Νέο Volkswagen Transporter 6.1

Το νέο Transporter 6.1 παρουσιάζει η εταιρεία, με το αυτοκίνητο να προσφέρεται για πρώτη φορά με ψηφιακά όργανα και να αναμένεται στη χώρα μας τον Νοέμβριο.

Όλα τα συστήματα πολυμέσων (infotainment) συνδέονται ως στάνταρ με μια ηλεκτρονική online μονάδα σύνδεσης (OCU ή Online Connectivity Unit) με ενσωματωμένη μια κάρτα eSIM. Επιπλέον, η online σύνδεση στο νέο Transporter 6.1 επιτρέπει την ευρύτερη χρήση εντελώς νέων τεχνολογιών, όπως είναι ο φυσικός έλεγχος φωνής: «Hey, Volkswagen».

Από θέματα πρακτικότητας, το ταμπλό είναι εφοδιασμένο με ένα πρόσθετο «ράφι» μπροστά από τον οδηγό, καθώς και με ένα μεγαλύτερο ανοικτό χώρο αποθήκευσης και ένα ακόμη «ράφι», μπροστά από τον συνοδηγό. Επίσης, νέας σχεδίασης είναι οι ποτηροθήκες που βρίσκονται κοντά στις εμπρός κολόνες, καθώς και η μεγαλύτερη θέση με προαιρετική επαγωγική φόρτιση για smartphone. Oι νέοι αεραγωγοί στο ταμπλό μπορούν πλέον να ρυθμιστούν προς κάθε κατεύθυνση και ταυτόχρονα να ανοίξουν ή να κλείσουν χρησιμοποιώντας ένα κυλιόμενο ρυθμιστικό ολίσθησης (προηγουμένως υπήρχαν δύο ρυθμιστικά). Το τιμόνι έχει επίσης επανασχεδιαστεί. Στο νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών υπάρχει τώρα ένας διακόπτης View, ο οποίος με ένα μόνο κλικ δίνει τη δυνατότητα εναλλαγής των θεματικών ενοτήτων του Digital Cockpit.

Το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο νέο Transporter 6.1 και προσφέρει δύο σημαντικά οφέλη. Ταυτόχρονα, χάρη στη δυνατότητα του ελέγχου, υποστηρίζει πολλά νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως τη Lane Assist, την Park Assist και την Trailer Assist.

Προκειμένου να αξιοποιηθεί το καινούργιο σύστημα διεύθυνσης με τα νέα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι συμβατικές αλλά και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις βελτιώθηκαν περαιτέρω στον τομέα της άνεσης και της δυναμικής συμπεριφοράς.

Στο σύνολο των νέων συστημάτων προστίθεται και το σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων, ενώ για επιπλέον ασφάλεια υπάρχει και το σύστημα πλευρικής προστασίας (side protection) από το Crafter που έχει προσαρμοστεί για το νέο Transporter 6.1.

Εν συνεχεία, πολλά στοιχεία έχουν βελτιωθεί, ενώ παρουσιάζονται μερικά εντελώς νέα, χαρακτηριστικά για τις καθημερινές εργασίες. Ρυθμιζόμενες σε πολλές κατευθύνσεις θέσεις οδηγού και συνοδηγού όπως και το τιμόνι, εσωτερικές επενδύσεις σε χρώματα που «κρύβουν» τη σκόνη ή διχρωμίες που δημιουργούν πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα για οδηγό και επιβάτες, ιδιαίτερα ανθεκτικοί προφυλακτήρες, ταπετσαρίες καθισμάτων από πολύ ανθεκτικά υλικά, πολλές ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα κλπ.), αποτελεσματικά συστήματα κλιματισμού και/ή εξαερισμού οροφής, φώτα ανάγνωσης LED για καλύτερη απόδοση, γυάλινες επιφάνειες που αντανακλούν τη θερμότητα του ηλιακού φωτός, μια ηλεκτρική πρίζα 230 V δίπλα στο κάθισμα του οδηγού και ένα ντουλαπάκι που κλειδώνει στο διπλό κάθισμα από την πλευρά του συνοδηγού και πολλά άλλα.

Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί ένας νέος τρόπος φόρτωσης για ιδιαίτερα μακριά αντικείμενα. Αυτή η δυνατότητα αυξάνει το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης από τα 2.450 στα 2.800 χιλιοστά και στην έκδοση με το μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα 2.900 στα 3.300 χιλιοστά.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει πετρελαιοκινητήρες δύο λίτρων. Οι αποδοτικοί turbo diesel (TDI) κινητήρες είναι διαθέσιμοι σε τρεις εκδόσεις ισχύος: 110, 150 και 199 ίππους. Οι εκδόσεις με τους 150 και 199 ίππους μπορούν να συνδυαστούν με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION.

Η προϊοντική γκάμα στην Ελλάδα χωρίζεται στις εξής εκδόσεις:

-Van

-Chassis (ιδανική βάση για μετασκευές)

-Multivan (7-θέσιο, με Luxury εξοπλισμό και design, ιδανικό για VIP μετακινήσεις)

-Caravelle (σε διάφορες διαμορφώσεις, έως και 9-θέσιο)

-Kombi (με βασικό πλούσιο εξοπλισμό, έως και 9-θέσιο)

Διαθέσιμη θα υπάρχει επίσης και η γνωστή ειδική έκδοση τύπου αυτοκινούμενου, το ιδιαίτερα γνωστό California.

Το νέο Volkswagen Transporter 6.1 αναμένεται στην Ελλάδα τον Νοέμβριο.

Πηγή: Volkswagen

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.