Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Μνημόνιο Συνεργασίας

SEAT: Συμφωνία με την Volkswagen Group China και JAC

Η SEAT γίνεται μέτοχος της εταιρείας που δημιουργήθηκε από την Volkswagen Group China και την JAC και θα είναι η κύρια εκπρόσωπος μάρκα του Ομίλου στα πλαίσια της κοινοπραξίας.

Η SEAT κατευθύνεται προς την Κίνα. Η Volkswagen Group China και η Anhui Jianghuai Automobile Group Corp., Ltd (JAC), οι εταίροι της κοινοπραξίας JAC Volkswagen Automotive Co. Ltd. και η SEAT, υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας στα πλαίσια του οποίου η Ισπανική εταιρεία θα είναι η κύρια εκπρόσωπος μάρκα του Ομίλου Volkswagen σε αυτή την κοινοπραξία. Η συμφωνία υπογράφτηκε από τον Πρόεδρο της SEAT, Λούκα Ντε Μέο, τον Πρόεδρο του Volkswagen Group China Dr. Γιόκεμ Χέιζμαν και τον Πρόεδρο της JAC Αν Ζιν, παρουσία της Καγκελαρίου της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ και του Πρωθυπουργού της Κίνας Λι Κεγιάν, σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο.

Η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας αποτελεί σημείο καμπής για τη SEAT. Από την αρχή της δημιουργίας της κοινοπραξίας το 2017, η SEAT συνέβαλε στους τομείς σχεδίασης και R&D. Σύμφωνα με τη συμφωνία, η SEAT θα γίνει μέτοχος της JAC Volkswagen που θα οδηγήσει την ένταξη της μάρκας SEAT στην κινεζική αγορά με στόχο το 2020-2021.

Μετά την υπογραφή της συμφωνίας, ο Πρόεδρος της SEAT Λούκα ντε Μέο δήλωσε: «Η συμμετοχή μας σε αυτή τη νέα φάση της κοινοπραξίας αποτελεί ορόσημο για την SEAT. Σήμερα θα γραφτούμε στην ιστορία της εταιρείας, καθώς μπαίνουμε σε μια νέα εποχή που θα μας επιτρέψει να παγκοσμιοποιήσουμε τη μάρκα και να ενισχύσουμε την ανάπτυξη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η Κίνα προσφέρει πολλές ευκαιρίες για τη SEAT και πρόκειται να συμβάλουμε με λύσεις κινητικότητας που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών. Επίσης είναι μία ευκαιρία για να μάθουμε από τις μελλοντικές τάσεις που αναπτύσσονται στην Κίνα».

Το Μνημόνιο Συνεργασίας προβλέπει επίσης ότι η SEAT μαζί με την Volkswagen Group και την JAC, θα δημιουργήσουν ένα κέντρο R&D στην Κίνα για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, της συνδεσιμότητας και των αυτόνομων τεχνολογιών οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων σχετικών ανταλλακτικών και εξαρτημάτων καθώς και βασικών τεχνολογιών, με προγραμματισμένη λειτουργική χρήση το 2021. Επιπλέον, η κοινοπραξία θα λανσάρει μια ανταγωνιστική πλατφόρμα BEV.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.