Νέα μοντέλα Mercedes AMG GLC 43 4MATIC

Τις νέες AMG GLC 43 4MATIC SUV και Coupe παρουσιάζει η Mercedes, με αμφότερα τα μοντέλα να εφοδιάζονται με έναν 3λιτρο V6 κινητήρα ισχύος 287 kW (390 hp), πιο δυνατού δηλαδή κατά 17 kW (23 hp). 

Η ροπή των 520Nm παρέχεται στο εύρος 2.500-4.500 σ.α.λ. Η ισχύς έχει αυξηθεί λόγω κάποιων αλλαγών στο λογισμικό. Από εκεί και πέρα, τα μεγαλύτερα turbo είναι τοποθετημένα κοντά στον κινητήρα και αυτό επιτρέπει άμεση απόκριση. Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,9δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250. Ο κινητήρας AMG ξεχωρίζει από το κάλυμμά του με κόκκινο αλουμίνιο και ολογράφως το AMG.

Εξωτερικά ξεχωρίζει η γρίλια με τις κάθετες χρωμιωμένες περσίδες, ενώ ανασχεδιασμένοι είναι οι προβολείς LED High Performance με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας. Τα ματ μαύρα πτερύγια πάνω από τις εισαγωγές με λεπτομέρειες απόχρωσης Silver Shadow, ενισχύουν την παρουσία τους.

Στο πίσω φαρδύ μέρος, ξεχωρίζει ο διαχύτης και οι δύο στρογγυλές απολήξεις, που βοηθούν στο αθλητικό στιλ του οχήματος να αναδειχτεί. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.

Εντός καμπίνας, δεσπόζουν τα στάνταρ σπορ καθίσματα που προσφέρουν επαρκή πλευρική στήριξη σε οδηγό και συνοδηγό. Η επένδυση είναι από χειροποίητο δέρμα Artico με μικροΐνες Dinamica και με κόκκινη αντιθετική ραφή. Μάλιστα, υπάρχει και φινίρισμα από αλουμίνιο.

Αναφορικά με το σύστημα πολυμέσων MBUX, ενώνει τον επιβάτη με το όχημα. Ο έλεγχος μπορεί να γίνει μέσω touchpad, μπουτόν στο τιμόνι, φωνής ή χειρονομίας. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών αριστερά, ενώ η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών είναι δεξιά. Ο... φόντος AMG περιλαμβάνει τρία προφίλ και είναι τα Classic, Sport και Supersport.

Τα προγράμματα οδήγησης είναι πέντε (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) και μπορούν να την κάνουν από ασφαλή, σε χαλαρή και σπορ. Με αυτά παραμετροποιείται ο κινητήρας, η μετάδοση, η ανάρτηση και η διεύθυνση. Συνδέονται, μάλιστα, με το AMG DYNAMICS. Αυτό από τη μεριά του έχει τις λειτουργίες Basic και Advanced, που αυτομάτως επιλέγονται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης. Υπάρχουν και οι επιλογές Stable και Agile, που έχουν σχέση με τη λεκτουργία του ESP.

Το AMG DYNAMICS συνδέει το Basic με τα Slippery, Comfort και το Advanced με τα Sport και Sport+.

Σχετικά με το κιβώτιο, είναι το 9τάχυτο αυτόματο AMG SPEEDSHIFT TCT. Συνεργάζεται άμεσα και έμμεσα με το μοτέρ και εξασφαλίζει επιταχύνσεις ενός οχήματος AMG. Είτε στην αυτόματη είτε στη χειροκίνητη λειτουργία του μέσω paddles, οι αλλαγές σχέσεων είναι πολύ γρήγορες.

Υπάρχει και το σύστημα 4κίνησης 4MATIC, που επενεργεί περισσότερο στον πίσω άξονα, με την αναλογία να χωρίζεται σε 31/69. Το αυτοκίνητο είναι πιο σταθερό κατά τις πλευρικές δυνάμεις, ενώ παρέχεται καλύτερη πρόσφυση. Όσον αφορά στο AMG RIDE CONTROL+, βασίζεται στην αερανάρτηση AIR BODY CONTROL με το AMG Adaptive Damping System (ADS PLUS). Χάρη στον πνευματικό έλεγχο και ανεξάρτητα από το φορτίο, το αυτοκίνητο είναι σταθερό. Στις μεγάλες ταχύτητες, μάλιστα, χαμηλώνει για να μειώσει τον όγκο αντίστασης του αέρα.

Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρομηχανικό και η υποβοήθησή του μειώνεται στις μεγάλες ταχύτητες για να αυξάνεται ο έλεγχος και αυξάνεται στις μικρές, προκειμένου να χρειάζεται λιγότερη πίεση. Η λειτουργία του σχετίζεται με τα στάδια του AMG DYNAMICS και στο Advanced ο οδηγός λαμβάνει πληροφορίες από την κατάσταση και τις συνθήκες.

Πηγή: Mercedes-Benz

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.