την Cupra

Νέα ευρωπαϊκή στρατηγική για την Cupra

Η θυγατρική της SEAT, η Cupra, έχει ήδη δημιουργήσει μια ιδιαίτερα αναπτυξιακή στρατηγική για την Ευρώπη, ένα μόλις χρόνο μετά την ίδρυσή της.

Ήδη η Cupra έχει αυξήσει το προσωπικό της κατά 50% και αποτελείται πλέον από 70 εργαζόμενους. Η φίρμα κατάφερε επίσης το 2018 να αυξήσει κατά 40% τις πωλήσεις των μοντέλων της σε σχέση με το ’17 και διέθεσε 14.400 οχήματα. Η καλύτερη αγορά ήταν η γερμανική με περισσότερες από 6.000 πωλήσεις, ενώ ακολούθησαν οι Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο, ξεπερνώντας τις 1.500.

Μετά την ενίσχυση της διοικητικής της δομής, η Cupra στρέφει το βλέμμα της και στην ολοκλήρωση της ευρωπαϊκής της στρατηγικής, με απώτερο στόχο την περαιτέρω βελτίωση των αποτελεσμάτων της.

Δίκτυο Cupra Specialists: Πρόκειται για τα σημεία πώλησης αυτοκινήτων Cupra. Ο δικός της χώρος των 210 αντιπροσώπων στη Seat υφίσταται, αλλά θα αυξηθούν, θα παρουσιάσουν τη σύγχρονη ταυτότητα της μάρκας και εν συνεχεία η φίρμα θα έχει τα δικά της αποκλειστικά καταστήματα.

Το δίκτυο θα παρέχει ειδικά ανταλλακτικά και αξεσουάρ, ενώ μια lifestyle συλλογή, μαθήματα οδήγησης και ειδικές εκδηλώσεις θα είναι επίσης μέρος του κόσμου της μάρκας. Μάλιστα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 240 Cupra Masters που ευθύνονται για τη μεταφορά της εμπειρίας στον πελάτη.

Νέα μοντέλα: Το ξεκίνημα του 2019 βρήκε την Cupra να παραδίδει τους πρώτους δύο μήνες του έτους, 3.600 οχήματα, με την αύξηση να ανέρχεται στο 101,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Η ανάπτυξη συμπληρώθηκε με το λανσάρισμα του Cupra Formentor, ενώ παράλληλα με αυτό το μοντέλο, παρουσιάστηκε στη Γενεύη και το Cupra Ateca Special Edition. Πέραν αυτών, η φίρμα σχεδιάζει να παρουσιάσει τέσσερα νέα μοντέλα πριν το 2020, ώστε να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στα επόμενα 3-5 χρόνια.

Πηγή: Cupra

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter