Ντεμπούτο στην Ολλανδία για το νέο Explorer Plug-In Hybrid

Το νέο μοντέλο της Ford, με τη μηδενική εκπομπή ρύπων, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Άμστερνταμ, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Go Further.

Το νέο Explorer Plug-In Hybrid θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και συγκεκριμένα τη σπορ ST-Line, η οποία είναι εμπνευσμένη από την γκάμα της Ford Performance, και την πολυτελή Platinum.

Και οι δύο θα χρησιμοποιούν ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο με μέγιστη ισχύ 450 ίππων και ροπή 840Nm, που συνδυάζει τον 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, έχοντας και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.

Με την υποστήριξη επτά διαφορετικών προφίλ οδήγησης (Drive Modes) και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 10 σχέσεων, η τεχνολογία ευφυούς τετρακίνησης της Ford (Intelligent All-Wheel drive) βελτιστοποιεί τις επιδόσεις σε διάφορα σενάρια και συνθήκες. Στην οδηγική εμπειρία συμβάλλουν επίσης οι στάνταρ προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού, όπως είναι τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring.

Το ευρύχωρο, πολυτελές και άνετο εσωτερικό του αυτοκινήτου διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι η κεντρική οθόνη αφής των 10,1 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών.

Οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων

Μέσω ενός προηγμένου συστήματος ηλεκτροκίνησης, το νέο Explorer Plug-In Hybrid προσφέρει σε πολλά οδηγικά σενάρια τα πλεονεκτήματα της υψηλής ενεργειακής απόδοσης, της αθόρυβης λειτουργίας και των κορυφαίων επιδόσεων. Παράλληλα, η αυτονομία των 40 km με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία στην πόλη χαρίζει σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις σε αρκετές αγορές.

Ο κινητήρας 3,0 λίτρων EcoBoost, 350 ίππων της Ford υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 100 ίππων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 13,1 kWh μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης που βρίσκεται στο εμπρός αριστερό φτερό μεταξύ της πόρτας και του θόλου του τροχού. Επιπλέον, η μπαταρία γεμίζει αυτόματα εν κινήσει, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης, ανακτώντας την κινητική ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα.

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το Explorer μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Διαθέτει τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge modes.

Το νέο Explorer Plug-In Hybrid εφοδιάζεται με το σύστημα Terrain Management System, που περιλαμβάνει τα προφίλ Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow/Haul, Eco, Deep Snow και Sand.

Μερικά από τα συστήματα που το εξοπλίζουν είναι τα Hill Descent Control, Active Park Assist 2 (προαιρετικός εξοπλισμός), Park-out Assist, Σύστημα Blind Spot Information με Cross Traffic Alert, Reverse Brake Assist, Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection, Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition, Lane-Centring, Lane-Keeping System, Evasive Steering Assist και Post-Impact Braking.

Ικανό και άνετο

Έχοντας συνολικό μήκος πάνω από 5m, πλάτος 2m και ύψος σχεδόν 2m, το νέο Explorer Plug-In Hybrid μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση επτά άτομα σε τρεις σειρές καθισμάτων. Οι επιβάτες της πρώτης και δεύτερης σειράς απολαμβάνουν πάνω από 1 m χώρο για το κεφάλι και τα πόδια και πάνω από 1,5 m για τους ώμους. Με 96 cm χώρο για το κεφάλι, πάνω από 1 m για τους ώμους και πάνω από 83 cm χώρο για τα πόδια, η τρίτη σειρά καθισμάτων μπορεί επίσης να φιλοξενήσει με άνεση ενήλικες.

Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, παρέχουν χωρητικότητα 2.274 λίτρων εφόσον έχουν αναδιπλωθεί, με τους αποθηκευτικούς χώρους από τη μεριά τους να προσφέρουν άλλα 123. Οι ποτηροθήκες εν συνεχεία είναι 12 συνολικά.

Ένα περιστροφικό χειριστήριο για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων, τα θερμαινόμενα, κλιματιζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προς 10 κατευθύνσεις εμπρός καθίσματα, τα θερμαινόμενα καθίσματα της δεύτερης σειράς, το σύστημα ασύρματης φορτιστής κινητών τηλεφώνων που είναι συμβατά με την εν λόγω τεχνολογία, το θερμαινόμενο τιμόνι, τα αναδιπλούμενα σκιάδια της δεύτερης σειράς καθισμάτων και τα φιμέ κρύσταλλα της δεύτερης και τρίτης σειράς, είναι μερικά από τα αξεσουάρ που προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Η έκδοση Platinum περιλαμβάνει επίσης το premium ηχοσύστημα της B&O που διαθέτει 14 ηχεία και ισχύ 1000 Watt, ενώ με τις εκδόσεις ST-Line προσφέρεται ένα αντίστοιχο σύστημα με 12 ηχεία με ισχύ 800 Watt.

Το αυτοκίνητο από εκεί και πέρα, μπορεί να διασυνδέσει έως και 10 συσκευές, με το σύστημα SYNC3 να προσφέρει μεταξύ άλλων δυνατότητα ελέγχου των λειτουργιών ήχου, πλοήγησης και κλιματισμού, καθώς και των συνδεδεμένων smartphones με απλές, φωνητικές εντολές.

Κομψή, μοντέρνα σχεδίαση

Οι καλυμμένες, μαύρου χρώματος, κολόνες των εμπρός και πίσω παραθύρων τηρούν την παράδοση εκ των στοιχείων που έχουν βοηθήσει το μοντέλο να πετύχει όλα αυτά τα χρόνια. Η σπορ, κομψή εμφάνιση επιτυγχάνεται μέσω της κεκλιμένης γραμμής της οροφής και του κοντού εμπρός προβόλου. Οι ζάντες είναι αλουμινίου, σφυρήλατες, 20 ιντσών σε μαύρο φινίρισμα για τα μοντέλα ST-Line και σε ματ μαύρο φινίρισμα για τα μοντέλα Platinum.

Στην έκδοση ST-Line, τα μοντέλα εξοπλίζονται με μονοκόμματη μάσκα σε μεταλλικό μαύρο φινίρισμα, που συναντάται επίσης στις ράγες οροφής, στο διακοσμητικό της πίσω πόρτας και στα προστατευτικά των θυρών. Η εμφάνιση του εσωτερικού υπογραμμίζεται με την κόκκινη ραφή στα καθίσματα, τα ταπέτα και το σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα. Ο πίνακας οργάνων διακοσμείται από στοιχεία ανθρακονήματος.

Τα μοντέλα Platinum φέρουν μονοκόμματη μάσκα με σατινέ φινίρισμα, το οποίο χρησιμοποιείται στις ράγες οροφής, στο διακοσμητικό της πίσω πόρτας και στα προστατευτικά θυρών. Ο πίνακας οργάνων αναδεικνύεται με τη χρήση διακοσμητικών από ξύλο.

Πηγή: Ford

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.