Νέο Hyundai Kona Hybrid

Το νέο Hyundai Kona Hybrid θα είναι διαθέσιμο από τον προσεχή Αύγουστο και χάρη στις τεχνολογίες που διαθέτει, συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των ρύπων και στη χαμηλή κατανάλωση.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 1,56 kWh διακρίνεται για τη λειτουργία της, με το αυτοκίνητο να αποδίδει 104 kW (141 PS), με ροπή 265 Nm.

Με το Blue Link, ένα διασυνδεδμένο αυτοκίνητο μπορεί να κλειδώσει/ξεκλειδώσει μέσω εφαρμογής στο smartphone, ενώ το προαιρετικό Audio Video Navigation, παρέχει σημαντικές πληροφορίες μέσω της 10,25 ιντσών οθόνης. Λανσάρεται σε έξι γλώσσες, μόνο, όμως, αν εφοδιάζεται με το Blue Link.

Το Hyundai LIVE Services από εκεί και πέρα προσφέρει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τον καιρό, την κυκλοφορία, τα ραντάρ ταχύτητας, τους πλησιέστερους σταθμούς ανεφοδιασμού, τη στάθμευση και άλλα πολλά.

Μάλιστα, οι πληροφορίες αυτές μπορούν να εμφανίζονται στο παρμπρίζ του οδηγού, χάρη στην τεχνολογία head-up display, επιτρέποντάς του να έχει την προσοχή του στραμμένη στον δρόμο, ώστε να παίρνει γρηγορότερες αποφάσεις.

Τέλος, προσφέρεται και ασύρματη φόρτιση smartphone στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Εξωτερική αναβάθμιση

Στο εμπρός τμήμα διακρίνεται η γρίλια Cascading, όπως την αποκαλεί η νοτιοκορεατική εταιρεία, με τους προβολείς να διαθέτουν τεχνολογία LED. Το Hyundai SmartSense υποβοηθά τον οδηγό, «σαρώνοντας» το περιβάλλον του οχήματος, ενώ διατίθενται και τα Front Collision Warning και Avoidance Assist με εντοπισμό πεζού και δικυκλιστή και Smart Cruise Control (SCC) με λειτουργία Stop & Go.

Ο τελευταίος συνδυασμός λειτουργιών χρησιμοποιεί ραντάρ και εφαρμόζει πίεση στο σύστημα πέδησης αυτόματα ή σε αυτό της επιτάχυνσης. Όταν η κυκλοφορία είναι πυκνή, το Stop & Go μειώνει την ταχύτητα του οχήματος φρενάροντας και επιταχύνει όταν ο δρόμος μπροστά είναι ελεύθερος. Αν η ακινητοποίηση ξεπεράσει τα 3δλ., τότε το όχημα επιταχύνει από τον ειδικό διακόπτη που υπάρχει στο τιμόνι είτε με το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού από τον οδηγό.

Υπάρχει εν συνεχεία και η λειτουργία ECO-Driving Assist System (ECO-DAS), που μειώνει την κατανάλωση. Το Coasting Guide αναλύει τις πληροφορίες μέσω του συστήματος πλοήγησης και όταν επίκειται μείωση της ταχύτητας ειδοποιεί τον οδηγό. Σκοπός η μείωση της κατανάλωσης και η λιγότερη χρήση της πέδησης. Το Coasting Guide ενεργοποιείται μέσω του προγράμματος Eco, σε ταχύτητες 40-160 χ.α.ω.

Το Eco-DAS εξοπλίζεται με το σύστημα Predictive Energy Management, που όπως αποκαλύπτει το όνομά του, διαχειρίζεται την κατάσταση της μπαταρίας σε ανωφέρειες και κατωφέρειες. Όταν ακολουθεί ανωφέρεια, αναλαμβάνει δράση το ηλεκτρικό μοτέρ, προ-φορτίζοντας την μπαταρία που έχει λίγη ενέργεια, την ίδια ώρα που το συμβατικό δεν λειτουργεί. Έτσι, μειώνεται η κατανάλωση.

Στην κατωφέρεια, όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη επαρκώς, μειώνεται η χρήση του ηλεκτρικού μοτέρ πριν την είσοδό του σε αυτή. Η κατανάλωση μειώνεται ξανά όταν το ηλεκτρικό μοτέρ αναλάβει δράση και ανακτά ενέργεια μέσω του συστήματος πέδησης.

Το κιβώτιο του Kona Hybrid είναι 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη και «οδηγώντας» τον λεβιέ αριστερά, ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα Sport. Paddles υπάρχουν πίσω από το τιμόνι.

Πηγή: Hyundai

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.