Νέα πλατφόρμα BMW Group High Performance D3 για την αυτόνομη οδήγηση

Έχοντας το βλέμμα του στραμμένο προς το μέλλον, το BMW Group θα λανσάρει τη νέα πλατφόρμα High Performance D3, πάνω στην οποία θα βασιστεί το επόμενο βήμα του προς την αυτόνομη οδήγηση. 

Το όνομα D3 συμβολίζει το «Data-Driven Development» και θα χρησιμοποιηθεί προκειμένου να εξελιχθεί το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, που θα εξοπλίζει το BMW iNEXT στα τέλη του 2021.

Οι αλγόριθμοι και η συνολική αυτόνομη οδήγηση πρέπει να ελέγχονται και να εγκρίνονται χρησιμοποιώντας μία ευρεία γκάμα δεδομένων. Για να γίνει αυτό, το πρώτο βήμα είναι η καταγραφή περίπου πέντε εκατομμυρίων δεδομένων πραγματικής οδήγησης από τα οχήματα δοκιμών. Από αυτά, αποσπώνται δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα, τα οποία υπόκεινται στη συνέχεια σε τακτική επανεπεξεργασία, προχωρώντας στην εξέλιξη.

Τα δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα επεκτείνονται στη συνέχεια κατά 240 εκατομμύρια χιλιόμετρα μέσω προσομοίωσης, τα οποία βασίζονται σε σχετικά οδηγικά σενάρια. Ο χώρος αποθήκευσης των δεδομένων απαιτούν αποθηκευτική ικανότητα πάνω από 230 petabytes και υπολογιστική ισχύ πάνω από 100.000 cores και πάνω από 200 GPUs (Graphics Processing Units).

Ο στόλος αριθμεί αυτή τη στιγμή περίπου 80 οχήματα BMW Σειράς 7 σε ΗΠΑ, Γερμανία, Ισραήλ και Κίνα, με τον παραπάνω αριθμό να αυξάνεται στα 140 έως το τέλος του έτους.

Η πλατφόρμα BMW Group High Performance D3 ολοκληρώθηκε σε διάστημα λίγων μηνών και πλέον είναι έτοιμη να δεχτεί την εξέλιξη του συστήματος αυτόνομης οδήγησης.

Σε αυτόν τον τομέα, η ΒΜW έχει συνεργαστεί με την DXC Technology, που προσπαθεί από τη μεριά της να μειώσει το κόστος. Η χρήση μιας πλατφόρμας για αποθήκευση δεδομένων, επεξεργασία και εκπαίδευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη μειώνει τις απαιτήσεις εξοπλισμού (hardware) και λογισμικού (software), περιορίζοντας επομένως το κόστος και την πολυπλοκότητα.

Κέντρο αυτόνομης οδήγησης του BMW Group

Έχει επιφάνεια 23.000τ.μ. για γραφεία και χώρο για 1.800 εργαζόμενους. Ολοκληρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ και συστεγάζει τις ειδικότητες από τους τομείς συστημάτων υποστήριξης οδηγού και υψηλής / πλήρως αυτοματοποιημένης οδήγησης. Το φθινόπωρο του 2017, εγκαταστάθηκε σε αυτό η πρώτη ομάδα μηχανικών και γιόρτασε τα επίσημα εγκαίνιά του τον Απρίλιο του 2018.

Οι ειδικοί εξέλιξης ωφελούνται από την ευελιξία, την απόδοση, το υψηλό επίπεδο αυτονομίας και τις μικρές αποστάσεις. Αυτό σημαίνει πως ένας προγραμματιστής για παράδειγμα, που εργάζεται στο κέντρο, μπορεί να δοκιμάζει έναν νέο κώδικα σε ένα όχημα που βρίσκεται σε απόσταση μερικών μέτρων.

Διευθυντές και προσωπικό εργάζονται στον ίδιο ανοικτό χώρο, υποστηρίζοντας μια νέα κουλτούρα. Έτσι, διευκολύνεται η επικοινωνία και βελτιώνεται η απόδοση της ομαδικής εργασίας.

Τα πλεονεκτήματα δεν είναι μόνο αυτά, αφού μέχρι την παραγωγή, ολόκληρη η διαδικασία εξέλιξης για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού και αυτόνομης οδήγησης ξεδιπλώνεται σε αυτές τις νέες δομές. Ο υψηλός βαθμός ευελιξίας επιτρέπει στις ομάδες να επιταχύνουν διάφορες διαδικασίες, μειώνοντας σημαντικά την απώλεια χρόνου και σε γενικές γραμμές, το Κέντρο Αυτόνομης Οδήγησης βοηθά την εταιρεία για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα και την ικανότητα καινοτομίας της.

Πηγή: BMW

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.