Νέο τρίκυκλο Piaggio MP3 300 HPE

Το MP3 300 HPE λανσάρει η Piaggio, με το νέο τρίκυκλο της εταιρείας να αποτελεί μια βελτιωμένη, ευκίνητη και ελαφρύτερη εκδοχή του MP3.

Σχεδιασμός

«Δένει» το επιθετικό εμπρός μέρος με το «καθαρό» και λεπτό πίσω. Εμπρός, ξεχωρίζουν οι δύο διαχωρισμένοι προβολείς τεχνολογίας LED. Το χώρισμα, που η Piaggio το αποκαλεί «neck tie» (γραβάτα) δημιουργεί τον σύνδεσμο ανάμεσα στη γρίλια και τη ζελατίνα, που παρέχει υψηλή προστασία. Επίσης, διακρίνονται οι χαρακτηριστικοί δύο τροχοί και οι λασπωτήρες στην απόχρωση του υπόλοιπου scooter και αυτό γίνεται στην έκδοση Sport. Οι ζάντες είναι πέντε ακτίνων, δίνοντας τον δικό τους τόνο. Στο πίσω μέρος, ο συνεπιβάτης έχει δύο πόμολα για να διατηρείται σταθερός, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.

Άνεση και λειτουργικότητα

Η άνετη σέλα είναι δύο επιπέδων και παρέχει εύκολη πρόσβαση, απόβαση και επαφή με το έδαφος, όταν φυσικά οι επιβαίνοντες αποφασίσουν να κατέβουν από το scooter. Οι αναβατήρες του συνεπιβάτη παίζουν ρόλο στην άνεσή του έτσι όπως έχουν τοποθετηθεί, ενώ όταν είναι κλειστοί, ενσωματώνονται στα φέρινγκ, συνεισφέροντας στην καλύτερη αεροδυναμική. Αναφορικά με τον χώρο αποθήκευσης, βρίσκεται κάτω από τη σέλα και μπορεί να χωρέσει εύκολα δύο κράνη τύπου jet ή ένα τύπου jet και άλλο ένα ημι-jet. Διατηρείται ανοικτή με τη χρήση ενός ελατηρίου, ενώ αν θελήσει κάποιος να μεταφέρει μια σακούλα με διάφορα είδη, υπάρχει ειδικός γάντζος μπροστά από τα πόδια του οδηγού.

Ισχυρότερος κινητήρας με περισσότερη ροπή

Το μοτέρ του MP3 hpe αποτελεί εξέλιξη του 300cc, μονοκύλινδρου, 4χρονου, 4βάλβιδου, υγρόψυκτου, ηλεκτρονικής ανάφλεξης κινητήρα. Η ισχύς ανέρχεται στα 19.3 kW (26.2 HP) στις 7.750 σ.α.λ., αύξηση της τάξης του 24%, ενώ η ροπή των 26Nm στις 6.500σ.α.λ. είναι κι αυτή αυξημένη, κατά 15%. Αναφορικά με την κατανάλωση, είναι μειωμένη, ενώ αυξημένη είναι η αυτονομία, που σύμφωνα με τον κύκλο WMTC, ανέβηκε από τα 30,3 km/l στα 31,2 km/l.

Ασφάλεια: Τρεις τροχοί, ABS και ASR

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με τα συστήματα ABS και ASR traction control (Acceleration Slip Regulation). Το δεύτερο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Όταν, πάντως, είναι σε λειτουργία, εμποδίζει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε συνθήκες όπως είναι αυτές της βρεγμένης ασφάλτου.

Το ABS είναι 3κάναλο και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Continental. Αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας, εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά την πέδηση, ενώ σχετικά με τους δίσκους του συστήματος πέδησης, εφοδιάζουν και τους δύο άξονες. Εμπρός οι διαστάσεις είναι 258mm και πίσω 240mm. Να σημειωθεί πως στη μεγαλύτερη ασφάλεια και έλεγχο, παίζουν ρόλο οι εμπρός τροχοί των 13 ιντσών.

Περιττό να αναφερθεί πως οι τρεις τροχοί δεν αναγκάζουν τον αναβάτη να ακουμπήσει τα πόδια του στο έδαφος, ακόμα και όταν το scooter δεν κινείται.

Piaggio MIA

Διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό του Piaggio MP3 300 hpe Sport και επιτρέπει σε ένα smartphone να συνδεθεί με το ηλεκτρονικό σύστημα του scooter και να εμφανίζει το κοντέρ, το στροφόμετρο, τα επίπεδα ισχύς και ροπής του κινητήρα, το ποσοστό διαμήκους επιτάχυνσης, την κλίση, την κατανάλωση, την ταχύτητα, την κατάσταση της μπαταρίας και πολλά άλλα.

Όταν το smartphone είναι συνδεδεμένο με το Piaggio MIA, μπορεί επίσης να διαμορφώνει τις διαδρομές μέσω χαρτών και να εντοπίζει σταθμούς ανεφοδιασμού ή συνεργεία. Επίσης, υπάρχει και λειτουργία που ενημερώνει για την κατάσταση των ελαστικών, όπως είναι η φθορά και η πίεσή τους. Αν κάτι δεν είναι σωστό, ο αναβάτης προειδοποιείται.

Πηγή: Piaggio

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.