Νέα Mercedes GLC Coupe, με νέους κινητήρες και κομψό σχεδιασμό.

Νέοι κινητήρες, σπορ χαρακτήρας, «ιδιότητες» SUV, νέες τεχνολογίες και άλλα πολλά χαρακτηριστικά συνθέτουν το παζλ της νέας Mercedes-Benz GLC Coupe, που παρουσιάζεται λίγες εβδομάδες μετά την GLC.

Το αυτοκίνητο διαθέτει την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων MBUX, ενώ νέο είναι το Trailer Manoeuvring Assist, το οποίο βοηθά τον οδηγό κατά την οπισθοπορεία με τρέιλερ.

Κομψός εξωτερικός σχεδιασμός

Χαρακτηρίζεται επίσης και δυναμικός, χάρη στο εξίσου δυναμικό εμπρός μέρος και τις λεπτομέρειες χρωμίου. Η γραμμή οροφής που «πέφτει», όσο το μάτι προχωρά προς τα πίσω, δίνουν έναν ακόμα θετικό τόνο στο όλο design του, το οποίο ξεχωρίζει συν τοις άλλοις από τη γρίλια, τις εισαγωγές αέρα και τους νέους στάνταρ προβολείς LED. Η γραμμή οροφής που αναφέρθηκε παραπάνω, τονίζει και τον χαρακτήρα SUV του οχήματος, ενώ διακρίνονται επίσης το χρώμιο στα πλαίσια των παραθύρων και οι μυώδεις ώμοι του. Αυτός ο σχεδιασμός γενικότερα, το κάνει να φαίνεται ικανό στην άσφαλτο, αλλά και στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Εσωτερικά

Η ποιότητα δεν λείπει, ούτε, άλλωστε, η καλαισθησία. Το επίκεντρο είναι η κονσόλα και οι ρέουσες γραμμές της, που απλώνονται από κάτω προς τα πάνω και ολοκληρώνονται στα υποβραχιόνια των θυρών. Η απόχρωση magma grey είναι νέα και το καινούργιο πολυλειτουργικό τιμόνι διατίθεται σε δύο εκδόσεις και μέσω αυτού ελέγχονται τα Active Distance Assist DISTRONIC, τα μπουτόν του πίνακα οργάνων και του συστήματος πολυμέσων. Το πολυλειτουργικό touchpad στην κεντρική κονσόλα αντικαθιστά τον ρότορα, με τα πολυμέσα να διαθέτουν οθόνη 12,3 και ο πίνακας οργάνων, επτά ιντσών.

Από εκεί και πέρα, χάρη στο MBUX, το σύστημα πολυμέσων μπορεί να χειριστεί με πέντε τρόπους, που είναι οι παρακάτω:

-Μέσω αφής στην κεντρική οθόνη

-Χρησιμοποιώντας τα μπουτόν ελέγχου του τιμονιού

-Με το πολυλειτουργικό touchpad στην κεντρική κονσόλα

-Μέσω του προαιρετικού ελέγχου χειρονομιών με το Interior Assistant

-Μέσω φωνητικών εντολών προφέροντας τις λέξεις «Hey Mercedes»

Αναφορικά με το προαιρετικό ENERGIZING comfort control, αλλάζουν οι φωτισμοί περιβάλλοντος, η μουσική, ο κλιματισμός και το μασάζ στα καθίσματα, η θερμοκρασία και ο εξαερισμός του. Το ENERGIZING COACH από την πλευρά του, χρησιμοποιεί πληροφορίες από τον περιβάλλοντα χώρο του οχήματος και επιλέγει πρόγραμμα, κατάλληλο με τις συνθήκες.

Μερικά από τα συστήματα υποβοήθησης που εξοπλίζουν το όχημα, είναι η λειτουργία εξόδου από αυτό, η δημιουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, η αποφυγή οπίσθιας σύγκρουσης σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, ενώ ντεμπουτάρει το Trailer Manoeuvring Assist. Χρησιμοποιώντας αισθητήρες στον κοτσαδόρο και έναν μαγνητικό δακτύλιο, υπολογίζει τις μοίρες της γωνίας που αλλάζουν ανάμεσα στο όχημα και το τρέιλερ, παρέχοντας ορατότητα 360 μοιρών χάρη στην κάμερα με την οποία εφοδιάζεται, βοηθώντας τον οδηγό μέσω εικόνας.

Κινητήρες

Οι diesel πληρούν ήδη τα πρότυπα Euro 6d που τίθενται σε ισχύ από το 2020. Περιλαμβάνουν καταλυτικό μετατροπέα οξειδώσεως πετρελαίου (DOC), φίλτρο σωματιδίων με λειτουργία καταλυτικού μετατροπέα SCR (sDPF) και καταλυτικό μετατροπέα SCR με έγχυση AdBlue. Το σύστημα ενισχύεται με έναν πρόσθετο καταλύτη SCR και με έναν καταλύτη αμμωνίας (ASC) στο σύστημα εξάτμισης της GLC. Αναφορικά με τους κινητήρες βενζίνης, συνεργάζονται με το 48βολτο σύστημα EQ Boost. Ο εναλλάκτης που λειτουργεί με ιμάντα, ευθύνεται για τις υβριδικές λειτουργίες, όπως πλήρωση και ανάκτηση ενέργειας.

Πηγή: Mercedes-Benz

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.