Οδηγός ο Ζορντί Ζενέ

Πρώτη δοκιμή του CUPRA e-Racer

Η επιτυχημένη δοκιμή στην πίστα Castellolí της Βαρκελώνης, επιβεβαίωσε τις υψηλές αγωνιστικές δυνατότητες του ηλεκτρικού CUPRA e-Racer

Στην πίστα Castellolí της Βαρκελώνης ο οδηγός αγώνων Ζορντί Ζενέ δοκίμασε τα όρια του e-Racer, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκίνητου τουρισμού, το οποίο η μάρκα CUPRA εξελίσσει με την βοήθεια του. Έπειτα από αρκετές επιτυχίες στο πρωτάθλημα WTCC και την προηγούμενη εμπειρία του ως οδηγού δοκιμών στην F1, η τεχνογνωσία του Gené και η δουλειά που επιτελείται από την τεχνική ομάδα της CUPRA, έχουν σαν στόχο να επιτρέψουν στο e-Racer να έχει τη δική του κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων τουρισμού, την eTCR, στο πρωτάθλημα του 2020.

Σε συνέχεια των δοκιμών των μπαταριών, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στην πίστα Grobnik στην Κροατία, αυτές οι νέες δυναμικές δοκιμές έγιναν προκειμένου να επαληθευτεί η μέγιστη ισχύς των κινητήρων, η διαχείριση ισχύος σε σχέση με τη θερμοκρασία όλων των εξαρτημάτων, ιδίως των μπαταριών, εξετάζοντας στενά την απόκριση στην επιτάχυνση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Στόχος των δοκιμών είναι να συνεχίσουν να γίνονται προσαρμογές που να μεγιστοποιούν την απόδοση και την αξιοπιστία κάθε εξαρτήματος. Κατά τον επόμενο γύρο δοκιμών το Σεπτέμβριο, μηχανικοί και τεχνικοί θα επικεντρωθούν στη βελτίωση των χρόνων γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μοντέλου τουρισμού, το οποίο στοχεύει να ανατρέψει τις ισορροπίες των σημερινών TCR ανταγωνιστών του στην πίστα και να καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα.

Ο Ζορντί Ζενέ , επίσημος οδηγός δοκιμών και εξέλιξης CUPRA, περιγράφοντας την πρώτη του γνωριμία με τον κόσμο των ηλεκτρικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, δήλωσε «έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και η σωστή τοποθέτηση των μπαταριών παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους με πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο αίσθηση οδήγησης. Το μόνο περιθώριο βελτίωσης που εντοπίζουμε σε αυτή την φάση είναι το φρενάρισμα, καθώς είναι προφανές πως ένα βαρύτερο αυτοκίνητο είναι πιο δύσκολο να φρενάρει με ακρίβεια». Το CUPRA e-Racer αντισταθμίζει το αυξημένο βάρος του λόγω των μπαταριών με την μεγαλύτερη ισχύ του, επιτρέποντας του να ξεπερνάει ένα TCR στη πίστα.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.